Lada 21074 1.6 A csoport (Feu)
2009. április 01.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.86 @ 110 - 2009.04.01.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A csoportos versenyautó, sivító tolókerekes váltóval, 1.6-os motorral, intermediate gumikon, száraz pályán. Jól látható a homológ váltó hatása. A hoszzú egyes az 5. helyén, mivel ez a legritkábban használt fokozat, a kettes van az egyes helyén, a hármas a kettes helyén, és így tovább. Mivel az első váltáskor elég hosszú úton kell mozgatni a váltókart, ez elég sok időbe telik, a többi váltáshoz képest ez láthatóan lassabb. Az erősen rázkódó kasztni miatt a szokásosnál nagyobb görbesimitást kell alkalmazni, ezért a késöbbi váltások helye sem olyan markáns, mint általában szokott. De azért így is elég egyértelmű. A tapadás meginduláskor nem túl kiemelkedő, de hát egy rally autónál nem is a rajt a legfontosabb.
Az utolsó 2 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2009.04.10. 08:18:22
(
1957
)
13.40 @ 166
megy szépen, de ez így nagyon veszélyesnek tűnik.
Re:
(1956)
Csak az ő hozzászólásai
deltahf67
válasz erre
2009.04.08. 20:57:01
(
1956
)
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!