Megkaptam a képeket, de sajnos a vezérlő egységről csak egy képet küldtél, és az is elég közeli volt. Ha tudnál több adatot küldeni ezen kívül, biztos lenne megoldás, nekem is van vagy 5-6 vezérlőm. A tiéd annyiban különbözik a széria vezérlőtől, hogy két chip van benne, amit kapcsolni tudsz, de a nagyobbik sem több 320le-nél, és egy ilyet simán bele lehet rakni a széria vezérlőbe is, ha egyezik a tiéddel.
Hú vazze,egy 2007-es komentre válaszolni,nem semmi :-)))
Falco elég ritkán jár erre,de keresd ttamás-t,talán ő is tud segíteni...lehet hogy fog is hívni,elég kíváncsi fajta :-)
Ez a nick is érdekes. Vajon honnan van?
hello a gmc syclone marlborlo editeson.a te autod ugy halom nagyon megy . az enyém is menne de valami gond van .tudnál nekem tanácsokat adni?tel 70-2-900-400vagy irj egy eérhetöségem
Hali. Igen, ismerem ezt Mythbusters epizodot. Annyit tudok hozza tenni, hogy amikor csereltem az ajtot, akkor semmi merheto kulonbseg nem volt. Meg aztan sulyban a gyari ajtohoz kepest 12kg a minusz (szinten nem igazan merheto)...
A Discovery-n láttam egy műsort (címe: Állítólag, angol: Mythbusters), ahol bebizonyították, hogy a pick-up-ok áramvonalasabbak, ha a hátsó kisajtó csukva van, ugyanis ekkor a raktérben egy fix légörvény keletkezik, ami sima felületet képez az autó fölött elhaladó levegőnek. Csak azért bátorkodtam megjegyezni, mert a videón ki van lyuggatva a hátsó ajtó (ha azóta be lett tömve, tárgytalan). Ekkor megszűnik az a bizonyos légörvény. Ha be lenne tömve, jobban menne a gép. Nem akartam okoskodni, elnézést kérek, ha mégis úgy tűnt.
Hat az emlitett futamhoz ezzel a sullyal szerintem kb. 420 WHP kell.
Tehat kb. azonos teljesitmeny, mint a tied, mondjuk a tied picivel tobb, mondjuk 640-650 is lehet talan.
De 600 felett van, vegulis ez nem rossz szam.
En egy ilyenrol tudok. 600 loero az engine dyno-n, 11.57@119mph a palyan. Mondjuk ez egy Ty. A tobbi aki engine dyno-zott az mind sokkal gyorsabb, de abbol sincs sok, talan ketto...
Ha rakeres az ember a powertrain/drivetrain loss szavacskakra a SyTy.net-en, akkor 25-35% szamokat talalsz. Gyari cuccok 25%-hoz kozelebb, mig az egyre szaporodo 4l80e-vel epitett cuccok meg vmivel feljebb.
Egyebkent a TH400-nak amit a lengyelek hasznalnak meg a gyari 700r4-nel kisebb a vesztesege...
Nem tudom mekkora vesztesege lehet ezeknek az automataknak. Tudsz konkret Sy/Ty uzert, aki megbizhato, es engine dynon X loero volt, es hasonlo szamokat ment 1/4-en mint te?
Erre azt hiszem rajottem. Marmint a nem rugja el magat probelara. Majd elmeselem, mert hosszu... Lachazan egyszer mar mukodott. A masik nem tudom. Elvileg a tengely 5500-ig jo es hat ennel azert tobbet porgok, kiveve egyesben, ott 5300-at. Lehet hogy mindegyik valtast felallitom 5500-re es hagyom neki elkapcsolni a negyediket. Meglatjuk...