nemnem.pont ezt beszéltük,hogy miért ilyen nehéz.ajtó könnyítés elött 920kg volt nélkülem./vasló kft/.és akkor csont üres tank volt.a 2 ajtó lekönnyült,fele alatt volt benya + én. igy 960 velem együtt
Termeszetesen a gordulesi ellenallas az szamit, de ha megduplazom azt a konstanst, amit hasznalok, akkor sem "erosodik" 5-10 loeronel tobbet, es 2 slick messze nem duplazza meg a gordulesi ellenallast.
köszi még 1x a mérést.kár,hogy az aznapi legrosszabb 60lábam volt a mérésnél,és az időnél is volt 3 jobb
slick gumi nem befolyásolja a veszteséget vmilyen %-ban?főleg hogy 0.5 bar körül volt a nyomás benne.az 520-as skálán 16mp-re nézve én látom felugrani 160lóra/3-asban/,de ha nem cikk-cakk lenne ugyis inkább 150-nek nézem
a nagy kánikula sztem vmenyire befolyásolhatta a teljesítményt mindenkinél,mert Zsolti is mondta,hogy jó pár lova eltűnt.de az autó a pad óta sztem nem gyengült,sőt minimálisan/1-2 ló/ sztem erősebb.
azóta csak a rajtprogi lett változtatva +nagyon minimálisan a progin is.a légszűrő volt még kiszedve,de ott 2 futam között javult a célvonalim is + az idő is.más változás nem volt.
talán a 40fokos meleg is betett a teljesítménynek minimálisan,de a padon is 30fok körül volt.
Pl amit nekem legutóbb mértetek, az sem egyezik meg az Ave féle méréssel, de még a korábbi Ti általatok mért adattal sem (a kettő közt semmi érdemi nem törént az autóval).
Lehet hogy nálam is a leírt dolgok okozták a az eltérést, vagy ez a csúszás csak az olyan bivalyokra igaz, mint CCH vasa?
Érdekes Jugo méréseredménye kerékteljesítményre megegyezik kb 1-2 lóerőn belül AVE és a mi mérésünk alapján, persze ő nem változtatott meg semmit a két mérés között.
A te pados méréseddel kapcsolatban meg a fordulatszám eltérés okát és az ebből adódó jelentős nyomatékeltérést (amit a program számol) a kereked és a görgő közötti szlip okozhatta. Ha Gábornál voltál Csepelen akkor szerintem még nem tette át a görgő fordulatszámjeladóját a hátsó terheletlen görgőre amin nem lenne fordulatszámeltérés a csúszás miatt tehát 8700 lett volna a méréseredményben is a legnagyobb fordulatszámod.
Nekünk a hátsó szabadonfutó görgőn van a jeladó, tehát ha egyszer szinkronizáltuk a pad szoftverével a motorfordulatszámot akkor az mindig azt mutatja még ha a fékezett görgőknél csúszás is van. Következő fejlesztések egyike hogy mindkét görgő fordulatszámjeladója ki lesz értékelve, tehát a pontos csúszásértékek is kielemezhetőek lesznek.
AVE
Boti autóját én mértem padon, és a kommented a mérés alatt félrevezető lehet . A pontosság kedvéért meg kéne említeni hogy azóta történhetett néhány változás, emiatt nem érdemes hasonlítani a pados és a te méréseredményedet . Amikor mértük akkor rettenetes AFR értékei voltak (9-10 AFR low cam és 10-11 AFR high cam) amiket a benzinnyomásállítóval valamennyire lehetett javítani és 10 lóerőt változott is kb a teljesítménye emiatt. Nem volt komolyabb hangolás és programátírás, csak egy gyors ellenőrzés, mivel komoly tervei vannak és azt majd akkor szeretné megejteni. Tőlünk a fotón látható méréseredménynek megfelelő teljesítménnyel távozott, amit ezek szerint sikerült kicsit elrontania az utóbbi pár hétben valamivel.