Ez a teljesen gyári darab kb. abból a korszakból való.
Alpina B8 4.6 V8 328hp. ez nem tünik soknak. Ellenben az adatok meggyözőek:
0-100:5,17 1/4 mile: 13,76@105,58 ez teljesen gyári se turbo,se kompresszor...
nem nagyon...7-esbe a 750i volt a legnagyobb 326le vel.. az m5 volt 400le de az v8 és 98 tól jött ki,az e38 as kasztni meg már 94-95 töl vásárolható volt.. és ez időtájt..400le körüli nem igazán volt..e34 m5 340le. e36 m3 még a 3.0 286le,,talán 850ci meg a 850csi ezek voltak 400le környékén de alatta persze..
Akkoriban volt valami olyan BMW, ami 400 ló körül volt gyárilag? Mert akkor lehet, hogy marketinglóerőkről van szó, valahogy el kell adni az Alpinát is
USAban anno fordítva volt, a Corvette meg a Camaro közöt papíron volt 50 ló különbség (a Vette javára).
Padon viszont más volt a helyzet, ott csak 5-10 ló volt a különbség Dehát valahogy el kell adni a majd 20 ezer dollárral drágább Vettét
nu ja..akár az is elöferdülhet hogy csak 400le hoztak ki belöle és rámondták a 430le t..de azért ezen nagyot csodálkoznék...marketing+ 30le?? amugy ez a moci a sima 750i ben e38 ban 326le