timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)
Tököl, 2007. október 28.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Az összkerekes, nitrós szlovák dízel rakéta egyik kevéssé jól sikerült futama. A hivatalos mérés szerint ez a futam 12.42 @ 183 volt, de az aznap majdnem tudott 11 mp-s futamot is. (12.004 @ 185)
Pontosan nem tudom, mit rontott el, olyan mintha rossz fokozatba kapcsolt volna, majd vissza kettesbe. De jövőre mikor újramérjük, majd megkérdezem! :)
Ereje van bőven, de meglehetősen nehéz a jármű.
Mint a hármas képen látható, ők 2.9-es 0-100-as sprintet mértek maguknak valahogy, hát ettől még egy ilyen feltünő hibától mentes futamban is elég messze lehet. 3.9 viszont könnyen lehetséges, és azért valjuk be, ez piszok gyors.
fotó 1  _2_  _3_

válasz erre 2007.11.11. 11:47:47 (754
Felhasználói profil
11.80 @ 189
ez is csak 1 munkagép, trédéí (kormi) 

válasz erre 2007.11.06. 03:10:29 (699
Csak egy pár adat.
Én szétszedtem egy Lupo 3L-t darabokra és lemértem az üres kasznit egy precíziós mérlegen.
Üvegeket kivágtam csak festék és az alvázvédő maradt.
Igy 215Kg -lett.

A golf 2. 4motion hajtással 6-os váltóval kb 1300Kg.

Az Iván Lupo-ja rendszámos azért nehezebb, a Lengyel 1-s pedig verseny verda full kikönnyítve.
Ezért megy jobban kb ugyanakkora lóerővel (kb 200kg a különbség). 

válasz erre előzmények 2007.11.05. 22:31:43 (682
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mert 1160 kg?! 
Re: (681)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 22:29:52 (681
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én csak azt nem értem, ha ez az autó 320 lóerő akkor miért csak 183-185 a célvonalija ?? 
Re: (677)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 22:25:27 (680
Felhasználói profil
11.53 @ 188
500 ló,utcai.Na erre én is kiváncsi leszek 
Re: (677)

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:40:43 (679
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A fotokon nem tunik tul szerianak a hajtokar...

De hajra hajra, ha 500, akkor 500.  
Re: (677)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:40:31 (678
Túl sokat nem lehet már könnyíteni rajta. Ez az autó ennyit nyom (súlyban).
500lóval szerintem slickekkel száraz pályán 10 alját futhatna.
 
Re: (676)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:33:23 (677
Nem akarnak könnyíteni. Lóerőt akarnak növelni.Most széria közeli a moror. Csak a dugó csinált.
A befecsik is széria közeliek. Kovácsoltatnak hajtókart, bevonatot tetetnek a dugókra, nagy befecsivel, nagyobb turbó, motort szétfaraglák,16V hengerfej rá stb.Aszt mondta a fejlesztője, hogy 320-ról 500 lóra akarja megcsinálni utcára. 
Re: (676)

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.05. 14:01:40 (676
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Konnyiteni kellene, nem keveset a 10-es idohoz, de szerintem meg lehet csinalni. 
Re: (675)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 12:33:37 (675
Nem baj azt írja a fórumon a mérnöke hogy kicsit még tovább fejlesztik, hogy 10-es időt tudjon.
Slickkel kb 11 közepét tud. De ezt már lassa 3 éve futja.
Itt van néhány kép a fejlesztésről:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179637&highlight=stingray 
Re: (674)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!