Honda Civic IVT (Boti)
Kiskunlacháza, 2007. június 09.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.25 @ 133 - 2009.03.08.
9.37 @ 127 - 2007.06.09.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A Lila Köd, ahogy egy versenytársa elnevezte Boti autóját. :) Szép, 13-as futam egész jó rajttal, és erővel sincs gond igazán. A 3. fotón a görgőspadi eredménye látható, ott 120 kW-t mértek keréken, ami kb. 160 lóerőnek felel meg. Itt a műszeres mérésnél a csúcsérték hármasban 145 lóerő volt.
A versenyen jól láthatóan tovább forgatta, mint a görgőspadon, de valószínüleg ez volt a helyes döntés, hiszen a gyorsulás nem esik a következő fokozatban látható szint alá. Mondjuk jobban megnézve egyesből azért valószinüleg hamarabb kellene felváltani.
fotó 1
_2_
_3_
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
boti
válasz erre
előzmények
2007.06.25. 22:20:08
(
438
)
11.54 @ 197
bocsi
most jöttem haza nyaralásbol
Re:
(422)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 21:01:04
(
425
)
9.78 @ 238
igen erre gondoltam én is
Re:
(423)
Csak az ő hozzászólásai
hondav-tec
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 20:51:14
(
423
)
13.31 @ 172
+ a sofőr!!
Re:
(420)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 20:38:54
(
422
)
12.88 @ 175
Boti, ez rad is vonatkozik, vedd fel magadnak az uj merest!
Re:
(418)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 20:37:53
(
420
)
9.78 @ 238
na persze....
a végén még kiderül,hogy mindketten 1150kg-osak vagytok
Re:
(419)
Csak az ő hozzászólásai
hondav-tec
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 20:31:52
(
419
)
13.31 @ 172
Értem.a 900 maradt bennem....aszittem veled..
Re:
(418)
Csak az ő hozzászólásai
boti
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 20:23:40
(
418
)
11.54 @ 197
nemnem.pont ezt beszéltük,hogy miért ilyen nehéz.ajtó könnyítés elött 920kg volt nélkülem./vasló kft/.és akkor csont üres tank volt.a 2 ajtó lekönnyült,fele alatt volt benya + én. igy 960 velem együtt
Re:
(417)
Csak az ő hozzászólásai
hondav-tec
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 20:17:31
(
417
)
13.31 @ 172
Én is az enyémet 121 Le-nek nézném inkább!!!
Boti viszont te könnyebb vagy,nem??azt mondtad 900 veled együtt,nem?
Re:
(414)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 16:59:34
(
415
)
12.88 @ 175
Termeszetesen a gordulesi ellenallas az szamit, de ha megduplazom azt a konstanst, amit hasznalok, akkor sem "erosodik" 5-10 loeronel tobbet, es 2 slick messze nem duplazza meg a gordulesi ellenallast.
Re:
(414)
Csak az ő hozzászólásai
boti
válasz erre
előzmények
2007.06.22. 15:51:30
(
414
)
11.54 @ 197
köszi még 1x a mérést
.kár,hogy az aznapi legrosszabb 60lábam volt a mérésnél,és az időnél is volt 3 jobb
slick gumi nem befolyásolja a veszteséget vmilyen %-ban?főleg hogy 0.5 bar körül volt a nyomás benne.az 520-as skálán 16mp-re nézve én látom felugrani 160lóra/3-asban/,de ha nem cikk-cakk lenne ugyis inkább 150-nek nézem
a nagy kánikula sztem vmenyire befolyásolhatta a teljesítményt mindenkinél,mert Zsolti is mondta,hogy jó pár lova eltűnt.de az autó a pad óta sztem nem gyengült,sőt minimálisan/1-2 ló
/ sztem erősebb.
Re:
(406)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!