Csak egy pár adat.
Én szétszedtem egy Lupo 3L-t darabokra és lemértem az üres kasznit egy precíziós mérlegen.
Üvegeket kivágtam csak festék és az alvázvédő maradt.
Igy 215Kg -lett.
A golf 2. 4motion hajtással 6-os váltóval kb 1300Kg.
Az Iván Lupo-ja rendszámos azért nehezebb, a Lengyel 1-s pedig verseny verda full kikönnyítve.
Ezért megy jobban kb ugyanakkora lóerővel (kb 200kg a különbség).
Nem akarnak könnyíteni. Lóerőt akarnak növelni.Most széria közeli a moror. Csak a dugó csinált.
A befecsik is széria közeliek. Kovácsoltatnak hajtókart, bevonatot tetetnek a dugókra, nagy befecsivel, nagyobb turbó, motort szétfaraglák,16V hengerfej rá stb.Aszt mondta a fejlesztője, hogy 320-ról 500 lóra akarja megcsinálni utcára.
Valószínű kidobta neki a kettest nagy gázadásnál. Nekem is ugyen ez a sorozatú 6 gangos
összkerekes váltóm van, és ha megkopik akorr kidobja a sebbességeket.