Peugeot 205 GTI 1.9 (Jamal)
2008. október 24.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
10.79 @ 112 - 2008.10.24.
11.88 @ 100 - 2008.05.15.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Korábban még 1.6-os motorral mértük, a most beépített 1.9-es motorral jóval gyorsabb lett.
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
buxy
válasz erre
előzmények
2008.12.01. 09:38:22
(
1849
)
15.24 @ 145
Hát akkor hajrá, ideje lenne egy erőteljes futamot méretned!
Re:
(1846)
Csak az ő hozzászólásai
Jamal
válasz erre
előzmények
2008.11.30. 15:00:48
(
1848
)
15.25 @ 146
Nem a csúcs moci, de a vezérlése imádni való. Az egyetlen 205 GTi ami nem a hülye LE2-Jetroniccal megy
. Ez Motronicos, nincs mechanikus gyuszija
Fogyi is viselhető emiatt és nem megy el a lóerő. Lásd 1.6 mocim mérése, az gyárilag 105 ló kellett volna, hogy legyen...
Re:
(1846)
Csak az ő hozzászólásai
Jamal
válasz erre
előzmények
2008.11.30. 14:08:02
(
1846
)
15.25 @ 146
Szia!
Ez DKZ, ez csak 122 lovas gyári adatok szerint. Valóban hiányos a ménes, de ez csak egy tűzoltás motor. Valószínűleg az előző tulaj szart rá, mert sprém dugította el a bütyök olajcsatornáját. Nem vészes azért a kopás, de teljesítményben meglátszik. Már készül itthon egy ugyanilyen blokk. Hf polírozással, portolással, szívósor polírral. Lassan de biztosan haladok vele. És abban hibátlan a tengely is, sajnos ez a főtengelyről el nem mondható. Emellett még sok más dolog is készül az autóhoz.
Re:
(1817)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.11.24. 20:53:29
(
1822
)
15.97 @ 139
Nem láttam még, hogy milyen a vezérlése, de nem csak ennél a típusnál van ilyen gond! Rossz szerelés miatt, általában!
Ave:Ok! igaz!
Re:
(1821)
Csak az ő hozzászólásai
bad
válasz erre
előzmények
2008.11.24. 20:42:12
(
1821
)
sajnos típushiba ezeknél az 1.6, 1.9 XU motoroknál, hogy ennyi idősen már el van kopva a vezérműtengely
Re:
(1819)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.11.24. 20:39:13
(
1820
)
12.88 @ 175
Nem jol olvastad.
Vesszo van az uj utan. Az 1.9-es motor uj, legalabbis a nyaron meg 1.6-oshoz kepest uj beszereles.
...az új, vezérműtengellyel is vadított 1.9-es motorral
Re:
(1819)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.11.24. 20:33:32
(
1819
)
15.97 @ 139
Akkor az az új vezérműtengely csak nem volt új!
Az már szomorú, hogy egy vezérműtengely elkopik!
Re:
(1818)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.11.24. 20:26:54
(
1818
)
12.88 @ 175
Azt tudtam még meg, hogy a ket butyok is el van kopva a vezermutengelyen, ez biztos nem segit.
Re:
(1817)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.11.24. 18:50:22
(
1817
)
15.97 @ 139
Ezt én is hiányoltam! 128Le-nek kellene lennie kb.! Vagy 10 Le hiányzik talajon. Engem simán meg kellene vernie! 350 kilóval könnyebb!
Nincs még az a motor teljes erejében!
Jamal?
Re:
(1816)
Csak az ő hozzászólásai
buxy
válasz erre
2008.11.24. 16:00:21
(
1816
)
15.24 @ 145
És hol vannak a lovak???
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!