timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Skoda 120L (Skodalatos)
2009. március 08.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Az idei év első mérése hatalmas hátszeléllel segítette az első fecskéket.
A légellenállási paramétereket úgy kalibráltam, hogy a teljesítménygörbe nagyjából ugyanazt mutatja, mint szél nélkül mutatta volna. Az időeredmények és célvonali sebességek szélcsendben persze kicsit szolidabbak lettek volna.
Az autóban 1.3-as, Gaál tengelyes, Lada karbis motor dolgozik Favorit elekronikus gyujtással.
A kemény Kárászy gátlók miatt kicsit pattogott a fara a rajtban, de a g csúcs azért így is szép.
A "méteres" váltóbot ellenére a váltási idők sem vészesek.
fotó 1

válasz erre előzmények 2009.03.13. 10:57:08 (1924
Felhasználói profil
17.61 @ 128
Köszi Normi, még van mit csiszolni az autón is, meg a rajt technikámon is
 
Re: (1923)

válasz erre 2009.03.13. 08:38:42 (1923
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Grat Dani. Kezd alakulni.  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!