Vagy nem érted amit írtam, vagy nem tudom mi a baj, de ha kijársz a versenyeinkre akkor magadnak is kell látnod mi van ott, ha pedig esetleg valamilyen csoda folytán nem vagy a versenyeinken akkor miért állítasz valótlant ?????
ez a "szerkentyű" 4 éve rendelkezésünkre áll és igaz csak ritkán, de használtuk is, sajnos nem minden motort tudunk vele megvizsgálni, viszont azt kijelenteni, hogy ezt senki nem vizsgálja az felettébb érdekes vagy olyan dologban mondasz véleményt amihez nincs elég információd
Regebben aszondtak lesz egy szerkentyu, beteker a gyufa helyere, motor atfordit, es ami levegot az kitol az egy henger ccm-e, es nyilvan a henegrek szamaval szorozva meg annyi ccm-s a motor
Na most mivel ijen gondolom csak szoban lett, boldog-boldogtalan cheat-elhet a ccm-l, ugysem dol meg soha kb, a gepatvetelen ellenorizhetetlen, es ahogy irod is pl Alfa-nal 2.0-tol 3.8-ig is lehet egy adott blokk, ami kivulrol ugyanolyan ranezesre, de a 2.0-st ha eredmenyt akarsz akkor agyig szet kell faragni mar, es allando problemat okoz a megbizhatosaga ez miatt, a 2.0-nak kamuzott 3.2-s meg alapbol megy ugy, es egyszerubb hekkelesekkel odaig felhuzhato, ahova 2.0-s mar sosem, de megsem fog a megbizhatosaga sokat csorbulni, egesz evadot vegigtolja ugy, hogy csak kijon es hazamegy a sajat laban
Szerintem inkább a növekvő költségek eredménye. Lényegesen olcsóbb volt versenyezni, és eredményeket elérni mint most. A költségek elsősorban a technikai újítások miatt ugrottak meg, másodsorban a nevezési költségek (töredéke a fejlesztés árának) is emelkedtek. Egy mostani licensz+nevezés+stb díjából 2007-2008-ban nagyjából megvolt egy komplett napom utazással, kajával és versenyzéssel....
Ha mostanában végig akarok menni egy idényen, az minimum 500eFt, és ebben csak az utazás, versenyzés van, nem kell hozzányúlnom a kocsihoz....
A profi kategóriák kiürülése az elszegényedő versenyzői réteg eredménye. 2007-2008-ban, mikor szétvált a street és a profi, az AP4, 5, 6 kategóriák elég jól tele voltak. Az 5-ben és 6-ban éves szinten 15-18 pontszerző volt és 20-on felüli az indulói létszám. A 13 közepét tudó autómmal nem is fértem be minden versenyen a 8-ba, pedig akkor még a kategória csúcsa alacsony 12 volt.
Valamit rosszul olvastál. MINIMUM a gyári kerékméret. Ez azért kell, hogy ne menjenek 180-as célvonalival Citroen Kacsára (végsebesség 105 km/h) való 135-ös kerekekkel a nem hajtott tengelyen az autók, hogy csökkentsék a gördülési ellenállásukat.
Lehet csinálni kisT-ből nagyobbT-t csak a használt motor szerepeljen a forgalmiban. Ha a gyáriban növeled a köbcentit, teljesen ok, ha egy nagyobb köbcentis motort papírozol be az is ok, és egy dolgot ne felejts el, a valós hengerűrtartalmat megadni a gépátvételen.
Jó ötlet a végellenőrzés, de sajnos még nem tartunk ott infrastruktúrában, hogy ez megoldható legyen. Az eredményhirdetések többnyire már sötétben zajlanak, hol és hogyan gondolnád megvalósítani a műveletet? Ha lenne egy műhely, mint a rallye vagy a gyorsasági versenyek helyszínén, akkor semmi akadálya, amíg csak központi gyertyás autókról beszélünk. De nem csak ilyenek vannak a mezőnyben, azoknak a köbölése pedig csak megbontással megvalósítható.
UI: Bocs, hogy csak ilyen későn reagálok erre a hozzászólásra, de fórumozni nem sok időm volt az idei évben.
"Vágja az autó továbbra is csavar egy távolsági rekordot 1/4 katonai szolgálat."
Kuul a fordito!!
Kivancsi voltam, a google translate mit mond, az eredeti lengyel mondatra ezt mondja:
"Vágja az autó továbbra is csavar egy távolsági rekordot 1/4 mérföld."
Elsőre...utána egyre több lett volna a tapasztalat és a második felrobbantott moci után a harmadikkal meg világot lehetett volna verni :-DDD Jójó "csak" európát :-DDD
Hát, ha ez 270-el fog menni, akkor felgyújtom a gecibe. Ez egy homológ top alcohol funny car váz és futómű, csak nem a funny car bódé van rajta, hanem a 23T altered, mert a funny car bódé egy klausztrofób rémálom...szóval ezekkel azért szoktak úgy elvétve menni 270 felett.