timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 75510 bejegyzés
Előző   [...]  26  27  28  29  30  31  32  33  34  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2013.02.15. 13:01:50 (74033
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Sok sikert.
Jó helyen van a pályátok hogy behúzzátok a külföldieket is nézőként/versenyzőként plusszban a hazai mellé.

Sok sikert 
Re: tommyt (74032)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 12:55:40 (74032
Rábaringen idén megdupláztuk a pályakezelésre szánt keretet, tehát ismét lépünk egy nagyot előre a pálya minőségében. Eltökélt szándékunk, hogy felhozzuk minimum Lacháza szintjére a rendezvényt. Nyilván nem ebben az évben, de arrafelé haladunk folyamatosan. Idén még a depót építjük ki jobban, hogy jobban elférjen mindenki és még pár dolgon javítunk. Ötletek vannak bőven, majd szép sorban rátérünk mindenre, ahogy az időnk és az anyagiak engedik. Lesz például saját készenléti gyors reagálású műszaki mentő autónk is, ami azonnal indul, ha valami gond van és fel lesz szerelve a szükséges dolgokkal a mentéshez/kármentesítéshez.  Tehát az alapokat akarjuk megteremteni,. amire aztán majd lehet építkezni. Rajtunk nem fog múlni.  
Re: Fapuma8 (74023)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 11:34:34 (74031
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Néha többet kell beszélnem, mert esetleg lehetne jobb is.

Én teszem amit tudok évek óta. 
Re: Turboá (74029)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 11:33:54 (74030
Felhasználói profil
10.01 @ 219


http://www.facebook.com/dragracing.hu/posts/460005687399948?comment_id=4063151&notif_t=feed_comment_reply


Itt fejtegettük hogyan lehetne több profi kategóriás, a sztreeteseknek hogyan érhetné meg..... 
Re: Fapuma8 (74028)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 11:32:22 (74029
Felhasználói profil
11.64 @ 221
értelek én, meg igazadis van, csak azt akartam mondani, hogy  többet tudsz tenni mindezért ha így beszélsz mint az utolsó komment. Mosolyog  
Re: Fapuma8 (74028)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 11:18:02 (74028
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én szeretnék együtt versenyezni a régiekkel és megvárni az újakat.

Ezért szóltam.

Indulok idén, amennyin tudok. 
Re: Turboá (74027)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 11:14:38 (74027
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ne nyavajogj már. Széles vigyor
Akinek nincs rá annak nem való. Akinek nem éri meg ,az nem csinálja. Akinek nem elég a reklám értéke, vagy nem eléggé szorakoztatja az másra költi. Aki hobbysta az meg ácsingózik. Aki elbaszta azt a pénzt már rá amit nagyon sajnál ,az meg károg.
Keresd ki magad. Széles vigyor

más, evvel a tudással amid van inkább futtasd a rendezvényeket ha már szereted. Mosolyog  
Re: Fapuma8 (74026)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 10:07:21 (74026
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Egyetértünk jól is teszi, csak elfogy a kerete erre mindenkinek és nem mondják neki.

Mit ér a sok kussoló baráttal?
Majd én ismerősként elmondom amit a háta mögött mondanak.

Én szeretem ezt a sportágat, de évek óta hanyatlik a profi osztály, pedig a verseny és a pálya színvonala meg nő!!!

Természetesen európában is meghatározó amit itt csináltak Zoliék, csak nem marad Profi kategória mert nem belefásulnak az emberek, hanem erőn felül kellene költeni.

Na itt van magyarul.

 
Re: Turboá (74024)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 10:03:38 (74025
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Itt van a válasz amit a fészbúkra Szabyk-ék betettek....hogy itt is meglegyen.....nincs kedvem mindenhova leírni.Bár amúgy is felesleges, mert nem támadásnak kellene venni......

Értelek Zoli, épül is le a rally is meg minden.De lehet hogy a sok program helyett amire sokat költessz, a versenyzőknek kellene inkább juttatni és akkor lehet még többen kijönnének, mert a fő program a gyorsulás és utána amellé jönnek az extrák.Nem?De komolyan, nagyon sok versenyzővel beszéltél éveid alatt, ha a hondás programok felét inkább a versenyzőknek adod emelt dobogó díjazásként, akkor egyből jobban áll mindenki anyagilag és többen tudnak a következő versenyre is jönni.Te látod a statisztikáidat.De egyik évben sem próbáltad még meg inkább a versenyzőket nyomni a programok helyett....ez autós gyorsulás, emeld a díjakat próbáld meg, több versenyződ lesz, hidd el....a mai világban a streetnek is számíytana a pénzdíj a profit meg ha megemeled, máris jobb lenne az amúgy is színvonalas versenyed.Gondold át.Nem támadás, de ha megnézed a bajnokaidat visszavonult több mint a fele mert nem tudja finanszírozni.......belefásulás?Minél kevesebbet kell plusszban költeni, annál nagyobb az esélyed hogy a profi kategóriáid tele lesznek és boldog mindenki.....én azt gondolom és a többiek is.Én a nevezést, liszenszdíjakat nem sokaltam soha....nem érdekel....én gyors autót csinálok és az drága....ha több jön vissza a dobogós pénzekből akkor jobb lenne....van akinek gondot okoz 4db slick megvétele, nekem is.....idénre akartam 4 újat de nam adok 3 kilót értük....pl, de ha látnám hogy megéri legalább részben és nem + akarok csak hogy ne veszítsek annyit a hobbimon akkor lehet vennék.....érted amit írok?Lehet hogy a többiek támadnak téged, én azért írok mert sokan csak hallgatnak és elkopnak.......te mint a vezető tehetsz ezellen, senki más.Évek óta fogynak a profijaid, te tudod megállítani a folyamatot és nem az egyéb programokkal, hanem a versenyzők támogatásával.Aztán csinálsz amit akarsz eddig is, de jobb ha látod ezt tisztán, mert a többi kis csíra nem mer szólni neked, de ha nem hívja fel senki erre a figy3elmedet, lehet hogy a rendezvény szervezésre költöd a pénzed, versenyző meg nem marad....én értékelem amit elértél, de egyben leírom a profik véleményét is hogy tudd.Tiéd a legszínvonalasabb verseny itthon, de egyre kevesebben tudják finanszírozni az indulásukat rajta profiban és elfogynak segítség nélkül.Ugyanez zajlik a ralliban évek óta és a profi mezőny fogy....az amatő néha még megy ladákkal...meg 20 éves bmwkkel....ez lesz itt is ha nem forgatod vissza a versenyzőkban.Másrészt Zoli ezt nem én tettem ki ide, a gyorsulás fórumába szántam, mert ott szoktunk beszélni erről. 
Re: Turboá (74024)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 09:45:08 (74024
Felhasználói profil
11.64 @ 221
marketing..
csak egy gondolat
Ez hozzá tartozik ahhoz hogy legyen valami, ami bármivel több mint a semmi. Egy felelős, tevő, ember megragad minden lehetőséget , és ezt teszi Zoli is, hozzátéve ,hogy jól teszi. Értünk is teszi, meg mindazokért akiknek fontos ez az ügy. Legyen az versenyző, néző, szimpatizáns, veterán, vagy érdeklődő fiatal. Nincs ebben pénz rendezési szinten se, hogy szégyelni kellene, a lehetőséggel való élést.
Ezt nagyon kell akarni-szertni, hogy hosszú éveken át ennyit áldozzon rá az ember, de leírta már Fapuma ugyanezt, más szemszögből. Nekem egyre  megy, és bele fér . " csak legyen foci" Mosolyog
 
Re: v8drag (74021)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 09:41:20 (74023
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Igen ezt olvastam és jónak tűni, főleg ha az osztrákok is esetleg vérszemet kapnak és akkor még lehet nekik is előbb utóbb 3-4 autós válaszuk rá.....akkor a nyugati csücsök még erőseb lesz dragban.

Fogtok pályát kezelni?Mi a terv?Meidl-en gondolom nem, idegösszeroppanást kapna a tulajasszony, az osztrák csávó meg 2x annyit inna..(hot).. :-)))))))))))))))

Peti, miért ne rendezhetnél színvonalas versenyt, akár több versenyző támogatással mint a többiek, lehet 2x annyi versenyződ lenne és utána  többiek is többet adnának :-))))


Lehet díjazni kellene a profit 100-80-50 arányban, és az amatőrt is elkezdeni 30-20-10 arányban legalább.Tudom ez sok pénz ha összeadod a kategóriákat, de hitrelen ösztönzésként ennyi jutott eszembe a színvonal mellett....vagy ha dén nem is, akkor a rendezők emésztgessék a számokat és ha megvalósítható és nem jön be idén sem a profi tábor erősítése akkor jövőre többet kell fizetni és visszajuttatni a show csinálókhoz akikért a nézők kijönnek és akkor lehet még több profi lesz és még több néző....

Nem tudom ekkor nagyobb lenne-e a harc....de lehet....és lehet hogy a profiba is többen neveznének a hiányos kategóriákba és lenne profi versenyző egyből 80db.....és az amatőr is mivel egyre komolyabb őket is díjazni kellene....

Aztán a kereteket a rendezők ismerik, de a pénz általában több versenyzőt mozgat.

Sok sikert mindenkinek.
 
Re: v8drag (74021)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 09:18:26 (74022
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Az időmérés miatt már biztos hogy sokkal jobbak lesznek a versenyek!!!
Az nagyon sokszor beárnyékolta a versenyeket.
Remélem feltöltött kategóriák lesznek és akkor tényleg már minden adott lesz egy jó versenyhez! Kacsint  
Re: v8drag (74021)
válasz erre előzmények 2013.02.15. 07:02:04 (74021
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Minden betűddel egyetértek!

Én ezt már több éve elkönyveltem magamnak, azóta azon vagyok, hogy felrázzam a barátaimat, építsenek, vegyenek autót, és így már vagyunk páran a csapatunkban, fejlesztünk, örülünk egymás sikereinek, jókat megyünk egymással.
Most a közvetlen baráti körben van annyi jó, gyors és látványos autó, ami máshol egész szezonban nem jött össze. Együtt gondolkodunk, egy irányba megyünk!
Azon dolgozunk ezerrel, hogy ehhez megteremtsük a feltételeket, pálya és kellékei, minden pénzt visszatolok, ami befolyik a szervezésből. Sokan gondolkodunk együtt, és ami nekünk jó, jó lesz másnak is, nézőnek, versenyzőnek egyaránt.

A 2013. jobb lesz, mint eddig valaha nálunk, de abbahagyom, mert jön oioio-1 és megint lemarketing szagúzza a hozzászólásomat.
Remélem tudtunk, és tudunk tanulni a hibáinkból ezek után is !
 
Re: Fapuma8 (74015)
válasz erre előzmények 2013.02.14. 22:07:09 (74020
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igazad van a folyó másik oldaláról.
Ezen az  oldalon meg néhányan oda tartanak ,át akarank menni, és  nem beszélve arról ,hogy  jönnek a fiatalok, újak ,megújuló öregek és egyéb mások  is. Más motorsportban is ugyenz van. Meg is lehet unni, a gyorsulós elmegy drigftelni, a szlalomos elmegy pályázni, én meg elmegyek szerelni a műhelybe mert még nem volt elég a szopásból... Széles vigyor Széles vigyor

 
Re: Fapuma8 (74015)
válasz erre előzmények 2013.02.14. 19:24:56 (74019
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Dánke sör Széles vigyor  
Re: oioio-1 (74018)
válasz erre előzmények 2013.02.14. 18:31:55 (74018
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Pont annyiba mint tavaly, ha jól emlékszem 2000 forint volt.
Idén 2 tétellel kerül többe a street versenyzés egy évre a licenc 1500/év és a baleset biztosítás 1100/ év azaz 2600/év és MNASZ versenyzői plasztik kártyád lesz streetben na meg egy éves a versenyre érvényes baleset biztosításod :-)) 
Re: rambustibi (74016)
válasz erre előzmények 2013.02.14. 17:38:35 (74017
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én is magam csinálom az autómat, ha nem így lenne, nem is lenne ilyen autóm.
én is azért indulok streetbe, mert így nem olyan költséges.

de nem akarok streetbe menni Cool  
Re: Fapuma8 (74015)
válasz erre 2013.02.14. 17:23:48 (74016
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Sziasztok!
A 2013 március 23-i versenyre mennyibe kerül a street kategória nevezési díj?  
válasz erre előzmények 2013.02.14. 11:10:09 (74015
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Az én stratégiámat senki sem ismeri, mivel éppen olyan mint amilyen a kedvem.Ezért is nyerek épp amikor én akarok, hameg nem akkor nem fejlesztek meg nem is indulok épp hónapokig.

Ez egy támogatás nélküli, önköltséges sportág.Eldobsz 10-100-ezret egy tréleres hétvégén ha még nem is sérül az autód akkor is....nem fedezi az esetleges pénzdíj sem és más sem.

Nektek jó ha nálatok most fejlesztetek, mert közel lesz.Jó hogy lesz színvonalas bajnokságotok.

Te is tudod miért nem jártok folyamatosan KKLH-ra...senki nem fizeti meg neked és feleslesges pénzpocsékolás.

Mindent elég 1x megnyerni, mert minek többször?Attól nem leszel több ha 2 vagy 3 összetett első helyed van és a mostani 80-90 kupám helyett lenne 300 súlyos milliókért....mi a szarnak?

Ezért sincsenek csak kevesen régiek...mert nem éri meg csinálni hosszú ideig.....nem tudsz célokat kitűzni., mert hamar elfogynak.Nem áll összhangban a megszerezhető hírnév és sikerek a kiadandó pénzzel....akinek mellékzsebből van mit dobálnia az leszarja....de a többségnek ha kimondja ha nem ez a baja.Túl költséges és nem kapsz anyagilag vissza töredéket sem.

Engem sem érdekelnek már emiatt a bajnokságok, mivel irreálisan magasak a költségek ahhoz hogy többször is megcsináld feleslegesen az összetett győzelmeket...

Én versenyben nyertem a kupáimat, a te kategóriád az üres, ok.Az KOE-n is 5.-ként qualifikálva nyertem a gyors de zöldre elfelejtőket, jól megb.tam :-)

Én az élményért megyek már....a többi nem érdekel....és mindenki ebbe fáradt bele aki valaha bajnok volt itt és már messziról sem követi a sportágat.

Pedig ez nem egy kiöregedős sportág.....

Tavaly is csak azért jutottam el mindenhova és nyertem az egyik leggyorsabb, legsokat látottabb kategóriát profiban, mert DCS és Pistabá vitték az autómat.A csapat segített hogy otlegyek mindenhol.

Amúgy rég nem lenne kedvem kimenni azért hogy pénztköltsek feleslegesen.Nem tudok többet elérni itt már.Max még megyek 9-et...naés...van aki 8-at meg 7-et tud....

Azaz kíváncsi vagyok hogy ti szervezők, hogyan tudjátok motíválni azokat akik letettek a sportágban már sokat, mert a többiek már nem is írnak csak beletörődnek abba hogy van 30 verseny 1 évben...ok....valamennyire eljutnak...ok.

Lehet mondani hogy előremozdul a sportág, mert ki fogja megcáfolni?...Senki....de aki benne van érzi hogy nem az igazi, mert üres a kategória, mert a régi "legendákkal" nem tud menni mert rég abbahagyták a felesleges pénz locsolást már ebbe....stb.

Aki maga is autószerelő vagy tunnar ő egyszerűbben még megcsinálja az autóját és eljön, de ők is egyre kevesebben...és nevezhet 500 amatőr....naés....

Mérjétek le a sportág sikerességét a profi versenyzők számában akik minden versenyre elmennek....

Én azt látom hogy a street az olcsóbb, mert inkább lassabb, de utcán is használható autóval még beleférhet egy teljes szezon....de az megint nem a 9-es időről szól....

A profi szakosztályt nem tudjátok motíválni pénzbeli támogatás nélkül.
Ha nem kényszerítitek a gyorsakat profi kategóriákba akkor az kihal és lesz lelkes amatőr kategóriás bajnokság, amivel semmi baj, csak nem kell Profinak és fejlődőnek beállítani.


Lényegében ezeket gondolom és többen is akikkel beszélni szoktam kint.

Idén még indulgatok profiban, aztá ha így marad, költöm inkább másra én is a pénzem.

Na béke veletek.....sikereket a szervezéshez, majd találkozunk.

 
Re: v8drag (74014)
válasz erre előzmények 2013.02.14. 06:44:21 (74014
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ha a Te stratégiádat folytatnám, akkor azóta is az lenne, illetve a saját versenyeinken az is, mert indulok mindig, de ez a pontverseny meg OB hidegen hagy, egyre jobban elértéktelenedik, számomra legalább is! 
Re: Fapuma8 (74013)
válasz erre előzmények 2013.02.13. 13:02:46 (74013
Felhasználói profil
10.01 @ 219
4 évig akkor összetett első voltál a kategóriádban meg minden versenyen :-) 
Re: v8drag (74010)
válasz erre előzmények 2013.02.13. 12:58:52 (74012
Felhasználói profil
10.01 @ 219
De amúgy meg helyesen P4 vagy ha benevezel profiba, mert 2100ccm-től P4 AWD turbó, 2100 alatt P3. :-)

Amatőrbe meg az amit mondtak a többiek.A6. 
Re: rambustibi (73998)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 23:06:15 (74011
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia!
Valóban jó, ha egységes a szabályrendszer országos szinten.
Nekem mindenhogy megfelel, bár az elején valószínűleg jobb lesz, ha egyedül megyek, hogy ne veszélyeztessek senkit. Cool
Re: v8drag (74010)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:44:20 (74010
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Szia!
Örülünk az autódnak, kitalálunk valamit, nálunk - Rábán és Fertőn - biztosan nem kell egyedül meccselned, én tudom milyen szar, 4 évig nem volt más velem. 
Re: Siklósi István (73996)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:38:58 (74009
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Igen, pont ugyanabba a kategóriába, ahol eddig is voltál. Pont ez a lényeg, hogy az épített autókat emeltük ki az utcaiak közül, ott minden a régi, de hogy meg jobban kedvezzünk az igazi nagy köbcentis vasakat is kivettük a 3000 feletti katból.
 
Re: rambustibi (74007)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:07:41 (74008
Igen, A6-ba...feltéve, ha amúgy megfeleltek a street szabályoknak.  
Re: rambustibi (74005)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:06:49 (74007
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Picit előbb válaszoltad meg.. Széles vigyor Köszönöm Kacsint  
Re: rambustibi (74005)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:06:19 (74006
...vagyis helyesbítek...A4 lenne (2000-2499 cm3) ...és a 2 kat emeléssel kerül A6-ba. 
Re: tommyt (74004)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:05:54 (74005
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Akkor hova tartozunk? Cartman Széles vigyor A6 kategóriába?  
Re: tommyt (74003)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:05:17 (74004
  Szóval, hogy érdemben is válaszoljak...nem sorolja senki Profi 4-be az autódat...ha megfelel a street kategória egyéb feltételeinek, akkor  a  lökettérfogat szerinti besoroláshoz (ami ugye A5 lenne)
képest a turbó is és az összkerék is emel egy-egy kategóriát, tehát   A6-ban indulhatsz vele.  
Re: rambustibi (73998)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 19:50:48 (74003
Hát...izé...ki mondta, hogy az lett ?  Kaptál tőlünk emailt, hogy tisztelt Rambustibi, az ön autója mostantól P4-be lett sorolva ?   Mosolyog  
Re: rambustibi (73998)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 19:43:26 (74002
Nem tudom, milyen hosszú, sosem mértem le....annyit tudok, hogy 125"  funny car szabvány tengelytáva van, ami már sehol sem fér be a doorslammer kategóriába. Pl. a Pro Mod max 115" tengelytávot engedélyez.  Meg ugye nincsen nyitható ajtaja  sem, ami megint csak alapkövetelmény a doorslammer kategóriában. Ha lesz 3 autó a kategóriában, az már egész jó...legalábbis volt már ennél gyérebb mezőnyű kategória is idehaza, meg biztosan lesz is.  Majd alakul. Ha  meg valaki zsúfolt kategóriában akar versenyezni, akkor induljon kasztnis autóval.  A  dragsterek amúgy sem nagyon versenyeztek eddig, mivelhogy össz. 1 darab volt belőlük, úgy meg nehéz....inkább show elem volt az eddig is...most majd ez is változhat, csak idő kell ennek is. Mosolyog  
Re: Siklósi István (73999)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 19:34:27 (74001
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Nekem is és az már nagyon nagy előrehaladás, hogy a profi kategóriák megegyeznek.
Véleményem szerint a 2013 as évben is előre fog lépni a Magyar drag, a versenyzők, a versenyrendezők, na meg a nézők jóvoltából :-) 
Re: Turboá (74000)
válasz erre 2013.02.11. 19:17:59 (74000
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Az egységes szabályrendszer szimpatikus. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2013.02.11. 19:13:49 (73999
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia Nem Péter!

Nem reklamálni, meg vitatkozni akarok, de szerintem max 3 autónak nincs étrelme külön kategóriát csinálni, amikor a motorosokat pl összevonjuk.
Én pont nem olyan vagyok, aki saját kategóriát akar magának, hogy legyen sikerélmény.
A volt Müller-drag most milyen hosszú, gondolom 5,61méter? Mosolyog
Az Erdősék terveivel nagyjából képben vagyok, beszélgettem velük.
Az én autóm, ha el is készülök vele, erősen tesztfázisban lesz, azután meg nekem kell fejlődnöm az autóhoz, tehát idén nagy attrakcióra nem kell számítani…
Szóval, ha így látjátok jónak, legyen külön kategória.
Peace!

$
 
Re: tommyt (73997)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 18:22:34 (73998
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Szia!
Az Audi 2.2 20VT miért lett profi p4 kategória? (2226ccm turbó összkerék) 
Re: tommyt (73997)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 13:43:22 (73997
Nem Péter vagyok, de ez az én asztalom amúgy is, én fogom átvenni a gépeket Fertőn és Écsen.
Igen, külön lesznek a csőrösök. Miért ? Egyrészt mert idén átvesszük az MNASZ profi kategóriákat, hogy kompatibilesek legyenek a profi osztályok, és itt már évek óta így van, külön van a P7 és a P8.
  A logika mögötte az, hogy a P7 az egy kasztnis autóknak fenntartott kategória, az ún. doorslammer
osztály. Kasztnis autók, nem nyújtva egy bizonyos mértéken túl és csukható ajtókkal rendelkeznek, egyebek mellett.  A P8 meg a dragstereké. Ide sorolandó a tiéd is és Erdőséké is, és pl. az én 23T Altered-em is, ha egyszer az életben elkészül. Szerintem ez így teljesen rendben van. Erdőséké is egy visszafogottabb motorral fog menni idén, 1000Le alatt lesz, és Zoli fog vele menni. Jókat meccselhettek majd, amikor eljönnek.  
Re: Siklósi István (73996)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 10:54:10 (73996
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia Péter!

Írtad, hogy a Dragster kategóriában sok autó várható.
Az valójában a Speciál kategória, amiről írsz!?
Ezzel arra világítanék rá, hogy külön van véve a hosszabb alvázzal épített autó.
Miért?

Üdv.:$ 
Re: v8drag (73988)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 00:43:12 (73995
Felhasználói profil
16.60 @ 138
nálam a lacházi hagymás husi steak krumplival visz mindent! Kacsint  
Re: oioio-1 (73994)
válasz erre előzmények 2013.02.10. 19:50:14 (73994
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Erzsi néni, ugyan az aki 2012 ben volt, remélem megfelel a rántott hús amit csinál :-) 
Re: GodRat (73993)
válasz erre előzmények 2013.02.10. 17:05:07 (73993
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Lenne egy fontos kérdésem, ami nagyban befolyásolja a DRAG jövőjét Lacházán!
Idén ki lesz a kaja felelős Széles vigyor ?
2012-ben jó volt a menü!
 
Re: oioio-1 (73982)
válasz erre előzmények 2013.02.10. 17:02:44 (73992
Felhasználói profil
18.45 @ 115

a Rábaringen készült 3D-s felvételeket hol lehet megtalálni?
 
Re: v8drag (73988)
válasz erre 2013.02.09. 12:45:32 (73990
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Perci Joe, az osztrák motoros legenda  a napokban ünnepelte 77. születésnapját! Egy kis cikkel gratulálunk neki!
Click to see full size!
 
válasz erre 2013.02.08. 13:30:23 (73989
Felhasználói profil
16.60 @ 138

Hamarosan feldübörögnek a dragok!!! Széles vigyor  
válasz erre 2013.02.08. 06:54:11 (73988
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Úgy tűnik jó döntés volt a drag radiálok engedélyezése az utcai kategóriába. ( Fertőszentmiklós-Rábaring )
Napi szinten jelentkeznek versenyzők, hogy egyeztessünk gumitípust, mert készülnek.
pl A7 kategóriában, ami 5000+-os autóknak szól, már 6-7 komoly utcai autó jelentkezett, Camarók, Viper, Vették, AMG CL63, Olds, Birdek, Porche, S2, akik mind kihasználják a gumi adta lehetőséget, ezzel esélyt adva az autónak, hogy letegye a teljesítményt az aszfaltra.
Kisebb kategóriákból is folyamatos a pozitív a visszajelzés.

Persze vannak akiknek nem igen tetszenek az új kategóriák, - főleg kétkerekűek közt, próbálnak lobbizni meg zsarolni, sajnáljuk, nálunk nem jön ez be.

Ami nekem kifejetetten jó dolog, lassan ki lesz nálunk még  a dragster kategóriában is a 8-as tábla, - a négyes csak saját autókból összejön!
 
válasz erre 2013.01.30. 10:32:24 (73987
amber 
válasz erre előzmények 2013.01.26. 02:10:35 (73986
Felhasználói profil
14.93 @ 153
mé ne? azert forum Kacsint  
Re: Robi-ka (73985)
válasz erre előzmények 2013.01.25. 23:14:58 (73985
Felhasználói profil
12.56 @ 175
na mar csodalkoztam is volna ha vmi fasszágot nem szólsz be megint LOL 
Re: hobizoli (73984)
válasz erre előzmények 2013.01.25. 21:23:17 (73984
Felhasználói profil
14.93 @ 153
na mar csodalkoztam is volna ha vmi pluszt nem kell fizetni tavajhoz kepest LOL 
Re: v8drag (73974)

összesen 75510 bejegyzés
Előző   [...]  26  27  28  29  30  31  32  33  34  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!