Saab 93 (GMalma)
2008. május 15.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.45 @ 132 - 2008.05.15.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ez egy 2002-es 2literes, fullosan átépítve a svéd
Maptun
cég licensze alapján, dugattyúk, hajtókarok, GT28 turbó, modosított motorvezérlés. És ebből kivülről belülről semmi nem látszik, amig el nem kezd gyorsulni. Márpedig ha lassan is, de elkezd és igen szép csúcsteljesítményt varázsol az útra hármasban. (
Negyedmérföldes
nézet kell, hogy látszódjon.) Elég "hegyes" konfig, igaz ebben közrejátszik, hogy minden valószínüség szerint túl korán váltott fokozatokat. Valószínüleg csak rutintalanság, hisz nem könnyű tudni, mikor kell váltani egy erős elsőkerekessel. Érezni kell, az meg csak gyakorlással jön.
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
voszi
válasz erre
2008.05.23. 08:29:13
(
1059
)
utána fórumoztam, sajni tényleg nem azonos a mocivezérlő elektronika, a saab más utakon járt, mint az opel ebben.
bütyköld meg a motyót, oszt zúzzad a helyesbítő 1/4-et!
Csak az ő hozzászólásai
GMalma
válasz erre
előzmények
2008.05.22. 17:46:21
(
1058
)
14.25 @ 173
AZ IDŐ SZERINTEM BORZALMAS és meg is lett az oka hogy miért nem volt rendes turbónyomásom,mert ma felfedezték hogy kiégett a turbótömítés!!
Ahhoz képest 300ló keréken nem rossz..
Szerdán megcsinálják ha minden jól megy és majd futok egy rendes menetet,majd azt nézzétek meg!
Ment a mail
Re:
(1056)
Csak az ő hozzászólásai
GMalma
válasz erre
előzmények
2008.05.22. 17:37:41
(
1057
)
14.25 @ 173
Köszi! NEM! Ez Trionic 7es és a Maptun írta hozzá a szoftvert...
Re:
(1055)
Csak az ő hozzászólásai
voszi
válasz erre
előzmények
2008.05.22. 10:22:10
(
1056
)
nagyon jó idő! van jobb persze mindennél, de hát ez ilyen.
hogy bírja a hajtásláncod ezt a teljesítményszintet? támadt egy ötletem
a futóművem már 9-5-ös, lehet, a hajtásláncnak is utána kéne nézni, hogy bemegy-e a száb az asztrába, és akkor vége a 350LE nem megy tovább határnak.
adnál elérhetőséget? én voszi(kikac)frímél(pont)hu vagyok.
Re:
(1052)
Csak az ő hozzászólásai
voszi
válasz erre
2008.05.22. 10:17:11
(
1055
)
szia GMalma!
grat a géphez, nagyon bivaly!
kicsit off, bocsi, de bosch motronic 1.5.5-ös a gyári motorvezérlő programja a gépnek?
Csak az ő hozzászólásai
szecsi001
válasz erre
előzmények
2008.05.21. 23:08:47
(
1054
)
Sziasztok ez még a képhez tartozik.
http://www.maptun.com/cars.php?id=242
Re:
(1051)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.05.20. 22:53:00
(
1053
)
12.88 @ 175
Hat erre mit lehet mondani? Minden ilyen eros auto ilyen sullyal kepes erre.
Eleg nehez az auto, de eleg eros is.
Re:
(1052)
Csak az ő hozzászólásai
GMalma
válasz erre
előzmények
2008.05.20. 22:47:53
(
1052
)
14.25 @ 173
Azért 3asban 100-150 3,9-4.0sec nem rossz idő 1550kilóval vagy igen?
Re:
(1051)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
2008.05.20. 22:36:15
(
1051
)
12.88 @ 175
Az tisztan latszik, hogy harmasban egyre kevesbe gyorsul, tehat a legjobb esetben is csak vizszintes a nyomatekgorbe, nem emelkedik vegig 5800-ig, mint az ATC-s grafikonon.
(Szoval biztos, hogy az egy rossz gorgospadi meres volt, legvaloszinubb, hogy siman elforogtak a kerekek a gorgon)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2008.05.20. 21:19:20
(
1050
)
10.72 @ 207
szerintem azért 60LE az több mint elfogadható hibaszázalék
de igazad van, ne legyek telhetetlen és éppen ezért nekem elég lenne a mért 290-300WHP-is, az Unomban
Re:
(1047)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!