VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)
Tököl, 2007. október 28.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.42 @ 149 - 2007.10.28.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Az összkerekes, nitrós szlovák dízel rakéta egyik kevéssé jól sikerült futama. A hivatalos mérés szerint ez a futam
12.42 @ 183
volt, de az aznap majdnem tudott 11 mp-s futamot is. (
12.004 @ 185
)
Pontosan nem tudom, mit rontott el, olyan mintha rossz fokozatba kapcsolt volna, majd vissza kettesbe. De jövőre mikor újramérjük, majd megkérdezem! :)
Ereje van bőven, de meglehetősen nehéz a jármű.
Mint a hármas képen látható, ők 2.9-es 0-100-as sprintet mértek maguknak valahogy, hát ettől még egy ilyen feltünő hibától mentes futamban is elég messze lehet. 3.9 viszont könnyen lehetséges, és azért valjuk be, ez piszok gyors.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
rambustibi
válasz erre
2007.11.11. 11:47:47
(
754
)
11.80 @ 189
ez is csak 1 munkagép, trédéí (kormi)
Csak az ő hozzászólásai
Rusher_Tompi
válasz erre
2007.11.06. 03:10:29
(
699
)
Csak egy pár adat.
Én szétszedtem egy Lupo 3L-t darabokra és lemértem az üres kasznit egy precíziós mérlegen.
Üvegeket kivágtam csak festék és az alvázvédő maradt.
Igy 215Kg -lett.
A golf 2. 4motion hajtással 6-os váltóval kb 1300Kg.
Az Iván Lupo-ja rendszámos azért nehezebb, a Lengyel 1-s pedig verseny verda full kikönnyítve.
Ezért megy jobban kb ugyanakkora lóerővel (kb 200kg a különbség).
Csak az ő hozzászólásai
Robi-ka
válasz erre
előzmények
2007.11.05. 22:31:43
(
682
)
12.56 @ 175
Mert 1160 kg?!
Re:
(681)
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
előzmények
2007.11.05. 22:29:52
(
681
)
12.13 @ 183
Én csak azt nem értem, ha ez az autó 320 lóerő akkor miért csak 183-185 a célvonalija ??
Re:
(677)
Csak az ő hozzászólásai
maki
válasz erre
előzmények
2007.11.05. 22:25:27
(
680
)
11.53 @ 188
500 ló,utcai.Na erre én is kiváncsi leszek
Re:
(677)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.11.05. 19:40:43
(
679
)
12.88 @ 175
A fotokon nem tunik tul szerianak a hajtokar...
De hajra hajra, ha 500, akkor 500.
Re:
(677)
Csak az ő hozzászólásai
Rusher_Tompi
válasz erre
előzmények
2007.11.05. 19:40:31
(
678
)
Túl sokat nem lehet már könnyíteni rajta. Ez az autó ennyit nyom (súlyban).
500lóval szerintem slickekkel száraz pályán 10 alját futhatna.
Re:
(676)
Csak az ő hozzászólásai
Rusher_Tompi
válasz erre
előzmények
2007.11.05. 19:33:23
(
677
)
Nem akarnak könnyíteni. Lóerőt akarnak növelni.Most széria közeli a moror. Csak a dugó csinált.
A befecsik is széria közeliek. Kovácsoltatnak hajtókart, bevonatot tetetnek a dugókra, nagy befecsivel, nagyobb turbó, motort szétfaraglák,16V hengerfej rá stb.Aszt mondta a fejlesztője, hogy 320-ról 500 lóra akarja megcsinálni utcára.
Re:
(676)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.11.05. 14:01:40
(
676
)
12.88 @ 175
Konnyiteni kellene, nem keveset a 10-es idohoz, de szerintem meg lehet csinalni.
Re:
(675)
Csak az ő hozzászólásai
Rusher_Tompi
válasz erre
előzmények
2007.11.05. 12:33:37
(
675
)
Nem baj azt írja a fórumon a mérnöke hogy kicsit még tovább fejlesztik, hogy 10-es időt tudjon.
Slickkel kb 11 közepét tud. De ezt már lassa 3 éve futja.
Itt van néhány kép a fejlesztésről:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179637&highlight=stingray
Re:
(674)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!