Nissan GT-R
Tököl, 2008. október 25.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.60 @ 163 - 2008.10.25.
8.98 @ 175 - 2011.11.11.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Talán az első példány az országban és már nem gyári. :) Kapott nyitott kipuff rendszert, plusz valami chipet is, de állítólag a töltőnyomás még a gyári szinten van. Az mindenesetre látszik a teljesítménygörbéből, hogy kerekén leadja a főtengelyre megadott katalógusadatot*. Egy kissé meglepő a görbe csökkenő jellege a futam alatt.
Messze nem voltak ideálisak a körülmények, a hatalmas 20" kerekekre szerelt gumik túl sok tapadást nem találtak ebben a hidegben. De így is igazán szép számok születtek.
Végre mértem egy igazi duplakuplungos autót és valóban olyan, mint amit igértek a prospektusok, a váltások szinte észrevehetetlenek, mint egy klasszikus automata váltónál. A váltási pontok kicsivel 2 mp után, 4 mp előtt, 6 mp és 9.5 mp körül.
A hivatalos mérés szerint ez a futam 11.19 @ 201 volt, ehhez igen szép hosszú rollout kellett. Mondjuk ekkora kerekekkel talán nem lehetetlen.
*: Imhol azért két cikk, ahol gyári GT-R-eket méregettek görgőspadon:
http://www.edmunds.com/...
http://www.motortrend.com/...
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
tRebroN
válasz erre
előzmények
2008.11.01. 14:03:34
(
1633
)
15.29 @ 143
Gyanítom majd zr1 vs nismo vagy victory specification GTR összehasonlítás már kissé másképpen fest majd
Re:
(1615)
Csak az ő hozzászólásai
Gomb
válasz erre
2008.10.31. 12:36:33
(
1615
)
14.21 @ 164
A video végén megmutatják, hogy kell lenyomni (smoke) egy GT R-t.
http://www.youtube.com/watch?v=mC-PQca6FJU
Csak az ő hozzászólásai
VDaNi
válasz erre
előzmények
2008.10.28. 15:24:48
(
1572
)
OK, köszi. Az értékeken kívül még az is érdekel, milyen lett a 2. mérés.
Meg még 1 régebbi alkalommal mértem G-techkel az autót téligumival, akkor 4000 rajtról is erőből felpörgött az egyesben végig, akkor a G-tech 7.023at mért, úgyhogy mindenképp érdekel, hogy Te mit mértél
Re:
(1571)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.10.28. 13:57:41
(
1571
)
12.88 @ 175
Meg egy korabbi meresrol is van 1-2 elmaradasom, de a heten mar kerul fel akkorrol is.
Re:
(1570)
Csak az ő hozzászólásai
VDaNi
válasz erre
előzmények
2008.10.28. 13:07:49
(
1570
)
Mikor várható eredmény a 19i mérésről?
Nem türelmetlenkedek, csak érdekel!
)
Re:
(1567)
Csak az ő hozzászólásai
CSaB
válasz erre
2008.10.27. 14:15:15
(
1569
)
Én eddig 2x láttam. Egyszer Impreza STI-t meg e36 M3-t alázott a Váci úton pirosnál, meg most láttam szombat este, kinn volt a Street Legal Driften.
Csak az ő hozzászólásai
tRebroN
válasz erre
előzmények
2008.10.27. 12:12:19
(
1568
)
15.29 @ 143
A kocsi amúgy emelt nyomáson megy meg mókolt a kipuff is szal nem gyári, de amit lép az kegyetlen...kanyarsebesség meg eszméletlen, módomban volt látni hát csak lestem.
Re:
(1560)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.10.27. 11:44:24
(
1567
)
12.88 @ 175
Re:
(1563)
Csak az ő hozzászólásai
Zolti
válasz erre
előzmények
2008.10.27. 11:31:20
(
1566
)
13.19 @ 167
orrmotor - transaxle duplakuplungos váltó - négykerékhajtás
Re:
(1563)
Csak az ő hozzászólásai
voszi
válasz erre
előzmények
2008.10.27. 11:25:10
(
1565
)
hát az a szép, hogy a csoda cikkírók is éppen abból indultak ki, hogy a 11% az lehetetlenség, és ezért mindjárt 507LE-re számolták ki - hiperkonzervatív megközelítéssel - a főtengely teljesítményt. na erre kontrázott rá ez a szivar, hogy tévednek, annak tényleg annyi és ezért a főtengely teljesítmény is tényleg "csak" 480LE.
Re:
(1563)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!