timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)
2007. április 21.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Kisnyomású turbós konfig, 0.4 bar töltőnyomással egy D16Z6 motoron. Kicsit óvatos megindulás, de a tapadás nem rossz. Az óvatos váltások után érezhető a turbólyuk, majd a csúcsérték elérése után egyből esni is kezd a teljesítmény, igaz csak finoman.
Kettes végén még látni egy apró leszabályozást is.
fotó 1  _2_  _3_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2007.05.29. 21:22:07 (265
Felhasználói profil
15.23 @ 149
Hali bodoba
Nekem sem sikerült hétvégén jó időt menni. De havernak a CRX-el ha jól emléxem sikerült 14.0-t a gyári blokkal. 
Re: (264)

válasz erre előzmények 2007.05.27. 17:49:21 (264
Felhasználói profil
14.85 @ 157
És ahogy Sanyi írta, full gyári minden 
Re: (262)

válasz erre előzmények 2007.05.27. 17:39:38 (263
Felhasználói profil
14.85 @ 157
Honda talin 10.12 mentem 1/8-on 
Re: (262)

válasz erre 2007.05.27. 17:34:06 (262
Felhasználói profil
14.85 @ 157
Van még mit állítani rajta, az biztos, de:1. én kb 120kg vagyok
                                                          2. 240-es injektorok vannak benne ( még )
                                                          3.alig volt mág hangolva
 

válasz erre előzmények 2007.05.23. 19:28:57 (261
14 teteje 
Re: (260)

válasz erre előzmények 2007.05.23. 19:22:37 (260
Felhasználói profil
15.23 @ 149
Én nem vitáztam 27.-én tökölön majd kiderül, hogy képes-e egy ilyen kisnyomású 14 körüli időt menni  
Re: (259)

válasz erre előzmények 2007.05.23. 16:15:23 (259
Felhasználói profil
9.67 @ 241
és alacsony 13at mennek ragacsos pályán
én meg a dalai láma vagyok

ne menjünk má bele ebbe a vitába. 
Re: (258)

válasz erre előzmények 2007.05.23. 16:04:09 (258
Felhasználói profil
15.23 @ 149
Egy ilyen blokkból odakint 200-250LE (keréken leadott) teljesítményt hoznak ki (gyári alkatrészekkel) Ezt is lehet még feljebb tornászi. Az egész csak beállítás kérdése. 
Re: (253)

válasz erre előzmények 2007.05.20. 15:45:50 (256
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Köszi, akkor mégis jól feltételeztem, azt, hogy vagy én értek valami félre, ha ez kerékteljesítmény akkor bizony nem rossz!  
Re: (255)

 ave
válasz erre előzmények 2007.05.19. 22:50:35 (255
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A gorbeken nem a gyartok altal megadott -fotengelyen mert- teljesitmenyek vannak, hanem a kereken leadott teljesitmeny.
Ez a kisnyomasu Honda veletlenul pont az a kb. 160 loero lehet fotengelyen, amit te elvarnal.  
Re: (253)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!