Toyota Corolla GTS 1.6 16v
Rábaring, 2004. szeptember 25.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
11.39 @ 106 - 2004.09.25.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy régebbi elsőkerekes Corolla. Meglehetősen rossz rajt, nagyon elpörögtek a kerekek. Ami viszont nagyon érdekes, a mérés után pár nappal görgőspadon is mérésre került a jármű.
Látható, hogy kb. 82-83 Le-t saccol a műszeres mérés, a kettes közepén. Ez 62 kW-nak felel meg. Majdnem hajszálra pontosan ugyanennyit mért a görgőspad is. A diagramot lásd a 2. fotón.
Magyarázat: a szürke vonal jelzi a motorteljesítményt, a minusz tartományban a hajtási veszteség rajzolódik fel. A főtengelyen mérhető teljesítményt (piros vonal) úgy számolják, hogy a adott sebesség mellett a kerékteljesítményhez hozzáadják a mért veszteséget.
Előjeleket persze logikusan! :)
fotó 1
_2_
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!