Bolkovce május 4.-én volt,sk szabályok szerint,de hasonlo / ugyanaz katok voltak mint hu.Trencsénben magyar bajnokság hu szabályzat szerint megy,de nevezhetsz szlovákba is sk szerint.A te kategoriádban /1.4 t /nálunk tobbnyire renault 5 1.4 t-k vannak 2-3 drb
lassan csak el fogod hinni amiről beszéltem neked , hidd el nekem benne van csak ki kell hozni belőle egy adott pillanatban akár ezzel a felállással is!!
Nincs mit öregem, ami jár az jár!
Komolyan aggódok, hogy mi a fenét kell csináljak ehhez, hogy a 201-en még csak hasonlót fussak egyszer.
Nagyon beleverted a szöget a fejembe.
Ügyesek vagytok, ebben az összeállításban ez az idő világcsúcs.
"A nap fénypontja még is Breki volt a Bömössel, folyamatosan javúlva a nap végére elérte a 9.31 @ 237 időt és sebességet, ami mindenképpen tiszteletre méltó."
szervesen nem ide tartozik,úgy érzem ezt de be kell tennem,
hát most modjátok meg normális?
Kész van az öreg:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XTrlnxslYrY#
Ezt kitől hallottad?
Én két hónapja kínlódok a hátammal, örülök neki, ha fel tudok egyenesedni közben, vicsorogva mentem azt a párat is a Novával az idén a saját versenyünkön is!
TCsabinak nincs kész az autója, Fenstermen tavaly elvitte az időmérőt és a döntőt, nem öregbítette vele a jó hírnevünket Lacházán, a mostani autójával még teszt stádiumban van.
Az idén még szeretném azt a számot látni még a timeslipen, ami már nagyon érik, remélem.
Kezdetnek a kezeletlen fertőszentmiklósi aszfalton futott 8,8s, kicsi nitróval már elég reményteljes, bízom benne, hogy egy jó tapadású pályán, egy jó derékkal oda tudom tenni majd rendesen magam és az autót is, és erre Lacházán lesz esélyem!
Helósztok!
Csak anyit szeretnék kérdezni h a mérleg jön e trencsén-re?Mert ha minden jól megy bekerül adigra az új kasztniba a motor és szeretném tudni mennyi az annyi...
Trencsén felé melyik utat ajánljátok? Elvileg Győr-Pozsony-Trencsén a leggyorsabb pályán, de hoz egy alternatívát Komárom felé közúton...ami elvileg 3 perccel hosszabb, de majdnem 60 km al rövidebb (mármint nekem Tatabányáról)... köszi
Amit pedig külön kiemelve írok, külön köszönet a DSM és a Yankee Cars Clubok szervezőinek és tagjainak, mert nélkülük nem lett volna ilyen színes ez a nap :-)
Nagyon sok gondunk volt ezen a napon az időméréssel, de délután lett mire rájöttünk az okára. Legyen elég annyi, hogy megjavult magától, csak egy 220 csatlakozót kelet kihúzni az aggregátorból.
Nagyon sok Big blokkos és Dsm autó gyűlt össze a klubtalálkozóra, rengeteg érdekes és még érdekesebb öreg, fiatal autó látványával és hangjával lettünk gazdagabbak. Csoda szépek voltak az oldtimerek és az igazi erőgépek is. Az osztrákok is szép számmal megjelentek illetve a szlovénok se voltak kevesen, de a legtöbben a szlovákoktól jöttek, hiszen nekik is Ob volt ( június 01 Trencsényben viszonozzuk majd nekik ) Az osztrákok is és a szlovákok is ódákat zengtek a Kiskunlacházi pálya tapadásáról, aminek azért volt alapja, hiszen közülük szinte mindenki megdöntötte az egyéni rekordját. Akár a szlovák honda akár az osztrák altered itt mente élete eddigi legjobb eredményét, de mondhatnék még pár embert sorba. A nap fénypontja még is Breki volt a Bömössel, folyamatosan javúlva a nap végére elérte a 9.31 @ 237 időt és sebességet, ami mindenképpen tiszteletre méltó.
Mi is készülgettünk szépen az utolsó verseny óta a Dragacs kapott 8 db egt és az ehhez tartozó kijelzőt, illetve kapott szép digitális kijelzőt na meg adatrögzítőt és egy teljesen új komputert, reménykedtünk egy kicsit mi is, hiszen a múltkori kunmadarason okulva előrébb jutottunk az autó megismerésében. Elkövettük ugyan azt a hibát még egyszer az első futamban a rajtot 3200 fordulatról indítottuk és ez ugyan azt eredményezte, hogy el kellett venni a gázt többször is, hiszen nem tapadt be. A második futamban már felemeltük a rajtfordulatot 3500 ra és lás csodát az autó elindult és habár kipörögtek a kerekek, de egyenesen ment egészen a kettes váltásig amikor is egy nagy csomó dolog összeadódva azt eredményezte, hogy az autó leállt. A probléma a következő volt, nagyon szépen elindult az autó és egész 6000 fordulatig dinamikusan emelkedett a fordulat, majd ezen a fordulaton egy picit több mint fél másodpercig kitartottam a gázt és utána odaléptem neki, de két tized másodperc múlva el is vettem a gázt. A probléma mi szerintünk az volt, hogy 6000 ről 7000 re szinte azonnal felment a fordulat és valószínű érezhettem, hogy a kerék túlpörög és ezzel a lendülettel visszavettem a gázt, de az autó is ebben a pillanatban váltott 1 ből 2 be és ez azt eredményezte, hogy ugyan üzemanyag volt, de levegő nem volt elég hozzá és így belefulladt a metanolba a váltás pillanatába. Ahogy Peti is mondta múltkor a tanulság az, hogy nyomni kell a gázt
A rendezvény tekintetében minden stimmelt akár az idő akár pedig a pálya vagy említhetném a résztvevők számát is.
http://www.dragracing.hu/pontverseny