Alpina B12 6.0 L (BMW)
2007. február 17.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.72 @ 131 - 2007.02.17.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy igazi ritkaság, egy hatalmas bálna, ráadásul ez a hosszított változat!
Az Alpina vesz egy komplett BMW 750-et, ezt-azt lecserél rajta, a motort felfúrja 6 literesre, aztán mehet a piacra az inyenceknek...
5 fokozatú autómata váltója van, teljesítménye pedig bőven elegendő ahhoz, hogy szépen elinduljon mindenféle trükközés nélkül. Igen szép görbe, majdnem inkább egyenes. :)
A teljesítménye viszont jóval szolidabbnak tünik a gyári katalógusadatnál.
Német nyelvű oldal a tipusról.
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
fastcar
válasz erre
előzmények
2007.02.22. 00:24:40
(
117
)
13.17 @ 167
A 850 CSi volt 380 lóerős. A Ci-ben ugyanaz a motor volt hangolás szerint, mint a 750-ben. Ez eredetileg 300, majd 326 LE lett.
Re:
(106)
Csak az ő hozzászólásai
Baltus E-28
válasz erre
előzmények
2007.02.20. 12:58:00
(
107
)
16.36 @ 135
Ez a teljesen gyári darab kb. abból a korszakból való.
Alpina B8 4.6 V8 328hp. ez nem tünik soknak. Ellenben az adatok meggyözőek:
0-100:5,17 1/4 mile: 13,76@105,58 ez teljesen gyári se turbo,se kompresszor...
Re:
(106)
Csak az ő hozzászólásai
Fish
válasz erre
előzmények
2007.02.20. 09:59:32
(
106
)
nem nagyon...7-esbe a 750i volt a legnagyobb 326le vel.. az m5 volt 400le de az v8 és 98 tól jött ki,az e38 as kasztni meg már 94-95 töl vásárolható volt.. és ez időtájt..400le körüli nem igazán volt..e34 m5 340le. e36 m3 még a 3.0 286le,,talán 850ci meg a 850csi ezek voltak 400le környékén de alatta persze..
Re:
(105)
Csak az ő hozzászólásai
hungryta.com
válasz erre
előzmények
2007.02.20. 09:44:38
(
105
)
11.90 @ 206
Akkoriban volt valami olyan BMW, ami 400 ló körül volt gyárilag? Mert akkor lehet, hogy marketinglóerőkről van szó, valahogy el kell adni az Alpinát is
USAban anno fordítva volt, a Corvette meg a Camaro közöt papíron volt 50 ló különbség (a Vette javára).
Padon viszont más volt a helyzet, ott csak 5-10 ló volt a különbség
Dehát valahogy el kell adni a majd 20 ezer dollárral drágább Vettét
Re:
(104)
Csak az ő hozzászólásai
Fish
válasz erre
előzmények
2007.02.20. 08:49:07
(
104
)
nu ja..akár az is elöferdülhet hogy csak 400le hoztak ki belöle és rámondták a 430le t..de azért ezen nagyot csodálkoznék...marketing+ 30le?? amugy ez a moci a sima 750i ben e38 ban 326le
Re:
(103)
Csak az ő hozzászólásai
hungryta.com
válasz erre
előzmények
2007.02.20. 08:23:48
(
103
)
11.90 @ 206
Én max 30 ló hiányt látok, ha a német vas tényleg 430 ló volt valaha
Re:
(98)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2007.02.19. 15:10:56
(
102
)
13.40 @ 166
Szerintem jó idő egy ekkora autótol.
Re:
(93)
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2007.02.19. 12:21:17
(
100
)
10.92 @ 200
Nekem inkabb ugy tunik, hogy a rajt szar, a celvonali egesz turheto. Aznap tudtommal a Saxo 123-al ment ilyesmi idot, nem speci gumival, FWD...
Egyebkent a BMW automatakrol nincs vmi nagy velemenyem, tudtommal meg a katalogus adat is rosszabbnak jeloli az automatat mint az ugyanolyan kezit...
Re:
(96)
Csak az ő hozzászólásai
Fish
válasz erre
előzmények
2007.02.19. 11:01:48
(
98
)
de igen... de mond hogy 40-50% os a hajtásveszteség...
Re:
(97)
Csak az ő hozzászólásai
hungryta.com
válasz erre
előzmények
2007.02.19. 10:54:56
(
97
)
11.90 @ 206
70-80 LE hiányzik?? Én nem látom hol hiányozna, 300 lovat tett le kerékre, és elvileg 430 főtengelyen, nem?
Re:
(96)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!