timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  43  44  45  46  47  48  49  50  Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
461.

diagram
11.99 @  98       0-100: 12.43       80-120:  9.42
Suzuki Swift 1.3 8v (Dávid)
(1 személlyel)  

2011.10.01.

Egy 94-es 1.3 8v Suzuki Swift! Sok infót nem tudok az autóról, de az biztos, hogy a gyárinál erősebb. Jobb gumikkal és gyorsabb váltásokkal az eredményen még bőven lehetne javítani.

462.

diagram
12.06 @ 100       0-100: 11.95       80-120:  8.63
Alfa Romeo 156 1.9 JTD (Dobi)
(1 személlyel)  

Kiskunlacháza, 2006.08.20.

Az igéretesnek induló rajt a kerekek elpörgése után visszavett gáz miatt elég gyengére sikerült.
A dízeleknél szokásos ultra rövid fokozatok itt is elég szembeötlőek, a 100 km/h-t csak negyedikben éri el.

463.

diagram
12.23 @  96       0-100: 13.23       80-120: 10.05
Peugeot 205 1.8D turbo (Cabri)
(1 személlyel)  

2008.05.15.

464.

diagram
12.27 @  95       0-100: 13.42       80-120: -
Audi 80 1.6 8v
(1 személlyel)  

2003.06.28.

Sajnos nincs róla jó videófelvétel, de nagyon szépen ledifferált a gép, ezért ez az alacsony g érték egyesben. Igazi egykerékhajtás! :)
Késöbb sem egy dragszter, de 100 felett igazán kellemes vele utazni!

465.

diagram
12.30 @  97       0-100: 13.08       80-120: -
Skoda 120L (Favorit motor 2 weber)
(1 személlyel)  

Rábaring, 2002.08.25.

Sajnos nem éppen a legjobban sikerült futamát sikerült megmérni ennek a gépnek. Amint látható a második fokozat kapcsolása nem ment simán.
Ellentétben a másik Skoda 120L-lel, ami fentebb látható, ez a gép nem volt kikönnyítve, teljes menetfelszereléssel indult. (+hifi)
A mérés kissé pontatlan lett a fotócellás méréshez képest (2,4% eltérés), ezt a karosszéria erős dőlése okozta, mivel ez megzavarja a műszer működését.

466.

diagram
12.36 @  94       0-100: 14.80       80-120: -
Fiat Punto II 1.2 16v
(1 személlyel)    fotó 1

2003.05.10.

Két kisérletből egyértelműen ez lett a jobb, de a 100 km/h-s tempót itt kicsit később érte el az autó.
Próbáltuk kettesben megütni a 100-at, de 98.8-nál nem volt hajlandó tovább gyorsulni, leszabályozott.

467.

diagram
12.39 @  94       0-100: 14.07       80-120: -
Opel Monza 3.0 automata
(1 személlyel)  

2003.03.16.

Nem egy mai autó, felújítás előtt.
Nem is igazán volt toppon motorikusan.
A hátsókerékhajtás előnyeit nem sikerült kimeríteni, pedig próbáltunk "neutral drop"-ot is, de nem igazán vezetett pozitív eredményre.
Ez a mérés egy hagyományos indulással történt.

468.

diagram
12.42 @ 100       0-100: 12.42       80-120:  8.32
BMW E30 323i automata
(1 személlyel)  

2009.03.08.

1983-as automata váltós darab. A gyári teljesítménye papíron 150 lóerő volt, ami annó 10.7mp-s 100-as spinre volt elég.
A jelentős hátszél mellett sem sikerült ezeket az értékeket megközelíteni. Persze nem olyan lassú ez, főleg a kor átlagautóihoz képest.

469.

diagram
12.46 @  96       0-100: 13.47       80-120:  9.96
Volvo S70 2.0 10v (tomcsiboy)
(1 személlyel)  

2008.10.24.

Mértünk már ilyen motorral Volvót (850), de ez kicsit újabb tipus, könnyebb, automata és nagyjából tudja a gyári teljesítményt.
Meglepőek viszont a csúcsok a váltásoknál. Először azt gyanítottam, hogy sport módban vált ilyen keményen, hogy érezze az ember, hogy sportos. De a második futamban, amikor normál módban volt a váltó, akkor is ugyanilyen jellegű görbét produkált.

470.

diagram
12.52 @  93       0-100: 14.00       80-120: 10.35
Lada 1.6 (Pityukaaa)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2007.06.09.

A gyári 1.6-os motor láthatóan nem nagyon szereti a magas fordulatot, esik a teljesítménye rendesen.
A váltások is elég lassúak. A rajt gyenge, különösen egy hátsókerékhajtású autótól.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  43  44  45  46  47  48  49  50  Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!