GMC Syclone
2007. május 31.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.49 @ 167 - 2007.05.31.
7.60 @ 159 - 2005.10.09.
7.77 @ 159 - 2005.09.25.
7.80 @ 151 - 2004.09.05.
7.86 @ 151 - 2004.03.28.
7.87 @ 152 - 2003.11.08.
7.92 @ 149 - 2003.10.19.
8.41 @ 145 - 2003.06.28.
8.74 @ 141 - 2003.06.07.
8.88 @ 130 - 2002.08.27.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Versenyen kívül újramértük a Syclone-t, ezúttal spéci benzinnel és némileg "bátrabb" motorvezerléssel, nagyobb töltőnyomással és nagyobb előgyújtással.
Már hosszú ideje küzdött Falco egy 10-es időért, amit ebben a futamban már virtuálisan el is ért, majd 9-én Kiskunlacházán végre pályán is megfutott.
Mindazonáltal egyáltalán nem tökéletes a futam. A megindulás meglepően óvatos, fél másodpercig nem igazán gyorsul jól az autó. Olyan, mintha csúszós kuplunggal indulna, pedig hát itt nincs kuplung. Figyelembe véve, hogy puha slick gumikon ment, a csúcs gyorsulás is elég szerény. Utána 140-ig megy mint a meszes, majd a feltünő váltás után jön a harmadik fokozat, amiben bizony a vége felé csúnyán esik a teljesítmény, több mint 100 ló elment pihenni!
Sőt, ha jobban megnézzük már kettesben is esik, talán ezért is olyan prominens a görbén a váltási pont. Talán túlságosan túlforgatta a motort, ki tudja.
Egyébként az 1->2 váltás 55-60 km/h körül volt, de ez alig vehető észre a 2->3-hoz képest.
fotó 1
_2_
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
franking
válasz erre
előzmények
2011.04.08. 04:05:16
(
2114
)
Letiltott felhasználó.
Korábbi hozzászólásai nem látszanak, újakat nem írhat.
Re:
(2113)
Csak az ő hozzászólásai
viny
válasz erre
előzmények
2010.10.29. 00:42:57
(
2113
)
Megkaptam a képeket, de sajnos a vezérlő egységről csak egy képet küldtél, és az is elég közeli volt. Ha tudnál több adatot küldeni ezen kívül, biztos lenne megoldás, nekem is van vagy 5-6 vezérlőm. A tiéd annyiban különbözik a széria vezérlőtől, hogy két chip van benne, amit kapcsolni tudsz, de a nagyobbik sem több 320le-nél, és egy ilyet simán bele lehet rakni a széria vezérlőbe is, ha egyezik a tiéddel.
Re:
(2108)
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
előzmények
2010.09.27. 23:49:51
(
2110
)
12.25 @ 180
A vicc, hogy pont most beszéltünk az autóról a V8-on az adok-veszekben
Re:
(2109)
Csak az ő hozzászólásai
slowlow
válasz erre
előzmények
2010.09.27. 22:43:59
(
2109
)
9.62 @ 235
Hú vazze,egy 2007-es komentre válaszolni,nem semmi :-)))
Falco elég ritkán jár erre,de keresd ttamás-t,talán ő is tud segíteni...lehet hogy fog is hívni,elég kíváncsi fajta :-)
Ez a nick is érdekes. Vajon honnan van?
Re:
(2108)
Csak az ő hozzászólásai
gili
válasz erre
előzmények
2010.09.27. 20:26:52
(
2108
)
hello a gmc syclone marlborlo editeson.a te autod ugy halom nagyon megy . az enyém is menne de valami gond van .tudnál nekem tanácsokat adni?tel 70-2-900-400vagy irj egy eérhetöségem
Re:
(602)
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2007.09.26. 10:26:35
(
602
)
10.92 @ 200
Hali. Igen, ismerem ezt Mythbusters epizodot. Annyit tudok hozza tenni, hogy amikor csereltem az ajtot, akkor semmi merheto kulonbseg nem volt. Meg aztan sulyban a gyari ajtohoz kepest 12kg a minusz (szinten nem igazan merheto)...
Re:
(599)
Csak az ő hozzászólásai
ESI
válasz erre
előzmények
2007.09.26. 10:19:59
(
601
)
14.84 @ 149
Az nem lehet, hogy ez egyenletes sebességre igaz? Ha folyamatosan gyorsul, akkor egyre több levegő akar oda bepréselődni nem?
Re:
(599)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.09.26. 09:56:26
(
600
)
12.88 @ 175
Hat az uj motorjaval lehet erdemes lesz ezzel is foglalkozni.
Re:
(599)
Csak az ő hozzászólásai
tokyofej
válasz erre
2007.09.26. 07:46:18
(
599
)
A Discovery-n láttam egy műsort (címe: Állítólag, angol: Mythbusters), ahol bebizonyították, hogy a pick-up-ok áramvonalasabbak, ha a hátsó kisajtó csukva van, ugyanis ekkor a raktérben egy fix légörvény keletkezik, ami sima felületet képez az autó fölött elhaladó levegőnek. Csak azért bátorkodtam megjegyezni, mert a videón ki van lyuggatva a hátsó ajtó (ha azóta be lett tömve, tárgytalan). Ekkor megszűnik az a bizonyos légörvény. Ha be lenne tömve, jobban menne a gép. Nem akartam okoskodni, elnézést kérek, ha mégis úgy tűnt.
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2007.06.11. 21:59:43
(
325
)
10.92 @ 200
Koszonom. Teljesitmeny csokkenes: tulforgatas (a vezermu tengely hatarain tulra) ill gyujtas problemak...
Re:
(324)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!