Van értelme ilyesminek full gyári mocibelsőhöz a Cupránál??? AMK-s motorkód, 210 LE gyárilag...K04-el szerelve...most egy ATB chipszel 250 Le...370 NM körül van...
Nekem eddig nagyon bejön...bár gondolom szempont volt nálad a szélesebb nyomtáv is nem??
Úgy csinálnék én is valamit...de lóvé egyenlőre nyista...indítatás az lenne...na mindegy...addig lottózok tovább...
Tudtok nekem ajánlani valakit aki megoldja a coolerezésem a Cuprában?
Van benne kettő gyári kétoldalt, de szerintem sokat nem ér...kéne egy középre azt slussz passz...
Bp és környéke jöhet szóba részemről, és viszem, megcsinálja (ha kell és tudok segítek szívesen) majd hoznám is el...nem igazán tom nélkülözni a verdát mostanság...
Köszi előre is...
Ez így van...az alkoholnak rosszabb a kenése...ráadásul az alkoholnak meg magasabb a vízmegkötő képessége...így ezeket próbálják kompenzálni...
Meg ugya más az oktánszám, alacsonyabb a fűtőérték...stb...
Na ez már kémia...ahhoz meg hülye vagyok...én nemigazán szoktam sokáig tartogatni az alkoholt...
Ha rá is szánom magam...akkor van értelme egyáltalán teljesítménynövelés céljából egy ilyenbe belenyúlni?
Ez a megmarja a gumi meg műanyag alkatrészt dolog azért nekem sántít...hiszen csak alkoholról van szó...nem savról...
szép is lenne a kisüsti kimarná a műanyag butykost...
Amúgy egy haverom direkt tesztelés céljából 2 éve, egy flakonban, E85-ben áztat 1 db 2 cm-es benzincsövet, benzinnyomás szabályzó membránt, injektorfejnél lévő gumi tömítést. Nem tapasztalt semmi változást!
Pedig már úgy beleéltem magam...mindenki csak írogatja, hogy beletankol azt go...
Most jön akkor az a kérdés, hogy mekkora teljesítménynövekedést lehet ezzel a kombóval elérni?
Mert akkor lehet progiztatnék erre dirket egyet...
Mozgatja a fantáziám ez az E85 dolog...1.8t-be löttyenteném...Egy ABT chip van benne, azt csók...van értelme mindenféle utánprogizás nélkül ilyet használni? Mehet bele full az, vagy fele fele???
Várhatok tőle bármit is? Vagy csak ócsóóóó azt kész?
Nekem van egy haverom...ő árulja is...szal foglalkozik is fele...versenyezget is FRT meg ilyesmi...
Ő esküszik rá...de sosem tudom eldönteni, hogy valóvan jó, vagy csak mert el kell adni...
Akkor már most elkezdheted tanulni a váltásokat:
pici gáz, kuplung....aztán szúrsz egy ötöst, majd egy négyest...aztán három kettő és ami a csövön kifér adsz neki a végén egy egyest...
Ja, csak aztán az a baj, hogy Boci már féltávon megfordította a kép szerinti helyzetet...
Mondjuk 2006 májusában most így fejből még nem vágom mit ment...
A048 sem rossz, de szárazon az R888 nagyon bitang...heveromnak volt...valszeg nekem is ilyen lesz a kövi...csak az a baj, hogy vízen meg kuka...ezért ebből a szempontból én Falken párti vagyok...de kinek a pap, kinek a paplan...
Konyít valaki az 1.8t-hez?
Vettem egy 1.8t leon Cupra R-t...gyárilag 210 LE-s, ABT chipes 250le...1.2 fix, 1.4 overboost...
Lehet ezt még feljebb vinni, hogy nem bántsam agyon a mocit? Vagy tudja valaki, hogy mi az épeszű határ amit stabilan bír a moci?
Dugóhűtés van, kipugázhőmérséklet ha nagyon elszáll lebutítja a csodát azonnal...két cooler van benne kétoldalt a ködlámpák mögött..(na ettől mondjuk nem vagyok oda...érezhetően elmelexik...szal lesz egy nagy középen inkább...)
Ha bárkinek van ötlete tapasztalata ne tartsa magában pls...kicsit ismeretlen ez a hátulturbós taliga...(Ez is milyen hülye dolog, hogy hátra rakták izzadni a turbót...pff.... )
Nem mondhatni, hogy rutintalanok...bár gondolom azért pár motyesz előre le volt már kötve..meg pár lényegtelen nem volt visszarakva sem...bár ettől függetlenül nem rossz...
Immódium...hashajtó...szorulás...(ez csak amolyan hülye asszociáció volt... )
Elkövettünk egy hibát...amikor hézagoltuk a sperrt, akkor kicsit elnyomta a balos féltengelyt, és az megszorult e miatt...2 mm-t le kellett belőle esztergálni, és most jó...
Hát én is...megcsináltuk a "szorulásom" hála az immodiumnak...amúgy a féltengely szorult...most viszont majd leejtőn már be kell húznom a kézit...
Hátha ez is hoz valamit...