Épp ezt akartam írni, hogy én már tűkön ülök, de sajnos 2005 óta nem nagyon hallani róluk. Mindig csak a nagyratörő tervek... Pedig ígéretesnek hangzik nagyon! Te hallottál valamit?
Örömmel látlak erre, bár az "audi" nick eddig többeteket takart. Tudod hogy szeretek rajoskodni
Erő természetesen lesz még. Tanácsot meg persze én is tudnék adni
Gratula Robi, meg hogy meglépted, taposod az útját!
Már figyelgettem az Ikeya cuccait régebbről is, nagyon igényes cég!
Egyszer majd szemügyre venném, ha nem zavarok vele! Ezek azok a lényeges változtatások, amikor észreveszi az ember hogy nem csak tisztán erőből lehet valamit elérni, hanem intelligensen is meg lehet közelíteni egyes problémát!
Működni fog az!
Nincs más dolga. Ami az előnye, hogy minden sebesség leváltása azonos idő alatt történik , tévedésmentesen ( A mostani példa nem ezt mutatta ) Viccet félretéve minden autónál vannak lassabban váltható sebességek, pl. 2-ből 3-ba, 4.-ből 5.-be, itt ilyen nincs. Ezt is huzogathatnám kuplung nélkül de inkább kímélem a váltót.
Kérdésem az lenne azon kívül hogy a H válto utját alakitja át szekvenciálisra, azon kívül van vmi más dolga ennek a shifternek? Gondolom a cél az volt vele, hogy gyorsítsa a váltásokat nem? Vagy ez csak a móka kedvéért került a subaruba? Esetleg a jövőben egy szeretne egy pöckölös váltót? Pályaautóban már láttam ilyet ott azt hiszem a kuplung is csak elindulásnál kellett menetközben nem.
Ez az első itt Mo.-n. Az Ikeyanak is új fejlesztése. Az a probléma, hogy egy nagyon precíz szerkezet és mivel nagyon rövid utakon kell átalakítania a mozgást érzékeny a váltó mozgására.
Na most ilyen váltásoknál képes egy kicsit befeszülni és akkor nem lép tovább a következő sebességre. Állítgatni kéne, vagy a kulisszát a váltóhoz fixen rögzíteni. De most lehet félreteszem, mert még a motoron sokat kell dolgozni. De örülök, hogy kb. elértem a tavalyi legjobb eredményemet, innen már könnyebb lessz továbblépni. Rajtolni már lehet vele, jól menne, csak fennt nem kap elég benzint. De remélem megoldjuk.
Tényleg belülről nézve olyan simának és kiegyensúlyozottnak tünik hogy csak na!
Ilyen a technika ördöge,ellenben nagyon szépet ment.
A video végefelé meg olyan hangja van a Subarunak mintha röhögne...
Robi,
Várjuk az erőt Tanácsot azt nem kérünk :-P (nem szoktunk a cél előtt fékezni)