OK, köszi. Az értékeken kívül még az is érdekel, milyen lett a 2. mérés.
Meg még 1 régebbi alkalommal mértem G-techkel az autót téligumival, akkor 4000 rajtról is erőből felpörgött az egyesben végig, akkor a G-tech 7.023at mért, úgyhogy mindenképp érdekel, hogy Te mit mértél
A kocsi amúgy emelt nyomáson megy meg mókolt a kipuff is szal nem gyári, de amit lép az kegyetlen...kanyarsebesség meg eszméletlen, módomban volt látni hát csak lestem.
hát az a szép, hogy a csoda cikkírók is éppen abból indultak ki, hogy a 11% az lehetetlenség, és ezért mindjárt 507LE-re számolták ki - hiperkonzervatív megközelítéssel - a főtengely teljesítményt. na erre kontrázott rá ez a szivar, hogy tévednek, annak tényleg annyi és ezért a főtengely teljesítmény is tényleg "csak" 480LE.
Helló, pénteken Szeged felé az M5-n láttam kettőt utánfutón. Nem semmi ahogy kinéznek, kár hogy nem fotóztam le. Kiváncsi vagyok hova vihették őket, nem néztem meg a teherauto rendszámát.
hát nem semmi kocsi az biztos, grat hozzá a gazdájának + a futamhoz is, mert ha jól olvasom, akkor bizony a 11,1 is jócskán jobb, mint a széria szint!!
a második cikkhez hozzászólt egy ipse ("RoadRage50" . azt írja, hogy a Nissan szerint 10...11% a hajtási vesztesége a kocsinak, ami hihetetlenül jó érték, és akkor tényleg ki is jön a főtengelyen jósolt 480LE. kár, hogy az én kocsimnál nem voltak ennyire konzervatívok a gm okoskák, akkor most nem kéne annyit tuningolnom.
Brutális az a váltó!Most már értem miért is volt a gyár olyan nagyképű a nürburgringi tesztek előtt és után!Szinte kispóroltak belőle kb 1másodpercet a váltásokkal ezen a 402 méteren!Talán a 10-es is meglett volna ha "4sec-nél" kicsit jobban sikerül a váltás!Nagyon jó kis technika!
összesen 16 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...