BMW E30 323i automata
2009. március 08.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
12.42 @ 100 - 2009.03.08.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
1983-as automata váltós darab. A gyári teljesítménye papíron 150 lóerő volt, ami annó 10.7mp-s 100-as spinre volt elég.
A jelentős hátszél mellett sem sikerült ezeket az értékeket megközelíteni. Persze nem olyan lassú ez, főleg a kor átlagautóihoz képest.
Az utolsó 1 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
czollnerg
válasz erre
2009.05.05. 09:50:47
(
1994
)
Nekem is volt 323asom igaz nem automata de az még betegmotorral se ment túl 10mpen... ennek a keréken leadott teljesítménye még a gyári kw értéket se adja ki. kár érte, pedig ha jó állapotba van, nagyon mennek ezek..
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!