Nekem volt szerencsém látni és nem utolsósorban hallani a gépet a mérés alkalmával.
Nem tudok más mondani, egy élmény volt. GP2-ben simán megállná a helyét
Kíváncsi leszek, hogy tavaszra mennyit izmosodik. Szerintem van benne potenciál.
Induljunk ki abbol, hogy a TF dragok 300 meterig csuszos kuplunggal mennek, es ok a leggyorsabbak.
Szoval ha a minimalis a csuszas, es kontrollalhato (a TF-ekben az) akkor az hasznos.
De azert eleg sok hatranya van, pl. gyakori kuplung csere.
Grat. az építéshez!
Faternak is ilyen gépe volt, ki is vittem 1x gyorsulásra. Szar gummákkal, eléggé csúszós kupplunggal tolt egy 17,9-et 1/4-en. 1,5GT ikerkarbis gép volt, futóművileg nem is volt olyan szar!
Erről az 1,8V6-ról meg 1x nyomtattam ki SAE doksit, amikor még lehetett ingyen. Ha kell, odaadom neked! Nem csak hogy kis V6, de rel. könnyű is!
igen,a kuplung az csuszot sajnos,meg ez a kaszni egy síralom volt futomü ügyileg,de már ez a motor a piros kaszniban(van) lesz látható a jövö szezontol,kicsit erösebben...
Szépen egyenletesen tartja a teljesítményt,és jó az eredményed is, grat.!
Te észrevetted azt, hogy csuszna a kuplung?Nekem is hasonló a G vonalam,de tudtam is hogy nehezebben tapad meg a kuplungom!Azonban jobb igy az eredményünk?A gyorsulásunk?
Ave?Előnyösebb csuszós kuplunggal gyorsulni,Persze, nem arra a drasztikus csuszásra gondolok!
összesen 8 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Előre is köszi