timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 GMC Syclone
2007. május 31.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Versenyen kívül újramértük a Syclone-t, ezúttal spéci benzinnel és némileg "bátrabb" motorvezerléssel, nagyobb töltőnyomással és nagyobb előgyújtással.
Már hosszú ideje küzdött Falco egy 10-es időért, amit ebben a futamban már virtuálisan el is ért, majd 9-én Kiskunlacházán végre pályán is megfutott.
Mindazonáltal egyáltalán nem tökéletes a futam. A megindulás meglepően óvatos, fél másodpercig nem igazán gyorsul jól az autó. Olyan, mintha csúszós kuplunggal indulna, pedig hát itt nincs kuplung. Figyelembe véve, hogy puha slick gumikon ment, a csúcs gyorsulás is elég szerény. Utána 140-ig megy mint a meszes, majd a feltünő váltás után jön a harmadik fokozat, amiben bizony a vége felé csúnyán esik a teljesítmény, több mint 100 ló elment pihenni!
Sőt, ha jobban megnézzük már kettesben is esik, talán ezért is olyan prominens a görbén a váltási pont. Talán túlságosan túlforgatta a motort, ki tudja.
Egyébként az 1->2 váltás 55-60 km/h körül volt, de ez alig vehető észre a 2->3-hoz képest.
fotó 1  _2_

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2011.04.08. 04:05:16 (2114
Letiltott felhasználó.
Korábbi hozzászólásai nem látszanak, újakat nem írhat.
 
Re: (2113)

válasz erre előzmények 2010.10.29. 00:42:57 (2113
Megkaptam a képeket, de sajnos a vezérlő egységről csak egy képet küldtél, és az is elég közeli volt. Ha tudnál több adatot küldeni ezen kívül, biztos lenne megoldás, nekem is van vagy 5-6 vezérlőm. A tiéd annyiban különbözik a széria vezérlőtől, hogy két chip van benne, amit kapcsolni tudsz, de a nagyobbik sem több 320le-nél, és egy ilyet simán bele lehet rakni a széria vezérlőbe is, ha egyezik a tiéddel. 
Re: (2108)

válasz erre előzmények 2010.09.27. 23:49:51 (2110
Felhasználói profil
12.25 @ 180
A vicc, hogy pont most beszéltünk az autóról a V8-on az adok-veszekben 
Re: (2109)

válasz erre előzmények 2010.09.27. 22:43:59 (2109
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Hú vazze,egy 2007-es komentre válaszolni,nem semmi :-)))
Falco elég ritkán jár erre,de keresd ttamás-t,talán ő is tud segíteni...lehet hogy fog is hívni,elég kíváncsi fajta :-)
Ez a nick is érdekes. Vajon honnan van?  
Re: (2108)

válasz erre előzmények 2010.09.27. 20:26:52 (2108
hello a gmc syclone marlborlo editeson.a te autod  ugy halom nagyon megy . az enyém is menne de valami gond van .tudnál nekem tanácsokat adni?tel 70-2-900-400vagy irj egy eérhetöségem 
Re: (602)

válasz erre előzmények 2007.09.26. 10:26:35 (602
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Hali. Igen, ismerem ezt Mythbusters epizodot. Annyit tudok hozza tenni, hogy amikor csereltem az ajtot, akkor semmi merheto kulonbseg nem volt. Meg aztan sulyban a gyari ajtohoz kepest 12kg a minusz (szinten nem igazan merheto)... 
Re: (599)

 ESI
válasz erre előzmények 2007.09.26. 10:19:59 (601
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Az nem lehet, hogy ez egyenletes sebességre igaz? Ha folyamatosan gyorsul, akkor egyre több levegő akar oda bepréselődni nem? 
Re: (599)

 ave
válasz erre előzmények 2007.09.26. 09:56:26 (600
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat az uj motorjaval lehet erdemes lesz ezzel is foglalkozni.  
Re: (599)

válasz erre 2007.09.26. 07:46:18 (599
A Discovery-n láttam egy műsort (címe: Állítólag, angol: Mythbusters), ahol bebizonyították, hogy a pick-up-ok áramvonalasabbak, ha a hátsó kisajtó csukva van, ugyanis ekkor a raktérben egy fix légörvény keletkezik, ami sima felületet képez az autó fölött elhaladó levegőnek. Csak azért bátorkodtam megjegyezni, mert a videón ki van lyuggatva a hátsó ajtó (ha azóta be lett tömve, tárgytalan). Ekkor megszűnik az a bizonyos légörvény. Ha be lenne tömve, jobban menne a gép. Nem akartam okoskodni, elnézést kérek, ha mégis úgy tűnt. 

válasz erre előzmények 2007.06.11. 21:59:43 (325
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Koszonom. Teljesitmeny csokkenes: tulforgatas (a vezermu tengely hatarain tulra) ill gyujtas problemak... 
Re: (324)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!