Egy ilyen blokkból odakint 200-250LE (keréken leadott) teljesítményt hoznak ki (gyári alkatrészekkel) Ezt is lehet még feljebb tornászi. Az egész csak beállítás kérdése.
A gorbeken nem a gyartok altal megadott -fotengelyen mert- teljesitmenyek vannak, hanem a kereken leadott teljesitmeny.
Ez a kisnyomasu Honda veletlenul pont az a kb. 160 loero lehet fotengelyen, amit te elvarnal.
Például a Saab 3-literes V6 motorra akasztott kisnyomású (0,3-0,4 bar) turbóval 200 lóeröt hozott ki, holott az szívó 12-szelepesként 20 éve számított jónak utcára. ráadásul egy 3.0 12V-nek még a nyomaték jellege is elég szép, csak nyilván nem akkora, mintha megfújják. A régi motorom a GTV-ben 1000-es fordulaton tudta a csúcsértékének 87%-át.
Akkor most én értelmezem rosszul a grafikont, és ez a teljesítmény nem az a fajta teljesítmény, amit megad a gyártó, vagy egy 0,4bar-os turbo ennyit tud csak egy 125 lovas mocin dobni? Vagy még hangolási fázisban van az autó?
(Azt hittem egy 125 lovas megfújva picit kihoz egy 160 lovat meg brutál nyomatékot magából. )
Nekem sem sikerült hétvégén jó időt menni. De havernak a CRX-el ha jól emléxem sikerült 14.0-t a gyári blokkal.