"Primeraval még nem találkoztam ami megette volna az enyémet - ez persze nem azt jelenti, hogy nincs is. "
Azért erre komoly esélyem lesz legközelebb, mert már tényleg ráfekszem a témára. És mi lesz a jutalmam a trónfosztásért?
Ááá hadjuk már, láttam hogy puszipajtások vagytok aveval, persze hogy jó időt mentél
Egyébként valóban érdekes lenne ha jobbat menne a -25 lóval Te is úgy csináltál mint én, elraktad 100 előtt a harmadikat, legközelebb 2x fogok menni majd ha mér ave, egyik a 0-100-ra fogok utazni, a másik meg az 1/4..
Így hangzott az a kijelentés pontosan: "Primeraval még nem találkoztam ami megette volna az enyémet - ez persze nem azt jelenti, hogy nincs is. "
Próbálok arra törekedni, hogy olyanokat írjak amik úgy is vannak, eddig úgy néz ki, ez igaz.
Ave: Leonnak a mérése hol van?
Már nagyon várom az eredményét én is!
Vagy, csak nem????Vagy mégis????Vagy igen???
Kiváncsi vagyok rá, mert ő ezt mondta:
""Primeraval még nem találkoztam ami megette volna az enyémet - ez persze nem azt jelenti, hogy nincs is. """
Azt a 9 századot még egyszer ledolgozom! Ha lesz eredmény ha nem!
Neeem, van ott azért olyan Sunny GTi ami megevett reggelire, de valóban Primeraval még nem találkoztam ami megette volna az enyémet - ez persze nem azt jelenti, hogy nincs is.
Hülye vagy, nem képzeled, hogy visszasózod rám azt a veszélyes hulladékot?
Filmed abszolúte nincs nálam, csak ígérgetsz, hogy majd írsz meg ilyenek, de azótase :P
NISSAN: szerintem azért van hogy olyasmi időt mentél mint én, mert nagyon rosszul rajtoltam, ezért mondtam, hogy nézd meg mindkettőnk 60 lábát. (60 lábnál még 0.17 sec van köztünk a javadra, ami aztán 1/8adnál már csak 0.05 sec majd 1/4-ednél meg 0.09 az én javamra! Tehát ha úgy veszed 0.26secet tudtam rajtad 'hozni' negyed mérföldön.)
Ezen felül azt is vedd bele, hogy neked a 16" 205 széles gummáid vannak, nekem meg a 14" 195 szélesek, amik a tiédhez képest nem is olyan jók már. Szóval jövőre én is beruházok nagyobb kerekekre, aztán meglátjuk
Nem, a nyomatek nem jon kepbe.
Ha ket auto fizikai kepessegeit akarod osszevetni, akkor a celvonali sebessegeket vesd ossze.
Ha az egyike nagyobb, de az idoeredmeny rosszabb, akkor az a futam nem sikerult olyan jol. Pl. rosszabb tapadasa volt, elvaltotta magat, ilyesmi.
Érdekes eredmény lenne szerintem ha eltudnám forgatni 7500-ig én is.Akkor viszont ha lóerőben gyengébb vagyok,de olyan időt megyek mint te, akkor a nyomatékomnak kellene nagyobnak lenni mint neked!
Ave igy van ez?
Persze szeretném majd még megméretni a másik HF-el is.A tengelycsere célját még nem érte el,mert nem megy jobb időt! Igaz hogy 5500-jobban megy mint a gyári ,de csak 6500-ig mert tilt!Alul viszont nyomatékot veszitettem, szerintem! Azért voltam méretni hogy legyen majd mihez viszonyitani! Ilyen eredményt vártam különben! Csak a 107 km/h érdekes, nem volt ennyi.Az ecu-ba nem akarok nyulni, ezért fogom a keihinekkel is kipróbálni. A gyujtást meg tudom majd irni hozzá.Most ez sajnos nem megy mert az ecu korigálja.De lehet hogy addig nem lesz teljesítmény változás mig a gyári kipuf rendszer alatta van.Ehez akarok utóljára hozzányulni.
Persze a kompreszió csökkenésnek is biztos szerepe van a teljesítményében!
Az viszont érdekes hogy a gyári tengellyel is ugyan ezt az időt tudtad.
Mi volt a célja a tengely cserének, fordulatszám növelés?
Ha fent van a sikolt hf méress egyet, kiváncsi vagyok rá.
Mondjuk mert Leon iszonyat szart rajtolt?
Nézd meg a 60 láb különbséget, a 0-100 időd és az 1/8ad időt és célvonali sebesséáget. Én szarul rajtoltam de aztán az erősebb motornak köszönhetően jövök fel rád.
Ezt mellényomtam azért ugrott be,
Akkor folytatom!
Most a 2000nx vezérmütengelye van benne,ami 143 LE. Holott ugyan azt az időt mentem mint eddig.Szerintem ez abból adódik,hogy a gyári tengellyel volt 12 a kompim.Most meg 10.8,,,,
Ezáltal ment szerintem gyengébbet a kelleténél.Ezért siklapoltattam egy másik hengerfelyet, csak még nem raktam fel.Ugyan is a gt-nek a dugója sima az enyém meg gödrös és ott tünt el a kompresszió viszony.
Na akkor most mondom a változást!
A gyári tengelyekkel is ugyan ezt az időt mentem még 2005-ben.Megnézheted az eredményeimben.
A te veszteségi szorzóddal szorozd be ezt is!
Ok! Kösz ,kiváncsi vagyok rá!
A kérdésem a következő lenne! Hogyan lehet,hasonló időt menni a Leonéval? Holott 15 lóval kevesebb a talajon?Vagy magasabb lenne a nyomatékom?
Nah végre össze lehet hasonlítgatni őket
Az tuti, hogy a lábadban sokkal jobb rajt van mint az én mértemben, viszont szerintem egyértelmű hogy a 125 lovas mocid van, legalábbis jól láthatóan alacsonyabb a teljesítmény görbe mint az én esetemben.
Kemény megnézni a virtuális 1/8-adot, iszonyatosan gyatra 60 lábam van, de aztán jövök fel mint a talajvíz, majdnem meg is foglak!
A 107 vs 103 valoban nagyobb elteresnek latszik, mint amit indokol a meresi metodusok kozotti kulonbseg, max 1-2 km/h lehetne. Hat nem tudom, ketszer szinte tok egyformat mentel, a masik is ennyi volt, azt hiszem, de otthon majd megnezem.
Ja igen! Itt a példa ,hogy a lábomban van 15 LE keréken! Ennyi a különbség a leonéhoz képpest és szinte ugyan azt megyünk.Persze majd a mostani mérését is érdemes megvárni, de mondta hogy nem valami jó most a kocsija.
Azt még hozzá kell tennem,hogy 10.8 a kompim.Most akarok belerakni még 3 at! A fordulat kitolás miatt akarom majd a karbikat is felrakni, mert akkor a tiltásom is elmarad, mert nállunk a befecskendezést tiltja le, nem a gyujtást.
Érdekes hogy 100 max 105 le visz le a talajra, mondtam én neked bátyus hogy a tiéd 126 le sr20 vagy 127? valahogy így van, viszont akkor már más a helyzet, főleg hogy 1310Kg..
Szinte ilyen eredményeket vártam én is. A 201 méteres sebességem lepett meg, mert a tiltás ellenére is 107km/h volt. Eddig, csak 103 volt a legnagyobb. 2. ban el sem éri a 100km/h és be is tiltott, ezt már én is éreztem,1-esben még nem. A teljesítmény görbém azért ilyen szerintem, mert elvileg ez is 150 LE- nek kellene lenni, mint a Leon clubtársnak. Csak annyi különbséggel, hogy neki 7500rpm ig. engedi az elektronika, nekem meg csak 6500rpm ig. De ez szerintem látszik is rajta, hogy kellene neki még az 1000rpm. Azzal már elfogadhatóbb eredmény születne.
összesen 41 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...