Az az 1-es még jobban szét van vágva mint az enyém és még az elemek is üvegszálasak rajta a lupon pedig minden lemez. Szerintem lehet a 2 autó között 200kg suly külömbség.
Hogy totál érthető legyek:
Van egy Golf II kaszni üresen mint alap és van egy Lupo kaszni üresen mint alap, ezek között nincs 220 kg különbség szerintem max talán 50 de azt sem tudnám megmondani melyik javára.
A két versenyautóba kb azonos dolgok vannak, 4 kerékhajtás és 1.9 motor nem ? Ezek között se lehet nagy különbség.
Nos én nem láttam belülről egyik autót sem hogy mennyire van könnyítve , ebben ave talán többet tud nyilatkozni.
De én a kb azonos indulási alapot tekintem, ha lett volna 1.9 TDi Golf II azonos felszereltséggel mint a Lupo akkor az sem 850 kg lenne, így érthető a teóriám ?
De mindkettő összkerekes és az induló súly is nagyon hasonló, egy Lupo 3L 830 kg egy Golf II is kb annyi, tehát nem találom a 220 kg különbséget miben lehet, hacsak nem vették fel soförnek CRXPalit a Lupoba és a Golfba valami 20-30 kilós gyereket, de akkor is lenne kb 100 kg amit meg kéne magyarázni.
Jo kerdes, 1000 kg-nek irjak a sima TDI Lupot, a drag Lupoban viszont van Haldexes valto, kardan, hatso hid, meg egy nagydarab ember. Viszont nincs benne tul sok legzsak, meg karpit teren is minuszban van.