vmi olyasmiről van szó, hogy a benzines és a villanymotor maximális teljesítménye nem jön ki egyszerre. akkor adódna össze, ha a benzinmotor max. teljesítményéhez tartozó fordulatszámán adná le a villanymotor is a max teljesítményét. a nyomatékcsúcs pl villanymotornál alacsony fordulaton(indulóból) jön ki utána esik folyamatosan, míg a benzinnél tudjuk, hogy más a szitu. a prius, és a civic hybridben is hasonló "fals" adatok jönnek ki puszta összeadással.
Mar hogyne lehetne osszeadni, ne viccelj.
Miert hova lesz a teljesitmeny??
Ezek a nagy szamok eddig csak magyar nyelven lattam, ezt nem hiszem el.
A vizen evezesnel 10 km/h mellett en meg elhanyagolnam a legellenallast siman, es biza 10-el mennek lefele. (Persze sima, csendes folyasu vizen, amin evezes nelkul tenyleg menne a csonak magatol is 5-tel)
Gondolom ezek nem adhatóak össze.
Szerintem olyan mint amikor folyón evezel. Hiába tudsz álló vizen 5kmh-val evezni és a folyó 5kmh-val visz, akkor sem fogsz evezve 10-el menni.
Igen ez valóban érdekes. Már néztük mi is, sőt a GS-nél még érdekesebb, ott 200 Le az elektromotor a 3.5V6 teljesítménye meg 296 Le, az összteljesítmény meg 345 Le. Na most akkor, hogy is van ez?
Erdekes dokumentum.
V6: 211 Le.
Hibrid hajtas Összteljesítmény: 272 Le.
Ezek utan hogy a rakban lenne a ket villanymotor 167 + 67 = 234 Le?? Hogy jonne ez ki?
A villanymotorok osszesen lehetnek a 272 es a 211 kozott levo 61 Le. Ez ugy meg realis is.
Kicsit én is utánaolvastam, és szerintem elég érdekes, hogy míg elől 167 lóerős elektromotor van, addig hátul csak 68 lovas. Én inkább fordítva csinálnám, hisz előre tud hajtani a 211 lovas benzinmotor is...
Biztos van ennek valami oka, de furcsa. Mindenesetre ezek után terepre biztosan nem mennék vele.