Köszi a tanácsot. Ha majd szükség lesz rá, körbejárom a témát. Általában nem szoktam semmit elkapkodni, mindennek alaposan utánajárok vásárlás előtt. A váltó és difi elviszi a jövő évi fejlesztésre szánt pénzem, úgyhogy nem muszály utánanéznem egy darabig.
Karbon kardánnal vigyázz, 1x javítottam 1et, egy 190-es evo mercin volt rajta.
Bírta a terhelést, nem is volt panasz, csak azt útálta, ha az autó egyhelyben állt alapjáraton sokáig...
Hülyén volt elvezetve a kipuff, felmelegedett az alu csillag és a karbon cső közti kötés, kapott egy jó kis startnyomatékot, azt több se kellett, már meg is forgott a cucc magában.
A karbon bírta volna a hőt, azzal nincs baj!
Mivel az elkövetkezendő pár év keresetét már előre elterveztem rákölteni, nem tervezem az eladását. Ha összejön, az új felnikkel kicsit szebb lesz.
Neked sincs okod panaszra, a te autód is nagyon egyben van.
Köszi. Konkrét cél nincs, egy erős utcai autót szerettem volna, amivel elmehetek pályára, gyorsulásra, élvezhetem a hátsókerék szépségeit. Még rengeteg dolgot szeretnék rajta finomítani: hajtás, ülések, felnik, merevítők. Motort is egy kicsit finomítani, hogy ne fogyjon el felül.