AZ IDŐ SZERINTEM BORZALMAS és meg is lett az oka hogy miért nem volt rendes turbónyomásom,mert ma felfedezték hogy kiégett a turbótömítés!!
Ahhoz képest 300ló keréken nem rossz..
Szerdán megcsinálják ha minden jól megy és majd futok egy rendes menetet,majd azt nézzétek meg!
nagyon jó idő! van jobb persze mindennél, de hát ez ilyen.
hogy bírja a hajtásláncod ezt a teljesítményszintet? támadt egy ötletem a futóművem már 9-5-ös, lehet, a hajtásláncnak is utána kéne nézni, hogy bemegy-e a száb az asztrába, és akkor vége a 350LE nem megy tovább határnak.
adnál elérhetőséget? én voszi(kikac)frímél(pont)hu vagyok.
Az tisztan latszik, hogy harmasban egyre kevesbe gyorsul, tehat a legjobb esetben is csak vizszintes a nyomatekgorbe, nem emelkedik vegig 5800-ig, mint az ATC-s grafikonon.
(Szoval biztos, hogy az egy rossz gorgospadi meres volt, legvaloszinubb, hogy siman elforogtak a kerekek a gorgon)
szerintem azért 60LE az több mint elfogadható hibaszázalék
de igazad van, ne legyek telhetetlen és éppen ezért nekem elég lenne a mért 290-300WHP-is, az Unomban
Azért a célvonali sebességem nem rossz,de ezen tudok javitani 1,5-2 másodpercet szerintem,mert a 0-100 sprint az nagyon halvány itt,de amint látjátok,ha már elkapja a fonalat 3dikban brutálisan megy és ez csak egyre jobb lesz utána...
Ja,löket az van benne,csak nem bírom levenni az útra az első két fokozatban,mert nem tapadnak le az utcai gumik Azért ennél többet tud,csak ne úgy álltam neki,hogy gyorsulást meg 1/4et mérünk,hanem csak teljesítményt. Mind1 már beszéltem Ave-val és majd mérnk egyet nemsokára,ahol majd komolyan odateszem aza utót és az lesz amjd a reális.
Egyébként az autó erössége inkább az 1/4 lenne,mert 1.ben és 2.ban is elpörögnek a kerekek,de utána már elemi erövel húz..Na meg slickkel lenne érdekes,ha meg tudnék tapadni!
Köszi! De megy ez ennél jobban is,csak azt hittem,hogy teljesitménymérés lesz csak...Mind1,már tisztáztuk a félreértést Avéval és lesz majd egy olyan mérés is,ahol majd elrugom az autót és kihuzatom a fokozatokat rendesen...
bütyköld meg a motyót, oszt zúzzad a helyesbítő 1/4-et!