|
Pannóniaring
2003. június 15. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Az idei második
Pannóniaringes versenyen 40 motoros és 127 autó indult.
Jó arány, kár, hogy az időmérőkre az időt nem 1:3 arányban osztották meg.
Nem egy motoros tudott 10 időmérőt menni, míg én, tisztességesen kivárva
a soromat összesen 3 időmérőt tudtam menni.
Ha nagyon a korán beállok a sorba, talán 4-5 rajt is összejött volna.
Aki ennél több időmérőt ment, az nem állt sorba.
A verseny előtti napon próbáltam emelni a turbónyomást, úgy tünt sikerült
is. Sajnos a versenyen már nem annyira működött a dolog. De azért így
is jól látható, hogy magasabb a keréken leadott teljesítmény, mint az
előző versenyen. Minden más
tekintetben hasonló az autó, mint az előző Pannóniaringes versenyen, tehát
a tömeg nem változott, továbbra is teljes értékű belső térrel ment az
autó, a versenyre semmi sincs kipakolva.
Egyedül a vezető oldali ajtókárpit hiányzik mert az ablakemelő mechanika
meghibásodott és kézzel kell segíteni.
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.49 mp 128 km/h 0-100 km/h: 5.96 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.620
9.490
128.500
|
hivatalos
1.098
2.454
9.594
127.603
|
ellenfél hiv.
0.648
2.734
11.660
99.482
|
Egy VW Golf ellen, igazából nem tudom milyen motorral,
mivel az én kategóriámban indult ezért gondolom legalább 1.6-os lehetett.
Nem kapkodtam el az indulást, inkább próbáltam egy jó rajtot bemutatni.
Nem igazán sikerült, de nem is vészes.
A kettest sikerült beleforgatnom a leszabályzásba, amiben az a vicc, hogy
én állítottam annyira. 6800 nem rossz egy tolórudas OHV motortól. Az is
jól látszik, hogy 6800-nál is még vígan a max. teljesítményt adja, szóval
érdemes lesz feljebb tenni a limitert.
A 0-100-as sprintet immár aszfalton is sikerült 6 mp alatt teljesíteni.
(5.96)
A reakcióidővel növelt hivatalos időeredmények alapján a célvonalon a
két autó távolsága kb. 32 méter.
|
1/8 mile: 9.73 mp 123 km/h 0-100 km/h: 5.96 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.700
9.730
123.400
|
hivatalos
0.523
2.447
9.760
122.086
|
ellenfél hiv.
0.677
2.344
10.422
112.237
|
Ezúttal egy "nur 199.9 (Le) feliratú BMW ellen.
Bár a nevezési lapra 318i-t írt, de A4 kategóriában ment, tehát gondolom
vagy 323i vagy 325i.
Most sem nagyon figyeltem a lámpára, de még így is hamarabb elindultam,
mint a Bömös.
A hármast próbáltam padlógázon váltani, de ilyen magas fordulaton nem
igazán szereti ezt a váltó, így ismét sikerült pár tizedet elveszteni.
A 0-100 pont ugyanannyi, mint az első futamban.
A reakcióidővel növelt hivatalos időeredmények alapján a célvonalon a
két autó távolsága kb. 20 méter.
|
1/8 mile: 9.49 mp 131 km/h 0-100 km/h: 5.97 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.670
9.490
131.100
|
hivatalos
0.432
2.371
9.456
130.140
|
ellenfél hiv.
0.099
3.045
11.961
101.017
|
Egy Suzuki Swift ellen, ami természetesen nálam kisebb
kategóriás. És igen szép reakcióidőt produkált!
Engem továbbra sem a zöld lámpa izgatott, hanem az, hogy végre menjek
már egy jó futamot.
Nem indult jól a dolog, ez volt az eddigi legrosszabb rajtom aznap, ráadásul
túl hamar váltottam a kettest, de legalább a hármas úgy sikerült, ahogy
kell. Kb. 160 millisecundum. SMG! :)
Pedig semmi váltókar rövidítés!
Pont a kamera előtt váltok, még hallani is valamelyest.
0-100 most is majdnem annyi, mint korábban.
A reakcióidővel növelt hivatalos időeredmények alapján a célvonalon a
két autó távolsága kb. 65 méter.
Ezzel az időeredménnyel ekkor második voltam a kategóriámban, bár mint
kiderült a piros S100-as 2 literes szívó motorját nitrórendszerrel szerelték,
így ő a későbbiekben nem játszott szerepet a kategóriában.
|
1/8 mile: 9.58 mp 124 km/h 0-100 km/h: 5.61 mp
|
4. futam (elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.590
9.580
123.900
|
hivatalos
0.977
2.352
9.698
121.417
|
ellenfél hiv.
-
-
-
-
|
Ismét a piros Opel Astra GSI ellen.
Ellene nem nagyon megy, már volt két közös rajtunk más versenyeken, de
még nem győztem ellene.
A döntő előtt már kiderült, hogy neki sikerült az edzés vége felé még
egy 9.4-es időt is mennie, ami igazán remek! Szóval kemény feladatnak
tűnt, amikor beálltam a rajthoz.
Hát kezdésnek adtam neki majd 1 másodperc előnyt.
Nem szándékosan természetesen.
Aztán szerencsére nagyon jól megindult az autó, éreztem, hogy talán még
utól is tudom érni a célig, de sajnos a hármas kapcsolását megint elbénáztam.
Ezúttal főleg az idegességemnek köszönhetően.
Mit mondjak, nagyon mérges voltam magamra.
A célvonalon kb. 10-15 méter lehetett közöttünk, az emlékeim és a videó
alapján. De lehet, hogy több.
Miután visszaértem, próbáltam neki gratulálni a győzelemhez, ekkor tudtam
meg tőle, hogy ő beugrott.
(Ezért nincs is mérve a hivatalos ideje)
Nagyon meglepődtem rajta, de nagyon megkönnyebbültem. (Bocs, Filu!)
Ha alaposan megnézzük a videót, látható, hogy nagyon lassan, de gurul
előre. Persze egy közelebbi felvétel többet érne, ez akár képzelgés is
lehet részemről.
A 0-100 sprint most már aszfalton is 5.6 mp körül van. Mondjuk éppenhogy
megcsipte a 100-at... :)
Ha sikerült volna a hármast egy teljesen átlagos idő alatt kapcsolni,
akkor kb. 9.35 mp körül tudtam volna menni.
Kb. ilyen lett volna a diagram.
|
1/8 mile: 9.71 mp 131 km/h 0-100 km/h: 6.23 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.740
9.710
130.900
|
hivatalos
0.072
2.514
9.696
130.435
|
ellenfél hiv.
0.576
2.553
9.954
123.130
|
Egy osztrák Honda Civic ellen.
Remek reakcióidő, vacak rajt és túl hamar kapcsolt kettes jellemzik ezt
a futamot részemről.
Ezzel szemben az osztrák fiú egy vacak reakcióidőt, egy remek rajtot és
egy igazán jó időeredményt tudott felmutatni.
Annyira rosszul sikerült ez a futamom, hogy ez az egyetlen alkalom, amikor
nem sikerült 6 mp-n belül elérnem a 100-as tempót.
A reakcióidővel növelt hivatalos időeredmények alapján a célvonalon a
két autó távolsága kb. 8 méter. Nem sok!
|
Szóval ezúttal első
lettem. További információk a http://www.dragbike.hu
oldalon.
A 20 legjobb időt teljesítő,
illetve a 20 legnagyobb sebességet elért autó:
Autók abszolút
|
idő |
Autók abszolút |
km/h |
1. VW TYPE 14 nitró
2. JENSEN INTERCEPTOR
3. CHEVROLET CORVETTE nitró
4. CHEVROLET CAMARO nitró
5. FORD ESCORT
6. MITSUBISHI EVO 6
7. FORD SIERRA
8. SUBARU IMPREZA WRX STI
9. CHEVROLET CORVETTE
10. SKODA S100 nitró
11. PONTIAC FIREBIRD
12. FORD SIERRA COSWORTH
13. BMW M3
14. HONDA CIVIC
15. OPEL ASTRA
16. RENAULT GT TURBO
17. PONTIAC FIREBIRD
18. SKODA Dög-Drag
19. VW GOLF
20. SKODA S100 másik piros
|
8.41
8.427
8.455
8.567
8.631
8.662
8.894
9.110
9.210
9.264
9.278
9.284
9.417
9.428
9.433
9.456
9.486
9.643
9.728
9.791
|
1. JENSEN INTERCEPTOR
2. CHEVROLET CAMARO nitró
3. VW TYPE 14 nitró
4. FORD ESCORT
5. CHEVROLET CORVETTE nitró
6. FORD SIERRA
7. FORD SIERRA COSWORTH
8. MITSUBISHI EVO 6
9. PONTIAC FIREBIRD
10. RENAULT GT TURBO
11. CHEVROLET CORVETTE
12. VW GOLF
13. SKODA S100 nitró
14. PONTIAC FIREBIRD
15. SUBARU IMPREZA WRX STI
16. OPEL KADETT
17. BMW M3
18. MERDEDES C 32
19. HONDA CIVIC
20. CITROEN VISA
|
149.844
148.530
144.724
138.528
137.405
135.721
134.642
134.579
133.087
130.435
130.140
130.081
129.148
128.228
127.208
127.208
126.872
125.600
123.130
122.034
|
(M) Majicright 2001. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|