Hát igen nekem nincsenek pontjaim
Én csak azért járok ki,hogy hizlaljam a szemem és élvezzem a jó futamokat amit Ti versenyzők produkáltok.Ezért is nagy köszi mindenkinek aki áldoz eme szép sportra .
A Hungaroring Sport Zrt ezévben is lehetővé teszi az MNASZ arcképes igazolvánnyal rendelkezők részére a magyar WTCC futam sportszakmai tanulmányozását.
Feltételek:
- a belépésre naponta kell regisztrálni (pénteken, szombaton és vasárnap külön), ugyanazon személy természetesen mind a három napon élhet a lehetőséggel, de regisztrálni naponta külön szükséges;
- belépésre jogosító karszalagot csak bármelyik érvényes MNASZ arcképes igazolvánnyal rendelkező személy kaphat, az igazolványt a regisztrációnál fel kell mutatni, ahol rögzítik annak számát;
- a karszalag át nem ruházható, az a nézőtéri területre, valamint a depó területére való egy napi belépésre jogosít;
- a karszalagok száma naponta maximum 150 db, amennyiben elfogy, az adott napi regisztráció lezárul, további karszalag az érintett napra nem kerül kiadásra;
- a regisztráció a Hungaroring főbejárat mögötti sátorban kap helyet, itt lehet jelentkezni pénteken 12-15, szombaton és vasárnap 8-13 óra között a kijelölt helyen,
- külön gépkocsi parkoló nem kerül kijelölésre, az autókat a nézők számára kijelölt helyeken lehet hagyni.
Ha jól emlékészem teljesen ugyan ez volt tavaly v inkább 2 éve, Pisti vs Dutter, akire kb 5 percet kellett a stageben várni Pityesznek, aztán kikapott éppen hogy, de ő lett mégis a "győztes", ez így sport!
Gratula!
Nem azért mondtam, hogy te vagy a nyerő, mert nem ő nyert hanem te vesztettél, hanem mert nem akartál úgy nyerni, hogy későn áll ki. Küzdelemben nyerni, kockáztava a vesztést , nekem az sokkal többet jelent, a többi meg ott van papíron. méltó ellenfele voltál, jó esélyekkel.
délben már volt az autója alatt fél méter átmérős olajtócsa, ezzel sem lett volna semmi baj de én a rajtban eltöltöttem 10 percet minimum és bepörögtem, izgultam , mentem volna már és elkapkodtam, én rontottam el a döntőt , nem pedig ő nyerte meg, a vissza 1es után raktam 0.18 sec alatt a 3ast de robbanás szerűen töltött be és eldobott jobbra és elvettem, fő a biztonság nem akartam összetörni semmit
én is úgy érzem hogy az enyém volt ez a nap, meg is említettem a díjátadón, hogy NA VÉGRE MÁR!!!!!!
Le a kalappal, nálam te nyertél!
Füstikecskéjét meg legyen szíves javítsa meg az osztrák lovag úr , tavaly így rakta le akár lett volna rá ideje, év végén is ködölt már, meg idén első versenyen is tolta a permetet, nem gyengén, leállítás után meg maga alá tócsált. Pont addig fog így ide járni vele ,amíg szét nem esik, vagy nem szól neki a sportbíró.
Nincs vele semmi bajom, kedvelem is a precizitása miatt ,de ez valahogy nem vág a képbe.
Próbálgattam honnan jobb, de ragacson rosszabb 60 lábat húztam mint betonon.
Matador slickel és a Pirelli slickkel is ragacsról 1,8, betonról 1,7.
Robi itt ment el 1,5 60 lábbal ami a végére duplázódik, mégis még hoztam rajta 3. és 4.-ben de nem sikerült utolérni....60 lábbal majd variálunk mert betonon 1.6-ra egy sima utcaival is képes voltam régebben.....
Tudom Zoli, de a biztonság miatt nem lett megoldva a víz kikerülés sem, az összkerekesek nem melegítenek gumit, de mégis vizezni kell a kerekeinket......F1 Pistinek törölgették is mindig utána nehogy kiforduljon, elfordult startban vízfolyástól a Nova is egyszer mert az előttelévőből a stage-re folyt a víz...., nem jó ha tudtotokkal olajozza a pályát is plusszban.
Egyszerűen ki lehetne lőni még pár potenciális veszélyforrást.Ezért szólunk többször, senkinek sem jó sem a baleset, sem a vizes/olajos kerék miatti problémák.
Arról is beszéltünk pár éve hogy egyenesen rá lehet majd hajtani a kezelt rész mellé, bár ez nem előz meg semmit, csak plussz tolatgatás.
Lényeg hogy akinek olyan a technika hogy nem akar vizen átmenni annak lehessen kikerülni.
Nem tudom mi a megoldás, tudom hogy már szélesebb és mellette el lehet menni ha épp nem vizes az sem.
De ami a lényeg, ez nem csak azért fontos hogy nekem jobb legyen vagy az összkerekeseknek a 60 lábunk......hanem a balesetektől is mentesít, melyek szerencsére annyira nem jellemzőek összkeréknél.
De a pályaolajozás többször is tudott személytől az nem az igazi, mert talán neked a legfontosabb hogy ne legyen kicsúszás a nézők közé.....fontos minimalizálni a lehetőségeket.
Ez csak egy ötlet aztán én ettől tudok gyorsulni, csak szóltam.
köszi szépen
az olaj csepegésére én is többször felhívtam a figyelmet
egyszer Budán kutyavásár!! úgy felpörögtem , hogy el is váltottam és elbuktam a döntőt emiatt sajnos, a superfinaléba kis állt még revansot sem tudtam venni
Nem papírból építettétek azt a kocsit hogy a szél felborítsa szerintem.Nem volt itt semmi gond szabi nem tisztelte a gépet ezért megbüntette.Mivel nem ismeri még a masinát nehéz lett volna bármit is reagálnia.Majd év közben összeszoknak aztán érkeznek az eredmények.Kitartást és sok sikert kívánunk neki(k)
https://www.facebook.com/zkohari/photos?collection_token=100000599643660%3A2305272732%3A69&set=a.511016148928369.129253.100000599643660&type=1