timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  33  34  35  36  37  38  39  40  41  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
361.

diagram
10.89 @ 112       0-100:  8.96       80-120:  6.15
Nissan Primera GT (Leon)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.11.03.

Ebben a mérésben az az érdekes, hogy a 60 lábas eredményen egyáltalán nem látszik a javulás a korábbi méréshez képest, sőt, 1 századdal gyengébb is lett. Pedig ez egy jobban sikerült rajt, nem a minimális teljesíménynövekedés miatt javult több tizedet mind 1/8 mind 1/4 mérföldön.
Virtuális versenyben összevetve a két mérést látható, hogy pont kb. 3 mp-nél kerül előbbre az új mérés, ez volt a fordulópont.
Bár jobban sikerülnek neveztem, ez a rajt azért még mindíg elég harmatos. A kettest pont sikerült 100 előtt elváltani, 99.47-nél. :) Szóval lehetett volna ez jobb is, de egy furcsa probléma miatt csak egy kisérletet mértünk.

362.

diagram
10.89 @ 111       0-100:  8.80       80-120: -
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
(1 személlyel)  

Kaposújlak, 2005.04.16.

Teljesen más az autó és a motor, a váltó, mégis szinte hajszálra ugyanolyat megy mint a tegnapi felkerült 156-os. Virtuális versenyben a dízel kevesebb mint egy méterrel jobb.
Jól láthatóan problémák voltak tapadással egyesben az első három másodpercben, ott már megtapadtak a kerekek és váltásig már "erőből" gyorsított.
Bár a kettes szép hossszú, de ezúttal nem volt elég a célvonalig ellentétben a tegnapi dízel hármas fokozatával.

363.

diagram
10.92 @ 125       0-100:  8.01       80-120:  4.06
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Rábaring, 2005.09.25.

Egy igazi ritkaság, ráadásul egy modern 3.2-es GTA motorral. (156 GTA-ból)
Érdekes példája annak, hogy a hátsókerékhajtás nem jelent autómatikusan jó tapadást. Pedig még a váltó is a hátsó tengely "része", tehát nem a túl könnyű hátsó traktus a baj.

364.

diagram
10.92 @ 108       0-100:  9.28       80-120:  6.99
Toyota Yaris TS (Lizard21)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2008.10.19.

Két szinte hajszálra azonos futamot futott.
Nagyon szép a g görbe íve a rajt után, igaz lehet kicsit magasabban a kezdete. Az ereje is majdnem kitartott az egyes végéig, kevés hiányzott. Persze a fokozatok persze jó rövidek, hármas vége alig van 105 km/h felett.

365.

diagram
10.92 @ 106       0-100:  9.86       80-120:  8.05
Honda Civic VEi
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2005.06.29.

Ezúttal spéci -de nem slick- Avon gumikkal mértük az autót, igaz, meglehetősen leharcoltak voltak már. De azért tették a dolgukat, sokkal jobb ez a rajt, mint tavaly. A motor teljesítménye is nőtt egy picit, ha csak pár lóerőt is.

366.

diagram
10.93 @ 114       0-100:  8.94       80-120:  5.55
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24v (Ronnie)
(1 személlyel)    fotó 1

Kiskunlacháza, 2006.08.20.

A kiskunlacházi Alfa Romeo találkozón mért első Alfa, a szépségével semmi gond nem volt, de a rajt nem igazán sikerült, 1 mp körül gondolom a kerekek elpörgésének csökkentése érdekében kicsit elvette a gázt, így utánna hiába nyomta, egy rövid löketen kívűl már nem volt ereje hozni a 0.5 g-s gyorsulási szintet.
Sajnos a teljes 1/4 mérföldet sem sikerült végigtolni.

367.

diagram
10.93 @ 111       0-100:  9.12       80-120:  6.80
VW Golf II 1.8 8v
(1 személlyel)  

2003.10.16.

Sajnos ez is konyul egy picit magasabb fordulaton, hasonlóan a korábban mért 1.8 16v-s I-es Golfhoz.
Emiatt egy kis időt is vesztett, mind a kettes, mind a hármas kapcsolásakor. (Váltás után erősebben húz, mint a váltás előtt, egy kicsit korábban kellett volna váltani.)
A megindulás is visszafogott, de a váltások gyorsak.
Az autó egy másik futamának belső kamerás felvétele letölthető a videók oldalról.

368.

diagram
10.93 @ 109       0-100:  9.37       80-120:  6.48
Peugeot 405 2.0 16V (Capa)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2007.05.31.

A tavalyi mérés óta a hengerfejtuningnak köszönhetően erősödött egy picit, szépen javultak is a mutatók.
A rajt jellege megmaradt, de kicsit most jobban megtapadt. Igaz nem ugyanott mértünk, ez a különbség főleg a pályák különbségéből jöhet.

369.

diagram
10.94 @ 117       0-100:  8.59       80-120:  5.25
BMW E60 530D (B Csaba)
(1 személlyel)  

2009.03.30.

Automata váltós gép, meglehetősen óvatosan indult meg, egyesben csak nagyon rövid ideig gyorsult meggyőzően. Figyelembe véve a hatalmas tömegét azért így sem rossz, amit produkált.

370.

diagram
10.95 @ 109       0-100:  9.36       80-120:  6.81
Ford Mondeo 2.0 16v
(1 személlyel)  

2004.05.11.

Sajnos egyesben ennél nagyobb tapadást nem sikerült realizálni a Mondeoval. De a váltások gyorsaságára nem lehet semmi panasz!

összesen 498 jármű
Előző   [...]  33  34  35  36  37  38  39  40  41  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!