Tudnál nekem ezekről a karbikról valami használható adatokat,méreteket?Már szereztem magamnak!Mert én is ezekben gondolkodom,a fekvők nagyon primitivek volt már egy pár darab nekem is.nagyobb fantáziát látok a motor karbikban.Találtam a multkor adatot,hogy drift királyok Japánban is előszeretettel használják őket!
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvő karbikra mindig van vevő tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerűbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérő esetén csak gumicső és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsőhossz is hangolható egyszerűen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belőlem éppen.
Nem azert, nem rakunk fel moci karbikat, mert nem szeretunk dolgozni, hanem azert, mert nincs penzem ra! A dellorto, a legolcsobb, ara toredeke a moci karbiknak. Ha nem szeretnek dolgozni, akkor nem Skodam lenne es nem versenyeznek vele, ugyhogy legyszives vegyel vissza. Tudod mennyi munka van egy ilyen autoval? Egyebkent szerintem nem veletlen, hogy mindenki Dellortoval vagy Weberrel versenyez. Skodan jo Solexet meg nem lattam, messzirol kerulendo. Lattam mar Keihin-es Skodat is es nem volt meggyozo. Vitazni meg nem fogok forumokon, mert teljesen felesleges.
magyarul nem szerettek dolgozni 2 teljesitménybe jobb csak gondoljunk bele mennyivel precizebb szerkezet egy motorkerékpár motorja milyen fordulatot kell tudnia kiszolgálni... nekem teljesen mindegy igazából...
Ezekről ha van valakinek tapasztalata ,szeretném ha megosztaná velem.Adat,mérések stb....
Van nekem is 4db Keihin(soros).Főleg a Dellorto,Weber és a Solex karbikhoz képpest mi a tapasztalatok,különbségek.Ezek már voltak nekem.A neten böngészve ,külföldi lapokon ,az jött le mintha jobb teljesitményt adnának ezek a tipusu karbik.Ha volt már valakinek ilyen,szivesen fogadom a segitséget!
Aha én voltam az!Mert azt akarom h jobban menyen, ügyan is elegem van az olyan emberekböl akik egyfolytában lenézik az automat, mert h 90 km/h többet ugyse tud menni és engem ez naon idegesit
és azért akarok vmi jo kis karbit a motorbaa!!!
akkor te voltál az a duenes hirdető
2db duplaweber, de a dellorto is megjárja és minek neked weber? az A-s versenyfavik pl. a sajátjukkal mentek és 100le felett voltak
tavaly volt 96-100 padon mérve, idén kb 115-120LE
taszáron már nem utcai gumikkal megyek, de irtózatos tapadást ezektől sem remélek. a mérés amúgy fulda diadem linero 175/65r13 gumikkal történt, ezek max 0.5g-t tudnak aszfalton.
változtatásoknak se eleje se vége, a lényeg annyi, hogy favorit motor van benne fabia főtengellyel és 78x78as a furat x löket. az üzemanyag porlasztásáról 2db duplaweber karburátor gondoskodik.
Nagyon szép eredmény, gratulálok az autó gazdájának.
A diagramból az derül ki hogy az autó kb. 90 lóerős, ez keréken mért teljesítmény, ugye?
Mennyit kell hozzá adni? Kb. hány lóerős az autó, főtengelyen?
A célvonali sebességen látszik hogy van erő rendesen.
Ha a 60 láb javul simán meglehet a 14-es idő. Milyen gumikat használsz?
Ha publikus, írd le légyszi milyen változtatások történtek az autón.
Figyelemreméltó eredmény!!! Gratulálok !
Sose hallottam még hasonlóan jól teljesítő volt szocialista országból származó szívó FWD-ről, ráadásul 1600ccm alatt. Egy nagyobb rollout-tal megáldott pályán ez bizony 14-es 1/4-es idő !
Respect.
Szia Miki!
Gratula a fejlesztések eredményéhez! Ha legközelebb a csavarhúzót sem hagyod bent, meglesz a 9.xx-es időd ;-)
Na, komolyan: jó gumi, és kész. A múltkori méréseden nagyobb g-ket is sikerült megcsípned.
összesen 21 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...