timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan Primera GT (Leon)
2007. november 03.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Ebben a mérésben az az érdekes, hogy a 60 lábas eredményen egyáltalán nem látszik a javulás a korábbi méréshez képest, sőt, 1 századdal gyengébb is lett. Pedig ez egy jobban sikerült rajt, nem a minimális teljesíménynövekedés miatt javult több tizedet mind 1/8 mind 1/4 mérföldön.
Virtuális versenyben összevetve a két mérést látható, hogy pont kb. 3 mp-nél kerül előbbre az új mérés, ez volt a fordulópont.
Bár jobban sikerülnek neveztem, ez a rajt azért még mindíg elég harmatos. A kettest pont sikerült 100 előtt elváltani, 99.47-nél. :) Szóval lehetett volna ez jobb is, de egy furcsa probléma miatt csak egy kisérletet mértünk.
fotó 1

válasz erre előzmények 2007.12.14. 21:05:25 (915
Felhasználói profil
11.00 @ 210
Ezt te se gondolod komolyan?! 
Re: (909)

válasz erre előzmények 2007.11.22. 20:40:33 (912
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Mesélhetnél egy kicsit a kocsidról! Mit csináltál eddig rajta,hogy ilyen eredményed van? Nem  láttalak még a fanclubbon.!!! Sem talin!  
Re: (909)

válasz erre előzmények 2007.11.22. 16:06:10 (911
Sztem is valamit állitani kéne mert az h szívó motornak általában mondom általában mind1, h 95 vagy 98 mert kicsi a kompresszió de turbó motorhoz 98-at ajánl a gyár is tehát az az ideális. 
Re: (909)

válasz erre előzmények 2007.11.22. 16:02:14 (910
Felhasználói profil
15.55 @ 148
Próbáltad már hozzáigazítani a gyújtást a nagyobb oktánszámhoz? Lehet hogy úgy hozna valami... 
Re: (909)

válasz erre előzmények 2007.11.22. 15:20:53 (909
Felhasználói profil
12.53 @ 180
én csak azt tudom,hogy 95-os 96-os benzínnel jobb idoket megyek mint a 98-as vagy 100-as benzínnel.ez véletlenul sikerult kiderítenem,amikor nem volt a kozelben csak 96-os benzín.azota csak kis oktánszámmal megyek. 
Re: (905)

válasz erre előzmények 2007.11.21. 21:07:12 (905
turbó motorba nem 98-as kell a nagyobb kopresszió miatt? 
Re: (904)

válasz erre előzmények 2007.11.21. 20:26:59 (904
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a 100-as benzínnel az enyém sem megy jobban.96-os benzínnel jobb idoket megyek. 
Re: (903)

válasz erre előzmények 2007.11.21. 20:21:56 (903
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ja ezt még nem is mondtam neked, hogy a 100-as benyával nem megy úgy? Nekem legalább is jobb a 95-ös és kevesebbet is eszik belőlle! 
Re: (894)

válasz erre előzmények 2007.11.21. 11:52:34 (902
Nekem is van ilyen állítási lehetőség, egy csatlakozót átt kell fordítani A-B 95-98, de én már tesztelgettem, semmit nem jelentet, legalábbis érzésre nem, annyit vettem észre mikor tankoltam 100-ast és átraktam a csatlakozót B-re hogy az alapjáratom 1000rpm lett kereken a 900 helyett... 
Re: (894)

válasz erre előzmények 2007.11.21. 11:44:47 (900
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Ok, akkor jó volt a széljárás  
Re: (897)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!