Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)
2007. április 21.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
10.07 @ 127 - 2008.08.16.
10.30 @ 122 - 2007.06.19.
10.60 @ 117 - 2007.04.21.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Kisnyomású turbós konfig, 0.4 bar töltőnyomással egy D16Z6 motoron. Kicsit óvatos megindulás, de a tapadás nem rossz. Az óvatos váltások után érezhető a turbólyuk, majd a csúcsérték elérése után egyből esni is kezd a teljesítmény, igaz csak finoman.
Kettes végén még látni egy apró leszabályozást is.
fotó 1
_2_
_3_
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
-SK-
válasz erre
előzmények
2007.05.29. 21:22:07
(
265
)
15.23 @ 149
Hali bodoba
Nekem sem sikerült hétvégén jó időt menni. De havernak a CRX-el ha jól emléxem sikerült 14.0-t a gyári blokkal.
Re:
(264)
Csak az ő hozzászólásai
bodoba
válasz erre
előzmények
2007.05.27. 17:49:21
(
264
)
14.85 @ 157
És ahogy Sanyi írta, full gyári minden
Re:
(262)
Csak az ő hozzászólásai
bodoba
válasz erre
előzmények
2007.05.27. 17:39:38
(
263
)
14.85 @ 157
Honda talin 10.12 mentem 1/8-on
Re:
(262)
Csak az ő hozzászólásai
bodoba
válasz erre
2007.05.27. 17:34:06
(
262
)
14.85 @ 157
Van még mit állítani rajta, az biztos, de:1. én kb 120kg vagyok
2. 240-es injektorok vannak benne ( még )
3.alig volt mág hangolva
Csak az ő hozzászólásai
Spoon
válasz erre
előzmények
2007.05.23. 19:28:57
(
261
)
14 teteje
Re:
(260)
Csak az ő hozzászólásai
-SK-
válasz erre
előzmények
2007.05.23. 19:22:37
(
260
)
15.23 @ 149
Én nem vitáztam
27.-én tökölön majd kiderül, hogy képes-e egy ilyen kisnyomású 14 körüli időt menni
Re:
(259)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2007.05.23. 16:15:23
(
259
)
9.67 @ 241
és alacsony 13at mennek ragacsos pályán
én meg a dalai láma vagyok
ne menjünk má bele ebbe a vitába.
Re:
(258)
Csak az ő hozzászólásai
-SK-
válasz erre
előzmények
2007.05.23. 16:04:09
(
258
)
15.23 @ 149
Egy ilyen blokkból odakint 200-250LE (keréken leadott) teljesítményt hoznak ki (gyári alkatrészekkel) Ezt is lehet még feljebb tornászi. Az egész csak beállítás kérdése.
Re:
(253)
Csak az ő hozzászólásai
Leon
válasz erre
előzmények
2007.05.20. 15:45:50
(
256
)
16.10 @ 139
Köszi, akkor mégis jól feltételeztem, azt, hogy vagy én értek valami félre, ha ez kerékteljesítmény akkor bizony nem rossz!
Re:
(255)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.05.19. 22:50:35
(
255
)
12.88 @ 175
A gorbeken nem a gyartok altal megadott -fotengelyen mert- teljesitmenyek vannak, hanem a kereken leadott teljesitmeny.
Ez a kisnyomasu Honda veletlenul pont az a kb. 160 loero lehet fotengelyen, amit te elvarnal.
Re:
(253)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!