timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
71.

diagram
 8.50 @ 146       0-100:  4.70       80-120:  2.53
Renault 5 GT turbo (MS Motorsport)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Santa Pod Raceway, 2004.07.17.

A világrekordtartó* Renault 5 GT turbó egy kicsit gyengébb futamának mérése. Rengeteg konfigurációt próbált végig egész nap, itt már késő délután a legjobb konfigból próbált minél többet kihozni, de az indulás már nem sikerült tökéletesen. (gyengébb, mint az én legjobb rajtom)
De így is képes 12-es időre 0 rollout mellett is, a hivatalos 12.334-ról nem is beszélve.
Érdemes 1/4 mérföldön virtuális versenyben összetenni az ütős, összkerekes autókkal, elég meglepő a produkció főleg féltávtól.

Sajnos ennek a futamnak nekem nincs meg a hivatlos timeslipje, de a futam videója letölthető.

*: 12.185 @ 178 km/h (lásd a timeslip-et a fotó2-n)

72.

diagram
 8.51 @ 151       0-100:  4.85       80-120:  2.44
Mazda 323 GTR
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2005.09.25.

Az Rábaringes versenysorozat 2005 évi bajnoka a kis összkerekes kategóriában. (2000 ccm alatt)
Nagyon könnyű, ráadásul a motor is elég erős. Az egyetlen gyenge pontja a váltó, aminek kimélése miatt van ez a kis gödör 1 mp körül. Persze emiatt sokat veszít a lehetséges időeredményből, talán még 8 mp alá is beférhetett volna. (0 rollouttal)

73.

diagram
 8.51 @ 140       0-100:  4.72       80-120:  2.84
Suzuki GSX-400 Bandit
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Szabadság, szerelem,
Nyolc másodperc,
Szeretem!
Azért ez nem rossz egy "kávédarálótól"! :)   ( videó )
A teljesítmény csak durva becslés, sem a pontos tömeget, se a légellenállás paramétereit sem ismerem.

74.

diagram
 8.56 @ 141       0-100:  4.85       80-120:  3.23
Subaru Impreza WRX STI (DS Power)
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2004.09.25.

A 2004. szeptember 12-i Rábaringes verseny győztese az A4 kategóriában. A versenyen a legjobb eredménye 12.973 @ 170 volt.
Sajnos két próbából sem sikerült egy tökéltes rajtot összehozni. Persze itt nincs rajtprogram.
Az első próbánál befulladt, itt pedig nagyon elpörögtek a kerekek, de ez így sem rossz eredmény. Letölthető a mérés videófelvétele is.
Hogy öszinte legyek nem tudom mi ez a spéci váltási technika, ami a videón is hallható.

75.

diagram
 8.57 @ 135       0-100:  5.13       80-120:  3.16
Mitsubishi Lancer Evo VIII (Mesti)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Egy húzott Evo8 rajtprogrammal. Az autó szinte teljesen gyári, csak egy kipufogó az eltérés. Ezen kívül a gyári computer lett még megírva emelt turbónyomás mellett. Nagyjából ilyen eredményt lehet kihozni egy gyári 8-asból kis anyagi ráfordítással. Most körülbelül olyan teljesítményt tud keréken, amit gyárilag főtengelyen tudott. Nem rossz... Sajnos a rajtprogi kicsit óvatosra lett írva így elég hamar befullad, de még így is szép eredmények ezek, amit bármikor tud produkálni az autó.

76.

diagram
 8.58 @ 144       0-100:  4.73       80-120:  2.92
Pontiac Trans Am (HungryTA)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2005.10.29.

Tuningolt 5.7-es V8-as motor, sima szívó, igaz spéci drag radial gumikkal. Kicsit mókás, hogy ez a futam lett a legjobb a három mért próbálkozásból. A videón jól látszik, hogy nagyon megtapadtak a kerekek, így durván befulladt a motor. Mégis, a hatalmas nyomaték segítségével még alacsony fordulatról is szépen gyorsít. A hármas váltását kicsit ugyan elbénázta, de így is igen szép eredményt produkált.

77.

diagram
 8.59 @ 139       0-100:  4.86       80-120:  3.18
Audi RS2 (KopoRSó)
(1 személlyel)    fotó 1

2005.02.27.

Egy újabb RS2, a fekete színe miatt stílszerűen a KopoRSó nevet kapta. :)
Természetesen már ez sem gyári állapotú.
Nem rossz a produkció, meglehetősen egyenletes nyomatékleadás, a fordulatszámmal együtt folyamatosan növekvő teljesítmény. Szép.
Hármasban egy picit belepörgette a letiltásba, de nem vészes. A rajt tulajdonképpen a leggyengébb pont, Audiktól ennél már jobbat szoktunk meg. Talán a hideg... :)

78.

diagram
 8.64 @ 158       0-100:  4.93       80-120:  2.29
Fiat Coupe 2.0 16v turbo (Kaméleon)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Kiskunlacháza, 2009.03.21.

Idénre könnyebb lett az autó, némileg talán erősebb is, de mindenképpen megbizhatóbb. És persze durrog, csattog rajt előtt, mint mindig. :)
A hivatalos mérés szerint a nap legjobb futamát mértük, 12.31 @ 195 lett a fotocellák szerint. Az időeredmények szépen ki is jönnek 12" rollout mellett. A mérésen jól látszik, hogy Kaméleon már a cél előtt elvette a gázt. Egész pontosan 380 métertől nem gyorsul tovább a jármű. Így nem csoda, hogy a a célvonalon mért sebesség elmarad az utolsó 20 méter átlagától.
Sok tapadást nem tudnak ezek a gumik, a 11-es időhöz nem is kellene más, csak egy jobb gumi.
A váltások viszont kifejezetten gyorsak.
A hupli a negyedik fokozat közepén nem tudom mi lehet, meglehetősen markáns a visszaesés, de utána újra hozza a motor a csúcsteljesítményt.

79.

diagram
 8.65 @ 134       0-100:  5.33       80-120:  3.54
Mitsubishi EVO VI (Lanciafan)
(1 személlyel)  

2008.04.05.

A motorelektronikát és a töltőnyomást leszámítva még gyári ez a japánból érkezett, balkormányosított EVO. A DTA motorvezérlés rajtprogramot egyelőre még nem tudott, de így is jó a rajt, az 1g fölé szökő gyorsulásnak csak a motorerő szab határt 1.5 mp körül. ALS viszont már van, így váltások után láthatóan nincs turbólyuk, egyből magasan van a teljesítménygörbe. Kettesben is, de főleg hármasban szembetünő a teljesítménygörbe esése, persze ez még egyáltalán nem vészes.

80.

diagram
 8.66 @ 145       0-100:  4.92       80-120:  2.62
Porsche 911 turbo (Gáspár Laci)
(1 személlyel)    fotó 1

Tököl, 2008.10.26.

Gáspár Laci teljesen gyári 996-os tiptronic-os turbója.
Ahhoz képest, hogy korábban még nem igazán próbált rajtolni, nem rossz ez. Biztosan meg lehetett volna jobban fékezni a rajt előtt és a csúcs G érték sem igazán kiemelkedő. Ez utóbbiban biztosan szerepet játszik a hideg és a kopott gumik is.
A hivatalos mérés szerint ez a futam 12.63 @ 182 km/h volt.
Egyébként a Carfolio adatlap adatait meglepően jól közelíti. 4.9-es 0-100 az pont megvan, de a 0-100 mph 10.45-öt mértünk, az adatlap 10.6.

Állítólag az autó kap majd egy komolyabb tuningot is hamarosan. Kiváncsi leszek.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!