timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  38  39  40  41  42  43  44  45  46  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
411.

diagram
11.33 @ 103       0-100: 10.68       80-120: -
Opel Corsa C 1.4 16v (Gugu)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2005.02.27.

A Dbilas és Lexmaul cuccokkal spécizett C Corsa, saccom szerint kb. 30 pacival gazdagabb, mint széria párja lenne. Sajnos csak egy futamot sikerült mérni, de végülis nem vészes a futam, nincs hiba.

412.

diagram
11.34 @ 103       0-100: 10.75       80-120:  9.52
VW Golf 1.6 Csótány SMG
(1 személlyel)  

2003.04.19.

Ha éppencsak is, de lenyomta a Focust!
Ez egy igen fiatal Golf I, még nincs 21 éves. :D
1.6 8v karburátor, de talán hamarosan egy kicsit komolyabb motort kap.

És high-tech is. SMG váltós!
Tessék megnézni a videót!

413.

diagram
11.35 @ 103       0-100: 10.67       80-120:  8.03
VW Polo 1.4 16v
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2002.08.25.

Sajnos a gyönyörűen megépített Polo hét futamából pont a legrosszabbat sikerült megmérni a műszerrel.
(A legjobb 10.6 volt fotócella szerint)
A legnagyobb hiba a 2. fokozat kapcsolása, ami majd 1 másodpercig tartott.

414.

diagram
11.36 @ 107       0-100: 10.20       80-120:  7.58
Renault Clio 1.6 dynamique (chiptuning)
(2 személlyel)  

2002.03.14.

Ennél a mérésnél nem a minél jobb idő elérésén volt a hangsúly, hanem a teljesítménymérésen.
A keréken mért 100 Le kb. 115-120 Le lehet a főtengelyen. (becslés!)
Jobb időeredmény eléréséhez keményebben kellett volna indulni és rángatva váltani. Így, kiméletesen vezetve, nem sikerült elérni a gyári 0-100 km/h adatot sem, pedig az autó chiptuning után került mérésre.

415.

diagram
11.36 @ 104       0-100: 10.61       80-120:  7.80
Fiat Bravo HGT
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2004.04.11.

Ez a mérés jó példa arra, hogy a jó rajt milyen fontos.
Sajnos ez messze nem ideális rajt. Ha összevetjük ezt a futamot a korábban mért másik Bravo HGT-vel a virtuális versenyben, láthatjuk, hogy a sebességkülönbség az egyes fokozat alatt, az első 3 másodpercben alakul ki igazán. Az egyes végéig (5. mp) 7 méter előnyhöz jutott a másik Bravo. Ez nagyon sok.
Igaz, kettesben is tovább nővekedett a sebességkülönbség is, mivel ennek az autónak némileg gyengébb a motorja és még nehezebb is. (Újabb Bravo generáció)

416.

diagram
11.36 @ 103       0-100: 10.77       80-120:  7.55
VW Corrado G60
(1 személlyel)    fotó 1

2002.03.07.

Ezúttal több mérést is végeztünk, közülük ez volt a legjobb. A jármű tömegét előtte mázsán sikerült lemérni, tehát a keréken leadott teljesítmény valóban ennyi.
A 3. fokozat kapcsolásával többször is probléma volt (recsegés) és bár ennél a mérésnél ugyan sikerült a váltás, de csak lassan. (kb. fél másodperc plusz 0-100 km/h esetében)

417.

diagram
11.37 @ 108       0-100:  9.73       80-120:  6.74
Alfa 33 1.7
(1 személlyel)  

2011.10.15.

Egy teljesen széria Alfa 33 1.7 boxer motorral. Tapadást nem nagyon talált a hűvös idő és a gyenge gumik miatt, de a váltások sebességével nem volt gond. Nagyjából hozza a gyári értékeket.

418.

diagram
11.38 @ 105       0-100: 10.18       80-120: -
Honda Civic 1.5i LS
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2005.02.27.

Kell-e mondanom, a jellegzetes Honda görbe ismét jelen van egyesben. Nem túl jó a rajt, pedig épphogy csak nyekeregtek a gumik. Próbáltuk nagyon gumipörgős rajttal, úgy még rosszabbul sikerült. De végülis télen, nem ideálisak a körülmények.
A kettest pont sikerült 100 fölé huzatni, egészen pontosan 100.5 km/h-nál van a váltás... :)

419.

diagram
11.39 @ 106       0-100: 10.17       80-120:  7.51
Toyota Corolla GTS 1.6 16v
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

Rábaring, 2004.09.25.

Egy régebbi elsőkerekes Corolla. Meglehetősen rossz rajt, nagyon elpörögtek a kerekek. Ami viszont nagyon érdekes, a mérés után pár nappal görgőspadon is mérésre került a jármű.
Látható, hogy kb. 82-83 Le-t saccol a műszeres mérés, a kettes közepén. Ez 62 kW-nak felel meg. Majdnem hajszálra pontosan ugyanennyit mért a görgőspad is. A diagramot lásd a 2. fotón.
Magyarázat: a szürke vonal jelzi a motorteljesítményt, a minusz tartományban a hajtási veszteség rajzolódik fel. A főtengelyen mérhető teljesítményt (piros vonal) úgy számolják, hogy a adott sebesség mellett a kerékteljesítményhez hozzáadják a mért veszteséget.
Előjeleket persze logikusan! :)

420.

diagram
11.39 @ 105       0-100: 10.74       80-120:  6.32
Alfa Romeo 164 3.0 V6 24 auto
(1 személlyel)  

Kiskunlacháza, 2006.08.20.

Nehéz az autó, az automata váltó sem segít, de mégis azért valahogy többet várnék egy 3 literes motortól. A nekilódulás után kifejezetten karcsú a gyorsulás, viszont egy adott fokozatban közel állandó a gyorsulás.
Sajnos nem lett meg a teljes 1/4 mérföld, kb. 35 méterrel a cél előtt már elvette a gázt.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  38  39  40  41  42  43  44  45  46  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!