szep kezdemenyzes... lenne
csak a mai magyar valosagban, amikor egyre tobben abbahagyjak inkabb a piszkos anyagiak vagy mas miatt, nem hiszem sokan fognak kapkodni prolik kozul 70-100k-t kitapsolva az ilyen zsirfasza recing gumik utan, ami jo ha egy evadot kibir, meg a pornep mar annak is orulhet, ha az autot hekkelgetni van eleg ammoja, meg szervizelni, ha vmi lerogyik benne
inkabb alsobb osztalyokban kene tobb fele szedni a kategoriakat, szigorubban szabalyozva mit lehet meg mit nem, meg foleg sokkal szigorubban ellenorizve, mert ettol lesz hitelesebb a rendezveny maga, es tobb a resztvevo, meg azokkal -talan- tobb nezo, hiszen az utakon is abbol van a legtobb
persze azok nem mennek olyan uberfasza űridoket, de 30 hasonlo technikaval indulo kozott azert sokkal nehezebb meg nagyobb tudas az elsonek lenni vagy akar csak a dobogora kerulni, mint ketto kozul
dontok utan meg ccm ellenorzes az elso 4-nel - ez ellen csak az kalimpal, akinek vaj van a fule mogott
ugy tudom evek ota van is vmi muszer erre, akkor ne porosodjon, mert ovas nem nagyon van, de ellenorzes sem, ami automatikusan teret ad a ccm csalasnak
es a cheat-elok modositjak a ev vegi eredmenyt is a szereplesukkel, hiszen a szabalyok szerint versenyzok koze ekelodve elviszik a pontokat azoktol, akiket az tiszta versenyben illetne, es ezen pl mulhat az is, ha suru a mezony az adott kategoriaban, hogy ev vegi osszesitesben vki a 2., vagy a cheat-elok miatt csak 6. lett, ami azert nem mind1
a profik meg nem igazan jonnek, evek ota nehany versenyzo van csak kategoriankent.. bar ketseg kivul az latvanyosabb - amikor mennek is
-----
a szabalyzatban az a koteles kitenni a szervezo reklamjait a jarmure is resz, az komoly?
szoval ha rendezo ugy dont, hogy most a poco loco matrica kell az auto oldalara telibe ket oldalra meg a kazanfedelre, akkor az kotelezo lesz?
es ha vmi melegbár lesz sponzor, akkor ezek alapjan pl szivarvanyszinu zaszlo kell, akkor az?
na meg ez a latvanyos NHRA majmolas eleg unalmas
vagy ha mar annyira NHRA a peldakep meg az NHRA az isten mindenben, akkor pl ott van ketoldalt beton vedofal is
az a narancssarga hozzaerek es felborul kerites, az semmitol nem vedene meg, ha baj van
arrol nem is beszelve, hogy mivel ossze vannak akasztva egymasba, ha atmegy rajta vki autoval vmi oknal fogva, kb 30m-l odebb is beboritja az egeszet magaval, es igy ott is baj okoz azzal, ahol amugy nem lenne
az MNASZ meg mi pluszt ad a rendezvenyhez azert, hogy fizetni kell nekik?
a szabalyzaban van egy szoveges hivatkozas a szervezeti leirasukra, de vhogy nem sikerult megtalalnom azt a reszt ugy az MNASZ honlapjan
mondjuk ha mar pdf a file, meg a 21. szazad van, akkor lehetne a pdf-ben egy klikkelheto hotlink URL, amire kattintva odaugrik a kerdeses reszhez a masik weboldalon, es nem kell vegig lapozni 2n+1 almenut, hogy megtalalja, aki kivancsi ra
"…továbbá a gépátvevő egyedi elbírálása alapján engedélyezhet illetve kizárhat gumikat, mintamélység és konstrukció függvényében. Pl. vágott slick nem engedélyezett, illetve az ún. cheater slick sem elfogadott."
Ez gondolom azért íródott így, mert nincs felsorolva mindenféle
márkájú és típusú gumi. Pár éve engem is érdekelt hogy az OB
kiírásban miért pont ezek a szarok a kivételek, amerikai választ kaptam...
Ha meg már amerikai sportot űzünk magyar módra, nem tudom miért nem
elég a megfelelő mintamélység, és a DOT approved.
Nekem a megfelelő méret ami kapható MT ET Street, ez is szerepelhetne a listán.
Áttétel, szélesség, átmérő miatt ilyen Toyo meg Kumho fosok felejtősek.
"...lehetőséget akarunk adni a gyors utcai autóknak megmaradni
utcai kategóriákban, és nem odapréselni őket a profikhoz, ahol
valóban versenyautók ellen kellene menniük"
Na ezért van tele a faszom ezzel az E jelű buzisággal!
Igen ez így korrekt magyarázat és még igazság is van benne, de egyetlen dolgot kihagysz és szerintem ez nagyon fontos, hogy 10 szer annyi utcai gumival rendelkező autó van a versenyeken mint amennyi drag radiálos lesz valaha. Tehát a drag radiálosnak pont ugyan annyi előnye van az utcai gumihoz képest mint a versenyautónak a drag radiáloshoz képest, tehát a te következtetésedet folytatva a 10 szer annyi utcai gumival induló autó esélytelennek érzi majd magát és nem jön ki versenyre, ugyan tized annyi de valóban gyorsabb autó lesz a versenyen. Szerintem pár év alatt kiderül melyik a jó útirány és akkor lehet ebben is konszenzusra jutni.
Nem vitába szállva Zolival, inkább csak magyarázva mi a logika a döntésünk mögött...azért döntöttünk a DR engedélyezése mellett, mert reménykedünk benne (lehet, hogy tévesen, de ez majd kiderül) , hogy idehaza is kifejlődik pár hasonló utcai autós kategória amely a DR adta lehetőségekre épül. Sportunk hazájában, az USA-ban robbanásszerűen terjedt el és elképesztően népszerű, nem csak a nagy felügyelő szervezetek, mint az NHRA vagy IHRA vagy NMRA de kis helyi pályák kupasorozaként is. A legnagyobb számú autót megmozgató kategóriák a DR osztályok, gyakorlatilag hazavágták a bracketelést és társait. Nyilván kis hazánk nem az USA, de azért hosszú távon be szoktak gyűrűzni ide is a trendek, legfeljebb némi késéssel. Adunk neki esélyt gyökeret verni idehaza is. A biztonság kérdése...szerintünk nagyságrendekkel biztonságosabb egy erős autó a pályán, ha DR van rajta, mint sima utcai gumival.
Továbbá lehetőséget akarunk adni a gyors utcai autóknak megmaradni utcai kategóriákban, és nem odapréselni őket a profikhoz, ahol valóban versenyautók ellen kellene menniük, és esélyük sem lenne, csak kikapni járnának ki (kivételek persze vannak/voltak, de a kivétel erősíti a szabályt, mint tudjuk)....azt meg hosszú távon senki sem szeret, tehát a profi kategóriákból így is úgy is kikopnának ezek az autók, és ha a street kategóriákba sem engedjük be őket, akkor egyszerűen nem fognak kijönni, el fogjuk veszíteni őket a sport számára, pedig nekik kellene adni a derékhadát ennek az egésznek.
Szóval adunk neki egy esélyt, aztán meglátjuk, hová fejlődik, vagy fejlődik-e egyáltalán.
Mert mi nem értünk egyet azzal, hogy a street és a profi között ilyen kicsi legyen a különbség, aki még gyorsabban akar menni az menjen profiba, vagy fogadja el, hogy a street biztonsági szabályok megegyeznek az utcai közlekedésre alkalmas autókra vonatkozó szabályokkal. Nem beszélve az idézet szabály azon részével se értünk egyet, hogy a gépátvevő saját elbírálása alapján dönthet és nem lefektetett szabályok szerint. Erről már volt szó korábban, nálunk ezt lehet máshol meg azt lehet.
Az alább felsorolt versenyzőktől szükségünk lenne e-mailon ( info@dragracing.hu ) egy lehetőség szerint nagy felbontású KÉP-re és egy LÓERŐ adatra az autóikról, ha lehet akkor még a mai nap kellene ez, de maximum vasárnap.
FARKAS PÉTER FIAT 126
GONDI PÉTER HONDA CIVIC
PÉTER NORBERT AUDI S4
TÓTH JÓZSEF EAGLE TALON
FELKER PIROS FIAT PUNTO
PINCZEHELYI TAMÁS RENAULT CLIO
KISS ZOLTÁN MITSUBISHI LANCER
SPINDLER JÓZSEF AUDI 90
OZSVÁTH ZOLTÁN HONDA CIVIC
RADICS GÁBOR VW GOLF II
APPEL JÁNOS OPEL CORSA
KISS GYÖRGY HONDA CIVIC
DEMETER RÓBERT AUDI 90
Olyan kérdésem lenne, hogy a dragracing street gumi szabályzatba:
"Street kategóriákban csak E-jelű, normál gumiabroncs, illetve az aláb felsorlt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, g-Force T/A KDW,g-force Sport, Radial T/A ,Cooper Cobra GT ,Hoosier : Pro Street ,GoodYear : Eagle GT II , Coker Pro Trac, General Tires engedélyezettek."
miért nem lehet beletenni ezt a kiegészítést:
"Az alábbi dragradiálok engedélyezettek: Nitto NT05R és NT555R BFGoodrich G-Force Drag Radial, Mickey Thompson Drag Radial, Mickey Thompson Sportsman Pro, M&H Racemaster Drag Radial, Good Year Drag Radial…továbbá a gépátvevő egyedi elbírálása alapján engedélyezhet illetve kizárhat gumikat, mintamélység és konstrukció függvényében. Pl. vágott slick nem engedélyezett, illetve az ún. cheater slick sem elfogadott."
,mint ahogy a westdragrace street szabályzatban is van?
Sziasztok!
Bár érdeklődtem a gyűlés iránt, sajnos nem tudtam elmenni, mert be nem jelentett sztrájkot tart a Professzor, behalt az üzemanyag szivattyú hétfőn, és az autó darabokban.
Jó lenne 1-2 infó a gyűlés érdemi tartalmáról. Köszönöm!
Engem nem az érdekel hogy mi volt, hanem hogy született e
valami új szabály vagy megállapodás az idei évadra...
vagy ahogy tegnap írtad, egyből utaljuk is át az idei évre tervezett
versenyeken elköltött belépőink és nevezéseink összegét a profik
díjazása alapítvány számlájára?
Ne felejtsétek el, hogy holnap azaz 2013.02.27. az Istvánmezei út 1-3 alatt 18.30 tól szakági megbeszélést tartunk. Ahol az utóbbi időben kialakult problémákat próbáljuk rendezni, megoldani.
Ugyan itt lehetőség lesz a versenyzőknek a licenc váltáshoz szükséges ügyintézés elvégzésére !!!!!!
Ha vélemény és hozzászólás és nem kérdés akkor miért kellett volna válaszolnom ? Tudomásul vettem a véleményed, de nem volt hozzáfűzni valóm. Ha elszeretnél mondani valamit akkor személyesen is megteheted a szakági gyűlésen, vagy ha nem olyan fontos, hogy elgyere és elmondd a véleményed, akkor ezt is tudomásul veszem. Azt hogy én mit tettem a Magyar Dragért nem kell magyaráznom szerintem senkinek, lehet engem nem szeretni sőt lehet utálni is, de azt vitatni, hogy a Magyar drag sportért nem tettem eleget, na azt nem hiszem, hogy rám lehet fogni. A Magyar Dragért te például mit tettél, milyen érdemeket tudsz felsorolni amit másokért tettél, hogy jobb legyen, biztos van ilyen csak én nem tudok róla, kérlek oszd meg velem, velünk.
nem kérdés volt....hanem Vélemény ill Hozzászolás!!!
Állitolag és ha visszanézed idézlek:
"utólag kialakult helyzet ill viták miatt" közgyülést hivtál össze....sportok házába!
ha teszed a Hülyét és nem érted az a Te dolgod...
de van aki érti a Szervezők közül...is
Az hogy DRAGOK se ---ezt is Fórumon olvastam nyugi--nem fenyegetés!!!és Sajna nem is Rólam van szó...
De ne nézzük 1mást Hülyének szerintem...az a pár ember aki érintett tudja miről beszélek!
Az meg határozottan elszomorít hogy te mit Szervező--"a legsiralmasabb dolognak tartod ezt....!?"
de én nem szájkaratézok itt tovább!
bocsi mindenkitöl...
Ui:ezért tart itt a Drag ahol....
Péter te vagy buktál biciklivel vagy ittál gyógyszerre, vagy ahogy Kaldy mondta ülj le egyes.
Nem is értem miről beszélsz egyetlen egy kérdésed se volt mire kellene válaszolni ?
Ez a nevetséges fenyegetés, hogy majd nem jössz versenyre, meg a dragok se, ez talán a legsiralmasabb dolog amit az utóbbi időben halottam. Én eddig sehol nem olvastam, hogy a "dragok" nem fognak jönni, semmilyen Magyar vagy külföldi fórumon, de te biztos sokkal többet tudsz. Ha te nem akarsz jönni KKL re azt természetesen megteheted, akkor is sok sikert kívánok neked a versenyzéshez.
na pont ez a baj!hogy szarba se veszitek a pornép a kishal véleményét....
ezért is vesztitek el folyamatosan a versenyzőiteket....
SEBAJ akkor a dragok uán a
DIESEL KISPOK se indul a "VERSENYEITEKEN".....
tut mir leid....
Az fasza....meg fogsz benne gyulladni 35 fokban, klíma lesz benne? :-)))))))))))))
Én a fehérben is megdöglök :-)
Csaba kivette a klímát, mindig elfelejtem ezért megütni :-))))))))))))))
A beszélgetésnek arról kellene szólnia hogy a fizetős asztalnál üljön a fizetős vendégsereg és ne legyen üres az asztal környéke, mivel az asztallal senkinek semmi baja nem volt eddig sem mint pálya meg rendezés, az teljesen rendben van.Csak nagyon fogy a fizetős vendég és üresek a kategóriák.Ezt vagy elnézi mindenki s beletörődik, vagy megpróbál az asztal gazdája tenni ellene.
Az is lehet hogy továbbra is minden így marad és majd lesz valami.De az is hogy kicsit jobb lesz.
50-50.
eljött az idö hogy beleszoljak....
Igort akkor emlitsük meg ha konkrétumokat tudunk....
én párszor forditottam neki...közel se olyan "elégedett"mint ahogy gondoljátok...
ráadásul napi faceba vagyunk...
szerintem olyan véleményt is meg kéne meghallgatni-mint pl ÉN is... aki 5 különbözö bajnokságba indult-és nem csak hivatkozni "Nevekre"....és valamennyire átlátom,átlátja a dolgokat....
más:
KKL:
az hogy a "nagyok" elkezdtek háborúzni...-ez akár jót is tehet a sportnak....
de a szabályokat--nem úgy alakitom ahogy nekem a legjobb....pl
Fertő:
nem vettem volna át a Kat.-okat pláne igy...ha Érted....
Tököl:
nem szabad hagyni újjabb "HÁBORÚT" a Driftbe...DRagot anno tönkretette....
Kunmadár:
kicsit eröltettni kéne az "autókat"is a motorok mellett...ha lehet...
de én Csak 1 hülye senki vagyok aki időt és pénzt és energiát nem sajnálva mindenhol dobogóra állt összetettbe---minden tiltás vagy nem tiltás ellenére!(tudom ez lerágott csont de tavaly is volt olyan "cimbim" aki ezek miatt nem ment mindenhova...
a legszebb...mindenkinek ötletelek...segitenék(dragslick stb)...de mivel nem tartozok a "KLIKK"be igy falrahánytborso...
bocsi hogy hosszúra sikerült!!!!
Február 27.-én este 18.30 tól szakági gyűlést tartunk főleg az utóbbi időben kialakult problémák megoldása ügyében. XIV kerület Istvánmezei u 1-3 Magyar Sportok Háza
Kedves Peter El kéne dönteni merre szeretnél menni, az elmúlt időben történt megnyílvánulásaid csöpögnek a rosszindulattól. Ha számodra nem jelent semmit az OB akkor nem kell rendezni, ha számodra csak a te versenyed a megfelelő rangú verseny akkor ott kell indulni, ha pedig normálisan akarsz továbbra is együttműködni akkor tudod a telefon számom és beszéljünk a problémákról. Mindenre van megoldás, még ha nehéz is néha megtalálni. Február 27.-én este 18.30 tól szakági gyűlést tartunk főleg az utóbbi időben kialakult problémák megoldása ügyében. Akár ott személyesen megtudjuk oldani a felmerült problémákat. Köszönettel : Kohári Zoltán
szerintem kezdetnek az is jó lenne ha a magas (szerintem egyenlőre kivitelezhetetlen 100-80-50) pénzdíjak helyett a szervező beszállna vmilyen mértékbe a versenyre való kijutás költségeibe, esetleg a versenyzővel bemehetne ingyé az őt segítő 1-2-3-4 emberke, esetleg a Profik és/vagy emberkéik X forintig ingyen ehetnek, ihatnak a büfében, ilyesmik. Előző évben helyezett Profik a külön sort kevesebbért vagy ingyé kaphatnák. Ezekbe a juttatásokba bevonhatóak lehetnének a kat. első Streetesek is, esetleg első 3.
Ezek az apróságok versenyzőként 10-20e Ft megtakarítást jelenthetnek/verseny, éves szinten már komoly összeg! a szervezőnek ezek a juttatások kevesebbe is kerülnek így mindenki jól járhat.
Par otlet.
Ha a nezok hozzak a mukodeshez szukseges bevetelt, akkor szamukra kell vonzobba tenni az egesz napos acsorgast (helyette programot).
Lehetne a benzinverueknek tobb aktiv elmeny, pl. autos/motoros ugyessegi programok, vezetestechnikai trening, gokart, RC palya, stb. -minden, ami motorral megy.
A hozzatartozoknak meg alternativ noi/csaladi programok, jatszohaz, miegymas.
De pl. a nezok autoztatasa versenyautoban sem kerul semmibe, velem is elofordult mar