timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés

   felhasználói név
 
 jelszó
 
 
 
 
   
 
előzmény
2013.10.09. 12:14:41 (74809
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Sziasztok, Kútsági bálint vagyok 7éve gyorsulok, amikor/ahova tudok megyek. Fórumokat rendszeresen olvasom bár írni nem szeretek, viszon az idő alapú kategóriát én már rég óta támogatom és sok versenyző társamnak mondtam hogy jó lehet...
Nekem tetszik az idő alapú besorolás, mivel többek közt mindenki megtalálhatja a neki megfelelő kategóriát anélkül, hogy tulajdonképpen változtatnia kelljen az autóján, és mégis egy izgalmasat versenyezzen.
A mostani kategóriák valóban jók, régóta vannak és csiszolódnak de sajnos nagyon sok üres kategória lett az évek során vagy talán soha nem is telt meg csak ígéretekkel. Itt azt értem, hogy 4, jó esetben 5 autó versenyez több kategóriában, de van üres vagy egy-két emberes kategória is. Ez sajnos azt kell mondjam nem verseny. Egy idő alapú besorolásban a 8-as tábla kilenne ahol a versenyzők akár százados különbségekkel állhatna rajthoz. Én mint versenyző ilyen verenyben szeretek versenyezni, nyerni. Valamint nem utolsó sorban mivel alacsony költségvetéssel lehet döntőzni egy ilyen felosztásban talán több ember kap kedvet a versenyzéshez és egyre többen szeretik meg és próbálják ki ezt az érdekes sportot.
Ez a fajta kategória egy valóban sokkal nagyobb taktikát, és embert igénylő felosztás és valóban kevésbé számítana a technika. Igen mindenki abban a kategóriában versenyezne ahol az autója stabilan a besoroláshoz közeebb lenne még akkor is ha az messze rosszabb mint a saját legjobb ideje. Rossz-e ez? Szerintem verseny szempontjából egyáltalán nem az, mivel izgalmas lenne mind néző mind versenyző szemmel. Itt most lehet azt mondani, hogy az ember akkor nem fejleszt és megöljük a sportot. Azt kell mondjam, NEM. Szerintem nagyon kevés versenyző van aki nem magának építette fejlesztgette a kocsiját, tehát ő, ők ígyis-úgyis fejleszteni fognak ha jobbat akarnak menni(és szerintem mindenki jobbat akar menni) viszont ahoz hogy egy jót versenyezzen ez a fejlesztés nem kötelező számára ahoz, hogy akár nyerjen. Most nyilván sokan mondhatják joggal, hogy akkor minek épített autót minek fejlesztett... erre csak azt tudom mondani hogy lesz ellenfele ha eddig volt akivel szorosat csatázott az most sem változik akkor, csak lehet gyengébb vagy más beállítással fog futni a döntőben, és reméljük egyszer eljutunk arra hogy olyan sok hasonló autó lesz hogy ismét elő tudjuk venni a mostani besorolást és ugyan olyan teli kategóriák lesznek mint egy idő alapúban. A néző is verenyt akar látni méghozzá szorosat, izgalmasat és nem egyedül lefutó és ebböl nyerő autókat.
Én nem engednék semmilyen ingadozást viszont, vagy hogy pár tizeddel mehet döntőbe jobbat mint a limit idő. Ez pont erről szól hogy a döntőben pontosan kell menni, ha belecsúsztál akkor mintha beugrottál volna. Erre szerintem azért van szükség mivel nyilván mindenki az autójához mérten gyengébb kategóriában fog futni. Szerintem a besorolás úgy kéne történjen, hogy a versenyző szabja meg, melyik mért ideje alapján sorolják be egy kategóriába, viszont ezzel vállalnia kell azt hogy ezt a döntőben is hozza, nagy rizikó, de ebben a versenyformában nem a döntőben kell a leggyorsabb időt megfutni hanem ott pontosan kell menni. Gondolom ez nem felel meg sok embernek és nem tetszik, de ha egy kicsii kedvezmény is van az szerintem semmi képpen nem lehet nagy(max0,2s mert annál többet ne javuljon már hirtelen) és így én a nullát  tartom igazságosnak, mert így lesz igazságos verseny egy akár gyengébb autóval...
Ha ez a vesenyzés megvalósul akkor szerintem ami nagy probléma lesz a rendezők vállán, hogy ez akkor jó ha valaki tényleg sok futamot tud menni és kitapasztalhatja, hogy hol tud majd a döntőben érvényesülni, viszont nem lehet elvenni tőlük azt sem hogy maxra járatva kipróbálják mit is tud a gépük, mondjuk ezeket a futamokat meg lehetne jelöltetni akár utólag teszt ként és ezek nem számítanának bele a besorolás idejeibe (ez csak egy ötlet). Ha emlékeim nem csalnak akkor igazán nem sok olyan verseny volt mondjuk ahol ne tudtunk volna annyit menni amennyit akartunk, kivételt igazán csak a Honda Opel vagy Alfa találkozós versenyek jelentettek.
Ezek az én tapasztalataim, amiket főleg a Kiskunlacházi versenyeken szereztem, láttam.
Még annyit, hogy lehet akármilyen kategória vagy besorolás aki szereti az megy versenyre ahogy már mások is írták akár milyen körülmények közt. Aki csak azért ment eddig mert nyert mert mondjuk vakok közt a félszemű volt vagy mert nem volt más a kategóriájában az azt kell mondjam nem igazi versenyző és ő joggal fél mivel itt nem egyedül versenyez...
Üdv mindenkinek   Kacsint  
Re: (999)


 

összesen 75510 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2024.09.29. 21:33:02 (75510
Felhasználói profil
13.76 @ 169
 
Re: ave (75493)
válasz erre előzmények 2024.07.09. 00:17:12 (75509
Felhasználói profil
13.17 @ 167
https://bikemag.hu/magazin/elhunyt-antal-attila/ 
Re: fastcar (75508)
válasz erre előzmények 2024.07.08. 23:45:22 (75508
Felhasználói profil
13.17 @ 167
 
Re: fastcar (75507)
válasz erre előzmények 2024.07.08. 23:39:17 (75507
Felhasználói profil
13.17 @ 167
RIP AVE! 
Re: fastcar (75506)
válasz erre 2024.07.08. 23:38:00 (75506
Felhasználói profil
13.17 @ 167
 
válasz erre 2023.02.24. 19:06:38 (75503
Felhasználói profil
11.80 @ 189
 
válasz erre előzmények 2023.02.09. 21:23:51 (75502
Felhasználói profil
13.76 @ 169
De jo, hogy meg mukodik az oldal! 
Re: Rafi (75501)
válasz erre előzmények 2023.02.09. 21:23:28 (75501
Felhasználói profil
13.76 @ 169
 
Re: Rafi (75500)
válasz erre előzmények 2023.02.09. 21:23:14 (75500
Felhasználói profil
13.76 @ 169
UP 
Re: Rafi (75494)
válasz erre előzmények 2021.06.08. 22:10:38 (75494
Felhasználói profil
13.76 @ 169
 
Re: ave (75475)
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.09. 13:57:01 (75493
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mert meg a regi embed kodot kezelte az oldalt, nem a iframest.

Meg nem tokeletes, de a rovid URL-t posztolva embedre forditja a linket.  
https: / / www . youtube . com / watch ? v=s_BUh-o-II8  
 
Re: oioio-1 (75487)
válasz erre előzmények 2020.06.09. 07:12:35 (75487
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Miért nem tudok videót beilleszteni ?

Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik

https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8 
Re: oioio-1 (75486)
válasz erre előzmények 2020.06.09. 07:05:32 (75486
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s_BUh-o-II8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Re: ave (75485)
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.08. 20:39:32 (75485
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez a donto, en csak a feher elleni futamod lattam, amikor a masik palyan voltal.
De ez a donto igazan jol indult neked, kar, hogy nem tudtad megorizni ezt a szep elonyt.
Lehet a kovetkezo versenyen mar jobb lesz a ragacs is, gondolom a hasznalattol csak javul. 
Re: oioio-1 (75481)
válasz erre 2020.06.08. 07:42:15 (75484
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Mármint a képek, de rég használtam ezt a funkciót :-)




 
válasz erre előzmények 2020.06.08. 07:40:37 (75483
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ja és a képek
 
Re: oioio-1 (75481)
válasz erre előzmények 2020.06.08. 07:31:59 (75482
Felhasználói profil
7.01 @ 337
https://youtu.be/qWbG5AF7wuA 
Re: oioio-1 (75481)
válasz erre 2020.06.08. 07:31:20 (75481
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.

<iframe width="1212" height="682" src="https://www.youtube.com/embed/qWbG5AF7wuA" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.07. 21:08:35 (75480
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Amikor lattam, hogy a mai mediasok felmasztak a rajtnal a furgon tetejere filmezni, nekem is eszembe jutott, hogy mennyi idot toltottem fent a kapun. Mosolyog

Nem volt nalam jo kamera, de amivel felvettem a futamod azon ugy tunt, hogy bar a 60 lab nem rossz, de elegge elkapart az auto.  De persze ilyen 60 labakhoz en nem mertek, csak meglepetett. 
Re: oioio-1 (75479)
válasz erre előzmények 2020.06.07. 19:51:59 (75479
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-) 
Re: ave (75478)
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.06. 23:50:24 (75478
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jo volt Zoli, koszi, hogy hivtal! Mosolyog     Kerestelek, de nem talaltalak hazaindulas elott. 
Re: oioio-1 (75476)
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.05. 16:01:32 (75477
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Meg tudod tartani a rendezvenyt most?  Hogyhogy? 
Re: oioio-1 (75476)
válasz erre előzmények 2020.06.05. 06:23:51 (75476
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-) 
Re: ave (75475)
 ave
válasz erre előzmények 2020.01.13. 21:29:45 (75475
Felhasználói profil
12.88 @ 175
BUÉK Zoli! Mosolyog

Valóban sok szép emlékeket idéz meg nekem is, ezért is érhet? még el.
De a h?skor már emlúlt, attól tartok.

Ráadásul idén sajnos egy versenyre se jutottam ki, amit nagyon sajnálok.   Remélem idén tudom pótolni!    Videókat azért látok. 
Re: oioio-1 (75474)
válasz erre 2020.01.05. 19:28:26 (75474
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Csináljunk már valamit ezzel a fórummal, mert elolvasgatva visszahozta a gyerekkoromat :-)
Élesszük fel valahogy a timeslipet. 
 ave
válasz erre előzmények 2019.09.05. 01:26:23 (75473
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hello. Mosolyog  
Re: Rafi (75472)
válasz erre 2019.09.04. 17:06:49 (75472
Felhasználói profil
13.76 @ 169
UP! 
válasz erre 2018.09.24. 12:37:12 (75466
Felhasználói profil
15.01 @ 149
Kár érte!De jó kis oldal pedig! 
válasz erre 2017.09.26. 18:18:44 (75463
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Még egy kis javulás az id?ben és sebességben.
60 láb gyengébb :-)
 
válasz erre előzmények 2016.12.13. 19:12:44 (75454
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Senki sem verhetetlen. 
Re: scitec86 (75453)
válasz erre előzmények 2016.10.02. 13:59:15 (75453
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-)  Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-) 
Re: ave (75452)
 ave
válasz erre előzmények 2016.09.29. 01:40:40 (75452
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat a 60' tenyleg nem jo.   Milyen gumival?

btw. milyen gyors autok voltak? 
Re: scitec86 (75451)
válasz erre 2016.09.26. 06:50:26 (75451
Felhasználói profil
14.68 @ 157
 
válasz erre 2016.09.26. 06:49:00 (75450
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Egy picit javítottam az id?n ,bár a 60 láb még mindig nem az igazi.
 
válasz erre előzmények 2016.07.03. 11:50:54 (75449
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Miután a korrekció nem megy,és telóról írok,tehát Gratulálok!!!!!!😀 
Re: Maico685 (75448)
válasz erre előzmények 2016.07.03. 11:49:15 (75448
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Innen is nagy Daninak,a 7.2-es ?rid?höz,meg a 310-es sebességhez is!😉 
Re: Siklósi István (75443)
 ave
válasz erre előzmények 2016.07.01. 13:35:54 (75447
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze, 2G biztos volt.
Ez pl. kicsit gyengebb rajt a tiednel.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0553&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=750

A valto szerintem sokkal tobbet bir ennel, ne viccelj. 
Re: Siklósi István (75446)
válasz erre előzmények 2016.06.30. 16:36:58 (75446
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Fog ez még javulni Kacsint
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek? 
Re: ave (75445)
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.30. 11:19:23 (75445
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na megvan, 1.17-es 60 lab.  Az nem rossz, nem veletlen a 8-as ido. 
Re: ave (75444)
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.30. 01:46:43 (75444
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Wow, szuper!!  Bovebben?   60', sebesseg? 
Re: Siklósi István (75443)
válasz erre előzmények 2016.06.27. 22:54:16 (75443
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt. 
Re: Siklósi István (75440)
válasz erre 2016.06.18. 23:21:30 (75442
T3T4 kil?ve K03S vagy K04 lenne a megfelel?  
válasz erre 2016.06.15. 14:21:26 (75441
sziasztok tud valaki normális áron felújított T3T4 turbot? 
válasz erre előzmények 2016.06.08. 11:31:05 (75440
Felhasználói profil
12.08 @ 187
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
Re: ave (75438)
válasz erre előzmények 2016.06.07. 21:32:42 (75439
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel. 
Re: ave (75438)
 ave
válasz erre 2016.06.02. 22:52:34 (75438
Felhasználói profil
12.88 @ 175
30 fps a video.   24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz.  Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.


A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab.  Fogod erezni a kulonbseget!! Széles vigyor     Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman.   De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.

Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert.   Nagyon jol meguszta!!

Mikor mesz vele kezelt palyan?  (Kunmadaras vagy Lachaza)

Sok sikert! 
válasz erre előzmények 2016.06.02. 22:24:49 (75437
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.

A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.

Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.

Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
Re: ave (75436)
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.02. 21:11:42 (75436
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat.   Mennyi ilyen csinaltam...   Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb.  Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam.  De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott.   Eh, a regi szep idok.

De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag.    Ez melyik merorendszer egyebkent most?    Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott? 
Re: ave (75435)
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.02. 21:07:25 (75435
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10    (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423

rajtido: 16:13     (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766

rajtido:17:52
60': 2.809
1/8: 7.442 @ 194,070
1/4: 10.669 @ 239,203


Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az.  0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.

A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason.   Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.

De a 9-es ido is szep kezdet.   Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok.   Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott?   Milyen valto?   Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.

Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Széles vigyor   Jo, hogy nem tort le a szarny! 
Re: Siklósi István (75434)
válasz erre 2016.06.02. 20:24:34 (75434
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia!
V10 biturbo RS6-ból.


https://www.youtube.com/watch?v=y5EmvIQzf30
kb. 9:30-tól, és 1:00:00-tól

összesen 75510 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!