En techedge-et hasznalok es szeretem. http://www.techedge.com.au/ Van hozza ertelmes kijelzo, nem tul draga es ok is tudnak kezelni mas bemeneti jeleket is.
>Az autó tök open-loop, de nagyon távoli terveimben closed lesz.
Forditva nem?
Egesz maskeppen mukodik az alacsony impedancias mint a magas. Diohejban az alacsony gyorsabban kepes nyitni es zarni (ezert bizonyos meret felett csak ilyet talal az ember), de sokkal bonyibb es a nagyobb aramerosegek miatt talan egy kicsit kevesbe megbizhato.Az utobbi idoben elerhetove valtak 550cc feletti magas impedancias befecsik is. Nekem mar az 550-esekkel is nehezebb volt szep alapjaratot csinalni mint a 800-as alacsonyokkal...
Jo esellyel igen. Forditva nem menne... Az alacsony ipedancias mer nagyobb csapast az ECU-ban levo injektor vezerlesre (tipikusan kiegeti, ha nincs ra felkeszitve)
Abszolute egyetertek. Mi a legtobben egy egyszeru nyomasszabalyzot hasznalunk. A legmegbizhatobb es olcsoert van. Az legjobb elektronikus kutyu sem tud tobbet nyomas stabilitas es megbizhatosag teren. Az elektronikanak esetleg ott lehet szerepe ha pl kulonbozo sebessegi fokozatokban kulonbozo nyomast akarsz. De ha Sanya 500 loeros FWD jarmuven nem kell ilyen, akkor sehol...
Nalam a 20v nem volt opcio, nem akartam gyujtas konverzioba penz olni, ill. tuzfalat sem szerettem volna szabni. marad a 16v. Feltoltott mocinal szerintem ugy is edesmindegy. Meglatjuk...
Regebbi 16v, de nagycsapos fotengely. Dugo, hajtokar nem gyari. Sajnos fotengelybol csak olyanom van ami az egyik csapon csak a masodik tulmeretet adja ki. A tobbin talan alapmeretes. Kar erte, de meg mindig ez tunik a legjobb megoldasnak.
Emlekeim szerint a papir szuro vagy 10 vagy 40 mikronos Aeromotiv-eknal. Eleje 100 mikronos kellene, ami naluk femhalos. Ugyan ebbe a hazba megy, $35 korul vesztegetik.
Ertem. Hidat csereljetek minel elobb.
Utcan is jartok ezzel a pumpaval? Ha 30 percnel tovabb uzemel hajlamos tulmelegedni...
Drop feed temakor. A pumpanak mindig alacsonyabban kell lennie mint az aktualis uzemanyag szint a tankban...
Mondtam en olyat, hogy van pumpa ami szereti ezt? Valoszinuleg nincs. Lehet, hogy van ami jobban turi, mint ez itt, meg ha esetleg nem akkor sem kerul $300+-ba a csereje...
Igen, rafolyas, sorry. Az vhogy legyen, mert rovid ido alatt kepes tonkre menni a pumpa ha uresen kell jarnia. Szurok elotte es utanna mekkorak (hany mikron)? Azt latom, hogy az is Aeromotive, ha szetszeditek, fem vagy papir a belseje? Vissza csapo szelep nelkul elmegy, az SZVSZ nem annyira kritikus, de nem art az biztos. Az uzemanyag rendszer eleje is pariban van ezzel a -10AN-es keresztmetszettel? Hid milyen?
Igen van. Drop feed kellene, hogy legyen, itt nem ugy tunik, hogy az. Ezen tul nem latom a szuroket meg a vissza csapo szelepet sem. Ezen tul gumi bakokkal kellene rogziteni, hogy ne vegye at a karosszeria rezgeset.
Akinek volt mar ilyen a kezeben az azt mondja, hogy egy-az-egyben Eagle. En is ebbe az iranyba hajlok a Corollamban... De szerintem ezek a hajtokarok a linkelt araknal meg olcsobban is megszerezhetoek...
Szerintem egy megasquirt-et talan meg lehet allitani ennyibol. $800 az ECU. Kabelezessel talan megvan 200k-bol. Ha mindent magad csinalsz es utanna Te is progizod. VEMS szerintem mar DIY-ben sem all meg ennyibol. Amerikai cuccok inkabb 400k kornyeke (big stuff, FAST, DFI stb), tobbi meg dragabb. Ha fizetni kell embernek, hogy csinalja, vagy a progit venned kell, akkor szerintem csak a munka 200k.
Egyebkent en egy 4age-t turbositok ugye, megcelzott teljesitmeny nem tobb mint 300 loero es nagyon jo lenne ha csak a moci megallna egy miklos alatt... De felek nem fog. Most tartok 350 korul es meg nincs: hajtokar, csapagy, injektor, leomlo, turbo, kipufogo, intercooler, bov, wg. Ennek egy reszet polcrol potolom persze, de az is penzbe kerult vmikor...
Na de a lenyeg (nekem). Elado sorba lepett a T72-es turbom. A Sy-n volt megfigyelheto az elmult evadban. Hibatlan allapot, talan ha haromezer km lehet benne. Siklocsapagyas, 0.86 A/R a turbina oldalon, T3-as talp, 4 csavaros kilepo. Compressor oldalon 4"-os belepo, 2,5"-os kilepo. 750 loerot kiszolgal ha kell. Nekem a 4.3-on akarhol is volt mar vele nyomas. Szerintem meg egy agresszor 2.0l-an is elkezelheto lenne. 185 penz. t-mobajl-444-8970.
Khmm... Egyszer ha lesz idod bokj majd ra a 'Listazas' menupontra. Szinte az osszes Vti ami itt merodott gyorsabb a Te jarmuvednel. Nem beszelve arrol, hogy a ket mert 1-es Cliobol a Tied a gyengebb. Csak a tenyszeruseg kedveert.
Ja. Es aki meg turbos Hondat akar csinalni 1 gurigabol. Nem hinnem... Na mindegy.
Phater! Valoban. En ugy ertettem, hogy csak turbo. Ha az van, nem hinnem, hogy bonyolitani kell a tortenetet a kompresszorral.
Azt ugye tudod, hogy en szinten ebben gondolkozom? Csak nagyon lassan halad. Mondjuk dugok mar megvannak, csak el kellene mar mennem a gepmuhelybe a megmunkalt blokkert. Meg kellene szereznem egy jo fotengelyt.... Meg kitolteni a custom order-t a hajtokarra... Meg...
Erosen progizni kell hozza plusz kerdes a tomitesek birjak e (pumpaban, injektoroknal stb.)... Ha nagyon sokat keversz hozza konnyen lehet, hogy tulhizod az uzemanyag rendszered...
En jottem haza A048-al Rring-rol zuhogo esoben (igaz helyenkent csak 60-al, mert Ryta diktalta a tempot az M/T-vel ) ), meg tobbszor elkapott vele az eso, verseny kozben is, nem volt vele gond. Kanyarsebesseget persze nem teszteltem...
A "csinaltatsz" az nalam custom order-t jelent. Azt nem eroltetnem, legalabbis nem Pauter-nel... Katalogusban szereplo tetelek eseten nyilvan gyorsan tortennek a dolgok.
Nem hinnem, hogy valtoval. Mondjuk a 2. generacios Viper az mar alu blokk, de akkor is. Az en V8-am alu hengerfejekkel ennel tobb valto nelkul... Csak az ures blokk 130 kg.
Irogat ez ugy is ha azt kered, csak senki nem erti...
Egyebkent meg vazolom mi lesz Rytanknal. gondolkodas -> MAP conversion -> gondolkodas -> BigStuff3. Ez utobbi azert is hasznos mert ugy is kelleni fog a 4l80e-hez (aftomata valto)...
En ha Honda-bol szeretnek vmit, plane ha B-series-bol, akkor egyertelmuen Sanyahoz mennek, meg akkor is ha elvonatkoztatok attol, hogy a baratomnak tartom. Szerintem magert beszel mint referencia. Szivoban es feltoltott alkalmazasban egyarant...
Egyebkent meg akinek van ideje es lehetosege az legyen szives megtanulni osszerakni a sajat cuccat. Persze, a gep munkat meg kell venni vhol, de a tobbit meg lehet otthon csinalni. Jobb erzes az ugy, meg kozben okosodik is az ember. My $0.2