Skoda Favorit 1.5 (FM2000)
2007. április 21.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.13 @ 131 - 2008.08.16.
9.83 @ 121 - 2007.07.13.
10.10 @ 122 - 2007.04.21.
10.51 @ 115 - 2006.09.23.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Már mértük ezt a Favoritot egyszer, de idén már 1.5-ös motorral megy, és még tovább lett könnyítve.
Nagyon szép görbéket sikerült rögzíteni, nagyon csekély a zaj a görbékben.
Hozza a várható 0.5 g-t még kettes elején is, a leadott teljesítmény pedig nagyon szép, egyenletes a használt fordulatszám tartományban.
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2007.11.03. 17:25:59
(
667
)
15.97 @ 139
Tudnál nekem ezekről a karbikról valami használható adatokat,méreteket?Már szereztem magamnak!Mert én is ezekben gondolkodom,a fekvők nagyon primitivek volt már egy pár darab nekem is.nagyobb fantáziát látok a motor karbikban.Találtam a multkor adatot,hogy drift királyok Japánban is előszeretettel használják őket!
Re:
(666)
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 09:34:25
(
666
)
12.13 @ 183
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvő karbikra mindig van vevő tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerűbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérő esetén csak gumicső és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsőhossz is hangolható egyszerűen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belőlem éppen.
Re:
(665)
Csak az ő hozzászólásai
normanrls
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 09:04:51
(
665
)
13.77 @ 156
Nem azert, nem rakunk fel moci karbikat, mert nem szeretunk dolgozni, hanem azert, mert nincs penzem ra! A dellorto, a legolcsobb, ara toredeke a moci karbiknak. Ha nem szeretnek dolgozni, akkor nem Skodam lenne es nem versenyeznek vele, ugyhogy legyszives vegyel vissza. Tudod mennyi munka van egy ilyen autoval? Egyebkent szerintem nem veletlen, hogy mindenki Dellortoval vagy Weberrel versenyez. Skodan jo Solexet meg nem lattam, messzirol kerulendo. Lattam mar Keihin-es Skodat is es nem volt meggyozo. Vitazni meg nem fogok forumokon, mert teljesen felesleges.
Re:
(664)
Csak az ő hozzászólásai
firewall
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 08:36:51
(
664
)
magyarul nem szerettek dolgozni 2 teljesitménybe jobb csak gondoljunk bele mennyivel precizebb szerkezet egy motorkerékpár motorja milyen fordulatot kell tudnia kiszolgálni... nekem teljesen mindegy igazából...
Re:
(654)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 06:06:10
(
662
)
15.97 @ 139
Ezekről ha van valakinek tapasztalata ,szeretném ha megosztaná velem.Adat,mérések stb....
Van nekem is 4db Keihin(soros).Főleg a Dellorto,Weber és a Solex karbikhoz képpest mi a tapasztalatok,különbségek.Ezek már voltak nekem.A neten böngészve ,külföldi lapokon ,az jött le mintha jobb teljesitményt adnának ezek a tipusu karbik.Ha volt már valakinek ilyen,szivesen fogadom a segitséget!
Re:
(653)
Csak az ő hozzászólásai
Cines
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 00:12:32
(
657
)
Aha én voltam az!Mert azt akarom h jobban menyen, ügyan is elegem van az olyan emberekböl akik egyfolytában lenézik az automat, mert h 90 km/h többet ugyse tud menni és engem ez naon idegesit
és azért akarok vmi jo kis karbit a motorbaa!!!
Re:
(652)
Csak az ő hozzászólásai
normanrls
válasz erre
előzmények
2007.10.31. 21:51:57
(
654
)
13.77 @ 156
Mert a dello/weber a kitaposott ut, olcsobb is, alkatreszt es csonkot is konyebb es olcsobb hozza talalni es teljesitmenyben is jobb talan.
Re:
(653)
Csak az ő hozzászólásai
firewall
válasz erre
előzmények
2007.10.31. 20:17:02
(
653
)
miért nem próbálkoztok keihinnel vagy mikunival?
Re:
(652)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
előzmények
2007.10.31. 19:57:53
(
652
)
12.87 @ 164
akkor te voltál az a duenes hirdető
2db duplaweber, de a dellorto is megjárja
és minek neked weber? az A-s versenyfavik pl. a sajátjukkal mentek és 100le felett voltak
Re:
(648)
Csak az ő hozzászólásai
Cines
válasz erre
előzmények
2007.10.31. 16:46:15
(
648
)
milyen karburátor van a kocsidon??én most egy weber karbit akarok szereznii!!
Re:
(647)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!