timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 2332 bejegyzés
Előző   [...]  24  25  26  27  28  29  30  31  32  [...]   Következő  

Gyorskeresés
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.19. 19:34:43 (973
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Mégsem UNCSI?  
Re: pnanassy (963)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 18:10:01 (972
Felhasználói profil
15.97 @ 139
De nem lett semmi komoly baj csak a himbát kellett visszarakni a helyére! 
Re: NISSAN (971)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 18:08:39 (971
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A haver egy sunny gti-t 9700 ig simán forgatta amikor szóltak neki hogy vigyázzon lene tiltassa,hát nem vigyázott! 
Re: Robi-ka (970)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 18:02:41 (970
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Egy gyári motornál nem is tűnik ki. Gondolom  nem árt a 8e körüli rpm, hogy elkezdődjenek a gondok... 
Re: NISSAN (969)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:49:13 (969
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nekem a kipuf tengely hajtja,áttétel nélkül.Láncos a motor de szerintem jól adja a jeleket nem vettem észre hogy dobálná! 
Re: Robi-ka (966)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:48:25 (968
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ja igen. Passz, hogy a honda honnan veszi a jelet. 
Re: pnanassy (967)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:35:10 (967
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Én nem állítom ezt.Attól is függ honnan veszi a fordulatjelet.Ha bármi van a főtengely és a fordulatjel kerék között,az már csak paraszti ésszel is könnyen megérthető hogy lesz valamiféle hiba.Ez sajna az Audinál ilyen.Semmi gond,főtengelyről kell időzíteni. 
Re: Robi-ka (966)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:27:53 (966
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ezek szerint az összes olyan motornak is pontatlan a gyújtása, aminek a rotorját a vezérmű tengely hajtja? (pl honda)  
Re: pnanassy (963)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:25:08 (965
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Egészen mostanáig csak vezérműről időzítettem.Ez megint magyarázatra szorul:nem csak a szíj általi mocorgás volt benne,mert innen még egy lánc hajt át a szívótengelyre,de itt sem állunk meg,mert még egy ferdefogazású fogaskerék-hajtás is van,ami forgatja az elosztót.Ezzel sikerült produkálni az eddigi eredményeket.
Mivel folyamatosan gyujtásproblémákkal küzdöttem felfejlesztettük főtengely jeladósra és 5 trafósra.Sajna ezt a mai napig nem sikerült megvezérelni.Ez utóbbi 5 főtengely jelből és 1 db vezérmű szinkronjelből áll.Ez láccik az avatarban is most. 
Re: ave (964)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:18:19 (964
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erdekes ez a mocorgas, erre meg nem gondoltam.
7 fok az eleg extremnek tunik, jo tudni.
Mondjuk masodlagos tiggernek tokeletes a veztengely jelado is.
Btw. a te motorodon is csak secondary a CAS? 
Re: pnanassy (963)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:05:17 (963
Felhasználói profil
11.18 @ 203
elég sokat "mocorog" a szíj miatt.egyes számítások szerint + - 7fok.ez strobival elég jól kimutatható.

A kivett motor padon mérve 976Le volt.Vigyázzunk a rövidlöket fogalmával,jelenleg 4 féle főtengely van az 5 hengeres mocihoz. 77.4, 86.4 , 92.8 , és a "Diesel" 95.5.
Azt hiszem Jens 86.4-el megy,de utánnakérdezek,engem is érdekel a téma.
(Emmeg hogy lehet? LOL) 
Re: ave (962)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.19. 16:50:01 (962
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szep szamok.
Ez rovidloketu, ugye?
Mi a gond a vezermurol idozitessel?   (Feltetelezve, hogy nem csak 10 pocok van.) 
Re: pnanassy (961)
válasz erre 2007.11.19. 16:03:33 (961
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Volt téma a leggyorsabb 5 hengeres Audi,ismét van újabb eredmény,még ha nem is sokkal gyorsabb.Ja és igen,ez egy Audi S4 ruciban:

Kvalresultat för Fyrhjulsdrift
Pos TvlNR Namn Reaktion 60-fot Hast201 Tid201 Hastighet Sluttid Diff
1 522 Jens Eklund 3,777 1,524 193,06 6,176 246,91 9,408

Igaz a drysump rajta van,az elektronikai rész messze nincs a toppon.Pl vezérműről időzit.(ha jók az infóim ebből a távból
 ave
válasz erre 2007.11.18. 18:51:20 (960
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez is rotoros negyhengeres, FWD.    (7.636 @ 300 km/h)

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.11.18. 18:48:59 (959
Felhasználói profil
12.25 @ 180
miért mondod, alig kellett várni, hogy leolvassuk az idejét!! 
Re: ave (957)
válasz erre 2007.11.18. 17:50:10 (958
Aranyos.

 
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.18. 17:13:41 (957
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En szegyelnem magam a helyeben.  
Re: Bkori (952)
válasz erre előzmények 2007.11.18. 15:36:40 (956
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Meg van. 
Re: maki (954)
válasz erre előzmények 2007.11.18. 15:33:26 (955
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Bocs a képeket nem sikerült felraknom! 
Re: maki (954)
válasz erre 2007.11.18. 15:30:39 (954
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Nem bizony!Ez 7-es időt megy és kurvára füstöl.De azért  néha ez is leköpi a csigát! 
válasz erre előzmények 2007.11.18. 15:24:01 (953
Felhasználói profil
13.40 @ 166
ezek nagyon mennek... 
Re: Bkori (952)
válasz erre 2007.11.18. 12:11:20 (952
Felhasználói profil
12.25 @ 180
nem csak nálunk füstölnek a dizelek!!
http://www.youtube.com/watch?v=UDJBM9qLRNo&feature=related 
válasz erre előzmények 2007.11.17. 15:32:30 (951
Felhasználói profil
13.40 @ 166
oké, köszi, nem semmi moci 
Re: Falco (950)
válasz erre előzmények 2007.11.17. 15:25:44 (950
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Individual Throttle Body = hengerenkenti pillango 
Re: hori (949)
válasz erre előzmények 2007.11.17. 15:16:57 (949
Felhasználói profil
13.40 @ 166
ITB? Mit jelent? 
Re: ave (946)
válasz erre előzmények 2007.11.17. 09:50:35 (948
Felhasználói profil
15.97 @ 139
46 LE-t nyomtak bele a padon! 
Re: NISSAN (947)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.16. 23:38:04 (946
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez tenyleg utos, meg erdekes megoldasok.  ITB, 8 injector, plusz 4 injector a vizes coolerba... 
Re: JuSzT (945)
válasz erre előzmények 2007.11.15. 19:36:06 (944
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ezt haggyuk a tegnap este után...................... 
Re: civiccoupe (943)
válasz erre előzmények 2007.11.15. 19:18:26 (943
Felhasználói profil
9.67 @ 241
mint én... 
Re: Robi-ka (939)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.15. 10:08:30 (942
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Csak azt irtam, hogy nem LATSZIK gyorsnak.
A szamokat latom, le is modelleztem, azert boven 1g felett huz. 
Re: De4dSn4ke (941)
válasz erre előzmények 2007.11.15. 05:36:38 (941
Gyors azért az, csak messze áll a kamerás. 
Re: ave (933)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.15. 00:01:49 (940
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az amcsi domperek is, tipikusan, es hiaba kisebb picit a fordulat, megiscsak 8 henger. 
Re: Robi-ka (939)
válasz erre előzmények 2007.11.14. 23:39:32 (939
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Azért durva, hogy rotoros gyújtással megy... 
Re: ave (937)
válasz erre előzmények 2007.11.14. 23:22:57 (938
Felhasználói profil
11.54 @ 197
hát azért megnézném élőben..tuti durva,főleg ha a cél környékére állok
sanyi-pali remélem minimum ilyet megy kezeletlen pályán 
Re: ave (937)
 ave
válasz erre 2007.11.14. 23:12:10 (937
Felhasználói profil
12.88 @ 175
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.14. 23:07:55 (936
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha mondjuk 750kg soforostul akkor is legalabb 700WHP. 
Re: ave (935)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.14. 23:03:24 (935
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fel tavtol mehet mint allat, a 175 mph azert nagyon csunya...

Raadasul szep szembeszel is van. 
Re: boti (934)
válasz erre előzmények 2007.11.14. 23:01:42 (934
Felhasználói profil
11.54 @ 197
igen ez fura nekem se tűnik 8secesnek.de az adatok szerint durva 
Re: ave (933)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.14. 22:59:36 (933
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egyaltalan nem latszik gyorsnak, sot.   
Re: boti (932)
válasz erre 2007.11.14. 22:42:07 (932
Felhasználói profil
11.54 @ 197
válasz erre előzmények 2007.11.14. 21:28:25 (931
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Semmi érdekes nincs, az elölre vezetett turbon kívül.  
Re: hori (930)
válasz erre 2007.11.14. 19:33:18 (930
Felhasználói profil
13.40 @ 166
http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM
Érdekes próbálkozás és érdekes ötletek.
Szerintetek? 
válasz erre 2007.11.14. 08:24:40 (929
Hogyan szereljünk Maybach-et.

 
válasz erre előzmények 2007.11.13. 21:35:15 (928
Felhasználói profil
9.78 @ 238
meg kis fordulat(88-as löket a legjobb esetben is,ha jol tudom) 
Re: ave (927)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.13. 17:36:27 (927
Felhasználói profil
12.88 @ 175
No igen, errol van szo.   3.8 bar toltonyomas.   
Re: szabyk RST (926)
válasz erre 2007.11.13. 16:24:03 (926
Felhasználói profil
9.78 @ 238
 
válasz erre előzmények 2007.11.11. 13:38:43 (925
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Tedd azt.
Welcome to the real world  
Re: firewall (923)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.11. 12:55:10 (924
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha elforog a kerek a gorgon, akkor nagyon konnyen jonnek a fals eredmenyek. 
Re: firewall (923)

összesen 2332 bejegyzés
Előző   [...]  24  25  26  27  28  29  30  31  32  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!