Rábaringen idén megdupláztuk a pályakezelésre szánt keretet, tehát ismét lépünk egy nagyot előre a pálya minőségében. Eltökélt szándékunk, hogy felhozzuk minimum Lacháza szintjére a rendezvényt. Nyilván nem ebben az évben, de arrafelé haladunk folyamatosan. Idén még a depót építjük ki jobban, hogy jobban elférjen mindenki és még pár dolgon javítunk. Ötletek vannak bőven, majd szép sorban rátérünk mindenre, ahogy az időnk és az anyagiak engedik. Lesz például saját készenléti gyors reagálású műszaki mentő autónk is, ami azonnal indul, ha valami gond van és fel lesz szerelve a szükséges dolgokkal a mentéshez/kármentesítéshez. Tehát az alapokat akarjuk megteremteni,. amire aztán majd lehet építkezni. Rajtunk nem fog múlni.
Ne nyavajogj már.
Akinek nincs rá annak nem való. Akinek nem éri meg ,az nem csinálja. Akinek nem elég a reklám értéke, vagy nem eléggé szorakoztatja az másra költi. Aki hobbysta az meg ácsingózik. Aki elbaszta azt a pénzt már rá amit nagyon sajnál ,az meg károg.
Keresd ki magad.
más, evvel a tudással amid van inkább futtasd a rendezvényeket ha már szereted.
Egyetértünk jól is teszi, csak elfogy a kerete erre mindenkinek és nem mondják neki.
Mit ér a sok kussoló baráttal?
Majd én ismerősként elmondom amit a háta mögött mondanak.
Én szeretem ezt a sportágat, de évek óta hanyatlik a profi osztály, pedig a verseny és a pálya színvonala meg nő!!!
Természetesen európában is meghatározó amit itt csináltak Zoliék, csak nem marad Profi kategória mert nem belefásulnak az emberek, hanem erőn felül kellene költeni.
Itt van a válasz amit a fészbúkra Szabyk-ék betettek....hogy itt is meglegyen.....nincs kedvem mindenhova leírni.Bár amúgy is felesleges, mert nem támadásnak kellene venni......
Értelek Zoli, épül is le a rally is meg minden.De lehet hogy a sok program helyett amire sokat költessz, a versenyzőknek kellene inkább juttatni és akkor lehet még többen kijönnének, mert a fő program a gyorsulás és utána amellé jönnek az extrák.Nem?De komolyan, nagyon sok versenyzővel beszéltél éveid alatt, ha a hondás programok felét inkább a versenyzőknek adod emelt dobogó díjazásként, akkor egyből jobban áll mindenki anyagilag és többen tudnak a következő versenyre is jönni.Te látod a statisztikáidat.De egyik évben sem próbáltad még meg inkább a versenyzőket nyomni a programok helyett....ez autós gyorsulás, emeld a díjakat próbáld meg, több versenyződ lesz, hidd el....a mai világban a streetnek is számíytana a pénzdíj a profit meg ha megemeled, máris jobb lenne az amúgy is színvonalas versenyed.Gondold át.Nem támadás, de ha megnézed a bajnokaidat visszavonult több mint a fele mert nem tudja finanszírozni.......belefásulás?Minél kevesebbet kell plusszban költeni, annál nagyobb az esélyed hogy a profi kategóriáid tele lesznek és boldog mindenki.....én azt gondolom és a többiek is.Én a nevezést, liszenszdíjakat nem sokaltam soha....nem érdekel....én gyors autót csinálok és az drága....ha több jön vissza a dobogós pénzekből akkor jobb lenne....van akinek gondot okoz 4db slick megvétele, nekem is.....idénre akartam 4 újat de nam adok 3 kilót értük....pl, de ha látnám hogy megéri legalább részben és nem + akarok csak hogy ne veszítsek annyit a hobbimon akkor lehet vennék.....érted amit írok?Lehet hogy a többiek támadnak téged, én azért írok mert sokan csak hallgatnak és elkopnak.......te mint a vezető tehetsz ezellen, senki más.Évek óta fogynak a profijaid, te tudod megállítani a folyamatot és nem az egyéb programokkal, hanem a versenyzők támogatásával.Aztán csinálsz amit akarsz eddig is, de jobb ha látod ezt tisztán, mert a többi kis csíra nem mer szólni neked, de ha nem hívja fel senki erre a figy3elmedet, lehet hogy a rendezvény szervezésre költöd a pénzed, versenyző meg nem marad....én értékelem amit elértél, de egyben leírom a profik véleményét is hogy tudd.Tiéd a legszínvonalasabb verseny itthon, de egyre kevesebben tudják finanszírozni az indulásukat rajta profiban és elfogynak segítség nélkül.Ugyanez zajlik a ralliban évek óta és a profi mezőny fogy....az amatő néha még megy ladákkal...meg 20 éves bmwkkel....ez lesz itt is ha nem forgatod vissza a versenyzőkban.Másrészt Zoli ezt nem én tettem ki ide, a gyorsulás fórumába szántam, mert ott szoktunk beszélni erről.
marketing..
csak egy gondolat
Ez hozzá tartozik ahhoz hogy legyen valami, ami bármivel több mint a semmi. Egy felelős, tevő, ember megragad minden lehetőséget , és ezt teszi Zoli is, hozzátéve ,hogy jól teszi. Értünk is teszi, meg mindazokért akiknek fontos ez az ügy. Legyen az versenyző, néző, szimpatizáns, veterán, vagy érdeklődő fiatal. Nincs ebben pénz rendezési szinten se, hogy szégyelni kellene, a lehetőséggel való élést.
Ezt nagyon kell akarni-szertni, hogy hosszú éveken át ennyit áldozzon rá az ember, de leírta már Fapuma ugyanezt, más szemszögből. Nekem egyre megy, és bele fér . " csak legyen foci"
Igen ezt olvastam és jónak tűni, főleg ha az osztrákok is esetleg vérszemet kapnak és akkor még lehet nekik is előbb utóbb 3-4 autós válaszuk rá.....akkor a nyugati csücsök még erőseb lesz dragban.
Fogtok pályát kezelni?Mi a terv?Meidl-en gondolom nem, idegösszeroppanást kapna a tulajasszony, az osztrák csávó meg 2x annyit inna..(hot).. :-)))))))))))))))
Peti, miért ne rendezhetnél színvonalas versenyt, akár több versenyző támogatással mint a többiek, lehet 2x annyi versenyződ lenne és utána többiek is többet adnának :-))))
Lehet díjazni kellene a profit 100-80-50 arányban, és az amatőrt is elkezdeni 30-20-10 arányban legalább.Tudom ez sok pénz ha összeadod a kategóriákat, de hitrelen ösztönzésként ennyi jutott eszembe a színvonal mellett....vagy ha dén nem is, akkor a rendezők emésztgessék a számokat és ha megvalósítható és nem jön be idén sem a profi tábor erősítése akkor jövőre többet kell fizetni és visszajuttatni a show csinálókhoz akikért a nézők kijönnek és akkor lehet még több profi lesz és még több néző....
Nem tudom ekkor nagyobb lenne-e a harc....de lehet....és lehet hogy a profiba is többen neveznének a hiányos kategóriákba és lenne profi versenyző egyből 80db.....és az amatőr is mivel egyre komolyabb őket is díjazni kellene....
Aztán a kereteket a rendezők ismerik, de a pénz általában több versenyzőt mozgat.
Az időmérés miatt már biztos hogy sokkal jobbak lesznek a versenyek!!!
Az nagyon sokszor beárnyékolta a versenyeket.
Remélem feltöltött kategóriák lesznek és akkor tényleg már minden adott lesz egy jó versenyhez!
Én ezt már több éve elkönyveltem magamnak, azóta azon vagyok, hogy felrázzam a barátaimat, építsenek, vegyenek autót, és így már vagyunk páran a csapatunkban, fejlesztünk, örülünk egymás sikereinek, jókat megyünk egymással.
Most a közvetlen baráti körben van annyi jó, gyors és látványos autó, ami máshol egész szezonban nem jött össze. Együtt gondolkodunk, egy irányba megyünk!
Azon dolgozunk ezerrel, hogy ehhez megteremtsük a feltételeket, pálya és kellékei, minden pénzt visszatolok, ami befolyik a szervezésből. Sokan gondolkodunk együtt, és ami nekünk jó, jó lesz másnak is, nézőnek, versenyzőnek egyaránt.
A 2013. jobb lesz, mint eddig valaha nálunk, de abbahagyom, mert jön oioio-1 és megint lemarketing szagúzza a hozzászólásomat.
Remélem tudtunk, és tudunk tanulni a hibáinkból ezek után is !
Igazad van a folyó másik oldaláról.
Ezen az oldalon meg néhányan oda tartanak ,át akarank menni, és nem beszélve arról ,hogy jönnek a fiatalok, újak ,megújuló öregek és egyéb mások is. Más motorsportban is ugyenz van. Meg is lehet unni, a gyorsulós elmegy drigftelni, a szlalomos elmegy pályázni, én meg elmegyek szerelni a műhelybe mert még nem volt elég a szopásból...
Pont annyiba mint tavaly, ha jól emlékszem 2000 forint volt.
Idén 2 tétellel kerül többe a street versenyzés egy évre a licenc 1500/év és a baleset biztosítás 1100/ év azaz 2600/év és MNASZ versenyzői plasztik kártyád lesz streetben na meg egy éves a versenyre érvényes baleset biztosításod :-))
Az én stratégiámat senki sem ismeri, mivel éppen olyan mint amilyen a kedvem.Ezért is nyerek épp amikor én akarok, hameg nem akkor nem fejlesztek meg nem is indulok épp hónapokig.
Ez egy támogatás nélküli, önköltséges sportág.Eldobsz 10-100-ezret egy tréleres hétvégén ha még nem is sérül az autód akkor is....nem fedezi az esetleges pénzdíj sem és más sem.
Nektek jó ha nálatok most fejlesztetek, mert közel lesz.Jó hogy lesz színvonalas bajnokságotok.
Te is tudod miért nem jártok folyamatosan KKLH-ra...senki nem fizeti meg neked és feleslesges pénzpocsékolás.
Mindent elég 1x megnyerni, mert minek többször?Attól nem leszel több ha 2 vagy 3 összetett első helyed van és a mostani 80-90 kupám helyett lenne 300 súlyos milliókért....mi a szarnak?
Ezért sincsenek csak kevesen régiek...mert nem éri meg csinálni hosszú ideig.....nem tudsz célokat kitűzni., mert hamar elfogynak.Nem áll összhangban a megszerezhető hírnév és sikerek a kiadandó pénzzel....akinek mellékzsebből van mit dobálnia az leszarja....de a többségnek ha kimondja ha nem ez a baja.Túl költséges és nem kapsz anyagilag vissza töredéket sem.
Engem sem érdekelnek már emiatt a bajnokságok, mivel irreálisan magasak a költségek ahhoz hogy többször is megcsináld feleslegesen az összetett győzelmeket...
Én versenyben nyertem a kupáimat, a te kategóriád az üres, ok.Az KOE-n is 5.-ként qualifikálva nyertem a gyors de zöldre elfelejtőket, jól megb.tam :-)
Én az élményért megyek már....a többi nem érdekel....és mindenki ebbe fáradt bele aki valaha bajnok volt itt és már messziról sem követi a sportágat.
Pedig ez nem egy kiöregedős sportág.....
Tavaly is csak azért jutottam el mindenhova és nyertem az egyik leggyorsabb, legsokat látottabb kategóriát profiban, mert DCS és Pistabá vitték az autómat.A csapat segített hogy otlegyek mindenhol.
Amúgy rég nem lenne kedvem kimenni azért hogy pénztköltsek feleslegesen.Nem tudok többet elérni itt már.Max még megyek 9-et...naés...van aki 8-at meg 7-et tud....
Azaz kíváncsi vagyok hogy ti szervezők, hogyan tudjátok motíválni azokat akik letettek a sportágban már sokat, mert a többiek már nem is írnak csak beletörődnek abba hogy van 30 verseny 1 évben...ok....valamennyire eljutnak...ok.
Lehet mondani hogy előremozdul a sportág, mert ki fogja megcáfolni?...Senki....de aki benne van érzi hogy nem az igazi, mert üres a kategória, mert a régi "legendákkal" nem tud menni mert rég abbahagyták a felesleges pénz locsolást már ebbe....stb.
Aki maga is autószerelő vagy tunnar ő egyszerűbben még megcsinálja az autóját és eljön, de ők is egyre kevesebben...és nevezhet 500 amatőr....naés....
Mérjétek le a sportág sikerességét a profi versenyzők számában akik minden versenyre elmennek....
Én azt látom hogy a street az olcsóbb, mert inkább lassabb, de utcán is használható autóval még beleférhet egy teljes szezon....de az megint nem a 9-es időről szól....
A profi szakosztályt nem tudjátok motíválni pénzbeli támogatás nélkül.
Ha nem kényszerítitek a gyorsakat profi kategóriákba akkor az kihal és lesz lelkes amatőr kategóriás bajnokság, amivel semmi baj, csak nem kell Profinak és fejlődőnek beállítani.
Lényegében ezeket gondolom és többen is akikkel beszélni szoktam kint.
Idén még indulgatok profiban, aztá ha így marad, költöm inkább másra én is a pénzem.
Na béke veletek.....sikereket a szervezéshez, majd találkozunk.
Ha a Te stratégiádat folytatnám, akkor azóta is az lenne, illetve a saját versenyeinken az is, mert indulok mindig, de ez a pontverseny meg OB hidegen hagy, egyre jobban elértéktelenedik, számomra legalább is!
Szia!
Valóban jó, ha egységes a szabályrendszer országos szinten.
Nekem mindenhogy megfelel, bár az elején valószínűleg jobb lesz, ha egyedül megyek, hogy ne veszélyeztessek senkit.
$
Szia!
Örülünk az autódnak, kitalálunk valamit, nálunk - Rábán és Fertőn - biztosan nem kell egyedül meccselned, én tudom milyen szar, 4 évig nem volt más velem.
Igen, pont ugyanabba a kategóriába, ahol eddig is voltál. Pont ez a lényeg, hogy az épített autókat emeltük ki az utcaiak közül, ott minden a régi, de hogy meg jobban kedvezzünk az igazi nagy köbcentis vasakat is kivettük a 3000 feletti katból.
Szóval, hogy érdemben is válaszoljak...nem sorolja senki Profi 4-be az autódat...ha megfelel a street kategória egyéb feltételeinek, akkor a lökettérfogat szerinti besoroláshoz (ami ugye A5 lenne)
képest a turbó is és az összkerék is emel egy-egy kategóriát, tehát A6-ban indulhatsz vele.
Nem tudom, milyen hosszú, sosem mértem le....annyit tudok, hogy 125" funny car szabvány tengelytáva van, ami már sehol sem fér be a doorslammer kategóriába. Pl. a Pro Mod max 115" tengelytávot engedélyez. Meg ugye nincsen nyitható ajtaja sem, ami megint csak alapkövetelmény a doorslammer kategóriában. Ha lesz 3 autó a kategóriában, az már egész jó...legalábbis volt már ennél gyérebb mezőnyű kategória is idehaza, meg biztosan lesz is. Majd alakul. Ha meg valaki zsúfolt kategóriában akar versenyezni, akkor induljon kasztnis autóval. A dragsterek amúgy sem nagyon versenyeztek eddig, mivelhogy össz. 1 darab volt belőlük, úgy meg nehéz....inkább show elem volt az eddig is...most majd ez is változhat, csak idő kell ennek is.
Nekem is és az már nagyon nagy előrehaladás, hogy a profi kategóriák megegyeznek.
Véleményem szerint a 2013 as évben is előre fog lépni a Magyar drag, a versenyzők, a versenyrendezők, na meg a nézők jóvoltából :-)
Nem reklamálni, meg vitatkozni akarok, de szerintem max 3 autónak nincs étrelme külön kategóriát csinálni, amikor a motorosokat pl összevonjuk.
Én pont nem olyan vagyok, aki saját kategóriát akar magának, hogy legyen sikerélmény.
A volt Müller-drag most milyen hosszú, gondolom 5,61méter?
Az Erdősék terveivel nagyjából képben vagyok, beszélgettem velük.
Az én autóm, ha el is készülök vele, erősen tesztfázisban lesz, azután meg nekem kell fejlődnöm az autóhoz, tehát idén nagy attrakcióra nem kell számítani…
Szóval, ha így látjátok jónak, legyen külön kategória.
Peace!
Nem Péter vagyok, de ez az én asztalom amúgy is, én fogom átvenni a gépeket Fertőn és Écsen.
Igen, külön lesznek a csőrösök. Miért ? Egyrészt mert idén átvesszük az MNASZ profi kategóriákat, hogy kompatibilesek legyenek a profi osztályok, és itt már évek óta így van, külön van a P7 és a P8.
A logika mögötte az, hogy a P7 az egy kasztnis autóknak fenntartott kategória, az ún. doorslammer
osztály. Kasztnis autók, nem nyújtva egy bizonyos mértéken túl és csukható ajtókkal rendelkeznek, egyebek mellett. A P8 meg a dragstereké. Ide sorolandó a tiéd is és Erdőséké is, és pl. az én 23T Altered-em is, ha egyszer az életben elkészül. Szerintem ez így teljesen rendben van. Erdőséké is egy visszafogottabb motorral fog menni idén, 1000Le alatt lesz, és Zoli fog vele menni. Jókat meccselhettek majd, amikor eljönnek.
Írtad, hogy a Dragster kategóriában sok autó várható.
Az valójában a Speciál kategória, amiről írsz!?
Ezzel arra világítanék rá, hogy külön van véve a hosszabb alvázzal épített autó.
Miért?
Úgy tűnik jó döntés volt a drag radiálok engedélyezése az utcai kategóriába. ( Fertőszentmiklós-Rábaring )
Napi szinten jelentkeznek versenyzők, hogy egyeztessünk gumitípust, mert készülnek.
pl A7 kategóriában, ami 5000+-os autóknak szól, már 6-7 komoly utcai autó jelentkezett, Camarók, Viper, Vették, AMG CL63, Olds, Birdek, Porche, S2, akik mind kihasználják a gumi adta lehetőséget, ezzel esélyt adva az autónak, hogy letegye a teljesítményt az aszfaltra.
Kisebb kategóriákból is folyamatos a pozitív a visszajelzés.
Persze vannak akiknek nem igen tetszenek az új kategóriák, - főleg kétkerekűek közt, próbálnak lobbizni meg zsarolni, sajnáljuk, nálunk nem jön ez be.
Ami nekem kifejetetten jó dolog, lassan ki lesz nálunk még a dragster kategóriában is a 8-as tábla, - a négyes csak saját autókból összejön!
Jó helyen van a pályátok hogy behúzzátok a külföldieket is nézőként/versenyzőként plusszban a hazai mellé.
Sok sikert