timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  32  33  34  35  36  37  38  39  40  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
351.

diagram
10.84 @ 118       0-100:  7.88       80-120:  4.78
Ford Mustang 5.0 HO
(1 személlyel)  

2006.02.06.

5.0 V8 High Output. A Ford szerint. ;)
Tapadás siralmas sajnos, aztán a nagyon nehézkesen járó váltókar okoz gondot. Annak ellenére, hogy már 5000-es fordulat körül már jön a váltás, meglepő a teljesítménygörbe esése.
De azért a V8 nem hazudik! :)

352.

diagram
10.84 @ 112       0-100:  8.89       80-120:  6.28
Opel Corsa GSI 1.6 8v (tucco)
(1 személlyel)  

2006.05.18.

C1 6 SE motor egy Astra-ból. Van benne négyleömlő, sportlégszűrő, meg 200 000 km. :)
A váltások elég gyorsak, ez is segíthetett abban, hogy ha rövöd ideig is, de kettesben még volt ereje elpörgetni a kerekeket. Vagy csak egyet, mint ahogy az Opelek szokták? Nem tudom.

353.

diagram
10.84 @ 108       0-100:  9.31       80-120:  6.98
Ford Sierra 2.8i V6
(1 személlyel)  

2005.10.12.

Közel 3 literes lökettérfogattól nem egy kimagasló teljesítmény, de a hátsókerékhajtásnak köszönhetően azért a rajt nem olyan rossz.
Mint legtöbbször, most is a gumifüstölős rajt volt a legjobb, bár bizonyára lehetne finomítani még rajta.
1.7 mp körül fogyott el az erő, és megtapadtak a kerekek.

354.

diagram
10.85 @ 113       0-100:  9.02       80-120:  5.72
Peugeot 205 GTI MI16 (Gabo)
(1 személlyel)    fotó 1

2008.04.05.

Az autót mértük már korábban, de még 1.6-os 8 szelepes motorral, most pedig már ebben is egy alublokkos 1.9 MI16 motor feszít. A váltóval vannak gondok főleg as kettest veszi nehezen, emiatt óvatosabban is váltott, jól látható, hogy a jóval nehezebben kivetelezhető 2->3 váltás gyorsabb volt.

355.

diagram
10.86 @ 112       0-100:  8.83       80-120:  5.87
Ford Mondeo 2.2 TDCi (stukker)
(1 személlyel)  

2008.04.05.

Nagyon hasonlót produkált a másik, korábban mért Mondeohoz képest, de a rajtja némileg gyengébbre sikerült. Kicsit viszont úgy hajszálnyival erősebb,a virtuális verseny diagramon látszik, hogy négyesben a sebességkülönbség már csökken 200 és 300 méter között.

356.

diagram
10.86 @ 111       0-100:  8.87       80-120:  6.26
Honda Civic VTI (Poro)
(2 személlyel)    fotó 1  _2_

Kaposújlak, 2005.04.16.

A kaposújlaki Honda találkozón, a repülőtér betonján mértünk, tehát nem aszfalton. Ráadásul nem is tapadt igazán jól senkinek sem, nem volt ideális a burkolat minősége. Ezt figyelembe véve egész jó a megindulás, közel a 0.5 g-s szinthez. 2 másodperc után azonban elfogy a szufla, jön a jellegzetes Honda görbe: megtapadnak a kerekek és onnan már erőből próbál gyorsulni az autó.
A váltások viszont igen impresszívek. :)
Egy utas is volt az autóban.

357.

diagram
10.86 @ 110       0-100:  9.14       80-120:  6.89
Lada 21074 1.6 A csoport (Feu)
(1 személlyel)  

2009.04.01.

A csoportos versenyautó, sivító tolókerekes váltóval, 1.6-os motorral, intermediate gumikon, száraz pályán. Jól látható a homológ váltó hatása. A hoszzú egyes az 5. helyén, mivel ez a legritkábban használt fokozat, a kettes van az egyes helyén, a hármas a kettes helyén, és így tovább. Mivel az első váltáskor elég hosszú úton kell mozgatni a váltókart, ez elég sok időbe telik, a többi váltáshoz képest ez láthatóan lassabb. Az erősen rázkódó kasztni miatt a szokásosnál nagyobb görbesimitást kell alkalmazni, ezért a késöbbi váltások helye sem olyan markáns, mint általában szokott. De azért így is elég egyértelmű. A tapadás meginduláskor nem túl kiemelkedő, de hát egy rally autónál nem is a rajt a legfontosabb.

358.

diagram
10.87 @ 113       0-100:  8.95       80-120: -
VW Golf GTI I 1.8 16v
(1 személlyel)  

2003.09.13.

Egész potens kis járgány! Az originál egyes Golf GTI egy kettes Golf GTI motorjával. :)))
Az egyes fokozat jóval tovább lett pörgetve, mint kellett volna, jól látható, hogy a második fokozat elején jobban húz, mint az egyes végén. Ez a jelenség a második fokozatban is jelentkezik. Ez gyaníthatóan valamilyen probléma jele, mert a motor nem volt túlpörgetve, csak 6000 felett egyszerűen elhalt.

359.

diagram
10.87 @ 111       0-100:  8.84       80-120:  6.31
Alfa Romeo 156 1.9 JTD Multijet
(1 személlyel)    fotó 1

Kaposújlak, 2005.04.16.

Chipelt motor, egész szép futam.
Kissé lassan mozdul el ugyan a rajtvonalról, de egészen szép tapadást sikerült összehoznia.
Sajnos ugye dízel lévén nagyon hamar kell váltani.
A hármas jól láthatóan túl lett pörgetve, a sofőr úgy vélte jobb időt tud úgy elérni, ha nem vált a cél előtt.

360.

diagram
10.88 @ 105       0-100:  9.93       80-120: -
VW Caddy TD
(1 személlyel)    fotó 1

2005.01.05.

Kisteherautó, húzott dízelmotorral. A diagramon jól látható, hogy nem tökéletes itt valami, a teljesítmény jelentősen leesik harmadikban, amint az emelt turbónyomást egy biztonsági szelep lecsökkenti. Váltás után negyedikben egy ideig megint majdnem rendesen húz, de aztán ugyanúgy visszaejti a nyomást. Az indulás egészen jó, valószínűleg az "ideális" súlyeloszlás is segítette a rajtot.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  32  33  34  35  36  37  38  39  40  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!