timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  37  38  39  40  41  42  43  44  45  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
401.

diagram
11.20 @ 105       0-100: 10.22       80-120: -
Jeep Grand Cherokee
(1 személlyel)    fotó 1

2003.06.28.

Hatalmas batár, 5.2 literes V8-as motorral, de ez egy elég "economy" V8.
Egészen szépen rugaszkodik el, hála az automata váltónak és az összkerékhajtásnak, de a majd 2 tonnás tömeggel ezután nehezen boldogul a motor.
Érdekes, hogy az egyel fentebbi Opel Corsa pont ugyanolyan időt és sebességet ment mint a Jeep, csak 100 km/h-ra volt némileg gyorsabb.

402.

diagram
11.21 @ 113       0-100:  9.32       80-120:  5.63
Opel Calibra 2.5 V6
(1 személlyel)  

2003.03.28.

Úgy tűnik a Calibrák úgy általában nem szeretik az állórajtos gyorsulásokat.
Ez a 3. Calibra (2.0 8v, 2.0 16v után) ami a vártnál gyengébben szerepel. Ráadásul elég jelentős hátrányban van a hasonló motorral szerelt Vectrával szemben is. Ez a különbség legfőképpen az indulásból adódik, de egy újonnan felfedezett tényező (lásd a Vectránál) is hozzájárulhatott ehhez.

403.

diagram
11.23 @ 108       0-100:  9.93       80-120:  6.80
Peugeot 406 2.0 16v (Capa)
(1 személlyel)  

2008.08.16.

Teljesen normális, utcai használatú autó, bármiféle sportos módosítás nélkül.

404.

diagram
11.23 @ 107       0-100: 10.03       80-120:  7.77
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi (Zemo)
(1 személlyel)  

2007.11.03.

Kuplungból indított rajt, de végülis nem rossz, 0.5g megvan szépen. A szokásos dízeles becsapós rövid fokozatok szépen követik egymást, semmi drámai.
Ami meglepő, hogy papíron ez az autó 1420 kg (75kg-s sofőrrel értett adat) és 110 lóerő. A mérés alatt kb. ugyanezzel a tömeggel számolva keréken is majd 110 lóerő, szóval jóval erősebb, mint a gyári.
Vagy csak én nem figyeltem, hogy ez már chippelve van? :)

405.

diagram
11.23 @ 104       0-100: 10.54       80-120:  8.05
Skoda 120L (Skodalatos)
(1 személlyel)    fotó 1

2009.03.08.

Az idei év első mérése hatalmas hátszeléllel segítette az első fecskéket.
A légellenállási paramétereket úgy kalibráltam, hogy a teljesítménygörbe nagyjából ugyanazt mutatja, mint szél nélkül mutatta volna. Az időeredmények és célvonali sebességek szélcsendben persze kicsit szolidabbak lettek volna.
Az autóban 1.3-as, Gaál tengelyes, Lada karbis motor dolgozik Favorit elekronikus gyujtással.
A kemény Kárászy gátlók miatt kicsit pattogott a fara a rajtban, de a g csúcs azért így is szép.
A "méteres" váltóbot ellenére a váltási idők sem vészesek.

406.

diagram
11.25 @ 105       0-100: 10.14       80-120:  7.89
Fiat Punto II 1.4 16v
(1 személlyel)  

2004.03.28.

Keményen csikorogtak a kerekek, talán ennyire nem is kellett volna. De azért látványos, hogy az egyes fokozat végen bizony leadja ugyanazt a teljesitményt, amit kettesben. Nem gyakori.

407.

diagram
11.27 @ 111       0-100:  9.55       80-120: -
Saab 900 turbo automata
(2 személlyel)    fotó 1  _2_

2003.03.29.

Egy 1996-os gyártású automata váltós svédacél.
Nehézkes vele jót rajtolni, pláne kiméletesen!
Úgy látszik, ez gyakori az európai automata váltós autóknál. Végülis logikus; aki Európában automatát vesz, az leginkább a praktikum miatt választja.
Az automata pont a virtuális célvonal előtt kapcsolta a harmadikat, ezért van a hirtelen emelkedés.

408.

diagram
11.27 @ 109       0-100:  9.77       80-120:  6.61
Ford Focus 2.0 16v
(1 személlyel)  

2003.11.08.

Beült az asszony és lenyomta a férje idejét! Hehe :)
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem igazán sík útszakaszon mértünk, itt 3 km/h-val nagyobb célvonali sebességet mért a műszer mint a korábbi mérésnél.

409.

diagram
11.27 @ 109       0-100:  9.77       80-120:  6.51
Opel Vectra 2.0 16v
(1 személlyel)  

2003.10.16.

Lassan egy éve mértem ezt az "A" Vectrát, de valamiért nem került fel azonnal utána meg szépen elfeledkeztem róla. Persze biztos nem ez az egyetlen ilyen, télen átnyálazom majd a gyűjteményt.
Nem túl ütős futam, sajnos, nagyon kevés a tapadás.

410.

diagram
11.28 @ 105       0-100: 10.38       80-120:  8.45
Toyota Yaris T Sport
(1 személlyel)  

2003.07.19.

1.5-os 109 Le-s motor, de még bejáratós! :)
Kevés gázzal nagyon hamar befullad, sok gázzal pedig csak kapirgál az egyes elején.
De így indul a legjobban.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  37  38  39  40  41  42  43  44  45  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!