Sztem is valamit állitani kéne mert az h szívó motornak általában mondom általában mind1, h 95 vagy 98 mert kicsi a kompresszió de turbó motorhoz 98-at ajánl a gyár is tehát az az ideális.
én csak azt tudom,hogy 95-os 96-os benzínnel jobb idoket megyek mint a 98-as vagy 100-as benzínnel.ez véletlenul sikerult kiderítenem,amikor nem volt a kozelben csak 96-os benzín.azota csak kis oktánszámmal megyek.
Nekem is van ilyen állítási lehetőség, egy csatlakozót átt kell fordítani A-B 95-98, de én már tesztelgettem, semmit nem jelentet, legalábbis érzésre nem, annyit vettem észre mikor tankoltam 100-ast és átraktam a csatlakozót B-re hogy az alapjáratom 1000rpm lett kereken a 900 helyett...
Nem, a 98-as ha jo, akkor azzal nem mehet rosszabbul!
Ha nincs valtozas az auton, akkor egyreszt a hidegebb levego, masreszt a kulonbozo szelirany es eroseg lehet a teljesitmeny javulas oka.
Köszi, de azért tegyük hozzá, hogy egy +25lóval ez a minimum, Neked sincs szégyenkezni valód az ezüst villámmal!
Jóóól van na, panaszkodtam, mert most ezzel az alapjárati problémájával nem az igazi, majd tavasszal kerülnek rá széles pacskerek és amikro jó lesz meg lesz mérve úgyis, aztán meglátjuk mennyit használ vagy árt.
Köszi szépen Ave a mérést, meg az összevetést is a másikkal, valóban érdekes. Nagyon meg kellene tanulni normálisan rajtolnom
Két kérdésem lenne: mennyi szokott normális esetben lenni a rollout egy pl Tököli versenyen? 12"?
Illetve 'ráfogható-e' a két mérés közti különbségre, hogy egy alapvetően 95-ös benzinhez beállított gyújtású autó az első mérésén 98-assal ment mindenféle babra nélkül, míg a másodikon 95-össel? Azaz mintegy szemléltetve, hogy a 98-as nem mindig jó, ha nem nyúl az egyéb beállításokhoz az ember? (Vagy ez teljes baromság, és inkább váltási pontokban és a körülményekben keresendő a különbség?)
Pedig nem olyan nehéz megtalálni
Ott van az Autó típusa és a dátum alatt, hogy "Ennek a járműnek egy másik mérését választom.", azalatt pedig egy legördülő menü
Grat Leon!
Látom erősebb vagy mint voltál és még gyorsabb is!
Alakul ez és még panaszkodtál!
Érdekes ,1-esben ugyan úgy leesik meg vissza a teljesítmény görbe mint nekem!
Csak az időket elnézve 16 alját kellett volna menned.
100-ra is meg 80-120-ra is 1 seccel jobb voltál, mint én.
A sebességed, mintha nagyobb is lenne a régihez képest,igaz?(Csak azt már nem találtam meg!)
Nem rosz,nem rosz! Szépen tol az felül!
összesen 18 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...