timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Skoda Favorit 1.5 (FM2000)
2007. április 21.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Már mértük ezt a Favoritot egyszer, de idén már 1.5-ös motorral megy, és még tovább lett könnyítve.
Nagyon szép görbéket sikerült rögzíteni, nagyon csekély a zaj a görbékben.
Hozza a várható 0.5 g-t még kettes elején is, a leadott teljesítmény pedig nagyon szép, egyenletes a használt fordulatszám tartományban.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2007.11.03. 17:25:59 (667
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Tudnál nekem ezekről a karbikról valami használható adatokat,méreteket?Már szereztem magamnak!Mert én is ezekben gondolkodom,a fekvők nagyon primitivek  volt már egy pár darab nekem is.nagyobb fantáziát látok a motor karbikban.Találtam a multkor adatot,hogy drift királyok Japánban is előszeretettel használják őket! 
Re: (666)

válasz erre előzmények 2007.11.01. 09:34:25 (666
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvő karbikra mindig van vevő tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerűbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérő esetén csak gumicső és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsőhossz is hangolható egyszerűen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belőlem éppen.  
Re: (665)

válasz erre előzmények 2007.11.01. 09:04:51 (665
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Nem azert, nem rakunk fel moci karbikat, mert nem szeretunk dolgozni, hanem azert, mert nincs penzem ra! A dellorto, a legolcsobb, ara toredeke a moci karbiknak. Ha nem szeretnek dolgozni, akkor nem Skodam lenne es nem versenyeznek vele, ugyhogy legyszives vegyel vissza. Tudod mennyi munka van egy ilyen autoval? Egyebkent szerintem nem veletlen, hogy mindenki Dellortoval vagy Weberrel versenyez. Skodan jo Solexet meg nem lattam, messzirol kerulendo. Lattam mar Keihin-es Skodat is es nem volt meggyozo. Vitazni meg nem fogok forumokon, mert teljesen felesleges. 
Re: (664)

válasz erre előzmények 2007.11.01. 08:36:51 (664
magyarul nem szerettek dolgozni 2 teljesitménybe jobb csak gondoljunk bele mennyivel precizebb szerkezet egy motorkerékpár motorja milyen fordulatot kell tudnia kiszolgálni... nekem teljesen mindegy igazából... 
Re: (654)

válasz erre előzmények 2007.11.01. 06:06:10 (662
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ezekről ha van valakinek tapasztalata ,szeretném ha megosztaná velem.Adat,mérések stb....
Van nekem is 4db Keihin(soros).Főleg a Dellorto,Weber és a Solex karbikhoz képpest mi a tapasztalatok,különbségek.Ezek már voltak nekem.A neten böngészve ,külföldi lapokon ,az jött le mintha jobb teljesitményt adnának ezek a tipusu karbik.Ha volt már valakinek ilyen,szivesen fogadom a segitséget! 
Re: (653)

válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:12:32 (657
Aha én voltam az!Mert azt akarom h jobban menyen, ügyan is elegem van az olyan emberekböl akik egyfolytában lenézik az automat, mert h 90 km/h többet ugyse tud menni és engem ez naon idegesit
és azért akarok vmi jo kis karbit a motorbaa!!! 
Re: (652)

válasz erre előzmények 2007.10.31. 21:51:57 (654
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Mert a dello/weber a kitaposott ut, olcsobb is, alkatreszt es csonkot is konyebb es olcsobb hozza talalni es teljesitmenyben is jobb talan.
 
Re: (653)

válasz erre előzmények 2007.10.31. 20:17:02 (653
miért nem próbálkoztok keihinnel vagy mikunival?  
Re: (652)

válasz erre előzmények 2007.10.31. 19:57:53 (652
Felhasználói profil
12.87 @ 164
akkor te voltál az a duenes hirdető
2db duplaweber, de a dellorto is megjárja és minek neked weber? az A-s versenyfavik pl. a sajátjukkal mentek és 100le felett voltak 
Re: (648)

válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:46:15 (648
milyen karburátor van a kocsidon??én most egy weber karbit akarok szereznii!! 
Re: (647)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!