timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 75510 bejegyzés
Előző   [...]  28  29  30  31  32  33  34  35  36  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2012.12.10. 21:55:12 (73933
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ezen nincs mit vitázni ez tudta a dolgát, nagyon jó futam :-) 
Re: Thomas73 (73929)
válasz erre előzmények 2012.12.10. 21:39:08 (73932
Felhasználói profil
11.80 @ 196
Igaz!Benéztem! 
Re: fastcar (73917)
válasz erre előzmények 2012.12.10. 21:38:02 (73931
Felhasználói profil
18.45 @ 115

ez tényleg így gyorsul??? vagy meggyorsították a lejátszást?
 
Re: Thomas73 (73929)
válasz erre előzmények 2012.12.10. 18:24:20 (73930
De egy fárasztó ember lehetsz! 
Re: hobizoli (73927)
válasz erre előzmények 2012.12.10. 16:52:04 (73929
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Látom tél van, inkább vitázzatok erről:

http://www.youtube.com/watch?v=d4--u4fP2Ug&feature=share 
Re: oioio-1 (73928)
válasz erre előzmények 2012.12.10. 01:10:54 (73928
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Vagy nem érted amit írtam, vagy nem tudom mi a baj, de ha kijársz a versenyeinkre akkor magadnak is kell látnod mi van ott, ha pedig esetleg valamilyen csoda folytán nem vagy a versenyeinken akkor miért állítasz valótlant ?????
 
Re: hobizoli (73927)
válasz erre előzmények 2012.12.10. 00:04:09 (73927
Felhasználói profil
14.93 @ 153
azaz, gyakorlatilag nincs ellenőrzés, és bemondásra is jóa' Kacsint

:P 
Re: oioio-1 (73925)
válasz erre előzmények 2012.12.09. 19:01:02 (73926
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Köszi 
Re: fastcar (73919)
válasz erre előzmények 2012.12.09. 17:58:34 (73925
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ez a "szerkentyű" 4 éve rendelkezésünkre áll és igaz csak ritkán, de használtuk is, sajnos nem minden motort tudunk vele megvizsgálni, viszont azt kijelenteni, hogy ezt senki nem vizsgálja az felettébb érdekes vagy olyan dologban mondasz véleményt amihez nincs elég információd 
Re: hobizoli (73923)
válasz erre előzmények 2012.12.09. 17:55:54 (73924
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Segítenél nekem, hogy 2008 és 2012 között milyen nevezéshez fűződő költség növekedett és mennyivel ? 
Re: Pelyvi (73921)
válasz erre előzmények 2012.12.09. 12:51:45 (73923
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Regebben aszondtak lesz egy szerkentyu, beteker a gyufa helyere, motor atfordit, es ami levegot az kitol az egy henger ccm-e, es nyilvan a henegrek szamaval szorozva meg annyi ccm-s a motor

Na most mivel ijen gondolom csak szoban lett, boldog-boldogtalan cheat-elhet a ccm-l, ugysem dol meg soha kb, a gepatvetelen ellenorizhetetlen, es ahogy irod is pl Alfa-nal 2.0-tol 3.8-ig is lehet egy adott blokk, ami kivulrol ugyanolyan ranezesre, de a 2.0-st ha eredmenyt akarsz akkor agyig szet kell faragni mar, es allando problemat okoz a megbizhatosaga ez miatt, a 2.0-nak kamuzott 3.2-s meg alapbol megy ugy, es egyszerubb hekkelesekkel odaig felhuzhato, ahova 2.0-s mar sosem, de megsem fog a megbizhatosaga sokat csorbulni, egesz evadot vegigtolja ugy, hogy csak kijon es hazamegy a sajat laban

De ezt ki ellenorzi?
Senki. 
Re: fastcar (73914)
válasz erre előzmények 2012.12.09. 10:52:36 (73922
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Farkasordító hideg van vazze Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: wolf (73920)
válasz erre előzmények 2012.12.09. 10:12:37 (73921
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Szerintem inkább a növekvő költségek eredménye. Lényegesen olcsóbb volt versenyezni, és eredményeket elérni mint most. A költségek elsősorban a technikai újítások miatt ugrottak meg, másodsorban  a nevezési költségek (töredéke a fejlesztés árának) is emelkedtek. Egy mostani licensz+nevezés+stb díjából 2007-2008-ban nagyjából megvolt egy komplett napom utazással, kajával és versenyzéssel....
Ha mostanában végig akarok menni egy idényen, az minimum 500eFt, és ebben csak az utazás, versenyzés van, nem kell hozzányúlnom a kocsihoz.... 
Re: fastcar (73918)
válasz erre előzmények 2012.12.08. 21:13:06 (73920
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Alakulunk.....jol van! 
Re: v8drag (73758)
válasz erre előzmények 2012.12.08. 19:31:18 (73919
Felhasználói profil
13.17 @ 167
AP6, ha mást nem toltok rá. 
Re: Fapuma8 (73822)
válasz erre előzmények 2012.12.08. 19:29:26 (73918
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A profi kategóriák kiürülése az elszegényedő versenyzői réteg eredménye. 2007-2008-ban, mikor szétvált a street és a profi, az AP4, 5, 6 kategóriák elég jól tele voltak. Az 5-ben és 6-ban éves szinten 15-18 pontszerző volt és 20-on felüli az indulói létszám. A 13 közepét tudó autómmal nem is fértem be minden versenyen a 8-ba, pedig akkor még a kategória csúcsa alacsony 12 volt. 
Re: Pelyvi (73817)
válasz erre előzmények 2012.12.08. 19:06:23 (73917
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Valamit rosszul olvastál. MINIMUM a gyári kerékméret. Ez azért kell, hogy ne menjenek 180-as célvonalival Citroen Kacsára (végsebesség 105 km/h) való 135-ös kerekekkel a nem hajtott tengelyen az autók, hogy csökkentsék a gördülési ellenállásukat. 
Re: Braun (73771)
válasz erre előzmények 2012.12.08. 18:36:27 (73916
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Alfa V6-ban 2.0-tól 3.8-ig lehet mozogni ugyanabban a blokkban, csak a megfelelő hüvely/dugó/főtengely/hajtókar kombót kell összerakni.

Furatot is és löketet is növelhetsz streetben, amit az adott technika elbír, ha a gyári blokknál akarsz maradni. 
Re: hobizoli (73752)
válasz erre előzmények 2012.12.08. 18:32:06 (73915
Felhasználói profil
13.17 @ 167
És remélem, hogy jövőre oldalanként egy nyíló ajtót is látunk rajta, ahogy azt már év közben megbeszéltük! :P 
Re: Fapuma8 (73749)
válasz erre előzmények 2012.12.08. 18:30:20 (73914
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Lehet csinálni kisT-ből nagyobbT-t csak a használt motor szerepeljen a forgalmiban. Ha a gyáriban növeled a köbcentit, teljesen ok, ha egy nagyobb köbcentis motort papírozol be az is ok, és egy dolgot ne felejts el, a valós hengerűrtartalmat megadni a gépátvételen.

Jó ötlet a végellenőrzés, de sajnos még nem tartunk ott infrastruktúrában, hogy ez megoldható legyen. Az eredményhirdetések többnyire már sötétben zajlanak, hol és hogyan gondolnád megvalósítani a műveletet? Ha lenne egy műhely, mint a rallye vagy a gyorsasági versenyek helyszínén, akkor semmi akadálya, amíg csak központi gyertyás autókról beszélünk. De nem csak ilyenek vannak a mezőnyben, azoknak a köbölése pedig csak megbontással megvalósítható.

UI: Bocs, hogy csak ilyen későn reagálok erre a hozzászólásra, de fórumozni nem sok időm volt az idei évben. 
Re: hobizoli (73748)
 ave
válasz erre 2012.12.03. 23:47:51 (73913
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Itt a sportrendszam.
Csak atfutottam, de kivancsi vagyok van, kinek tetszik ez a lehetoseg a drag szakagban?

http://rallyedream.blog.hu/2012/12/03/itt_van_sp_mehet_a_szlovak 
válasz erre előzmények 2012.12.01. 18:03:05 (73912
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Egész szépeket ír Kiskunlacházáról :-)) 
Re: krzysztof (73907)
válasz erre előzmények 2012.11.30. 21:13:53 (73911
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Szóval ide kerültek a s475-ösek.
Nekem ebből egy is elég....
komolyan néz ki a szekér. Mosolyog  
Re: tommyt (73910)
válasz erre előzmények 2012.11.30. 19:46:26 (73910
Olyasmi...2db Borg. Hasonló paraméterekkel, mint a nagy GT42.  
Re: Szabison (73909)
válasz erre előzmények 2012.11.30. 14:06:39 (73909
az 2db GT42? 
Re: tommyt (73896)
 ave
válasz erre előzmények 2012.11.30. 10:57:58 (73908
Felhasználói profil
12.88 @ 175
dzięki for the link!

"Vágja az autó továbbra is csavar egy távolsági rekordot 1/4 katonai szolgálat."

Kuul a fordito!!   Széles vigyor
Kivancsi voltam, a google translate mit mond, az eredeti lengyel mondatra ezt mondja:
"Vágja az autó továbbra is csavar egy távolsági rekordot 1/4 mérföld."
 
Re: krzysztof (73907)
válasz erre előzmények 2012.11.30. 06:25:36 (73906
Felhasználói profil
8.42 @ 268
khmmm...
Erdős Csabi unokájának!
 
Re: oioio-1 (73902)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 16:19:21 (73905
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Minek az?

Indulj el stage lámpára, a futó sárga a puháknak való :-))))) 
Re: tommyt (73904)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 16:17:40 (73904
Remélem...szombatom megígérte, hogy majd  ad  1 másodperc előnyt. Széles vigyor  
Re: oioio-1 (73902)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 16:12:03 (73903
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Elsőre...utána egyre több lett volna a tapasztalat és a második felrobbantott moci után a harmadikkal meg világot lehetett volna verni :-DDD Jójó "csak" európát :-DDD 
Re: tommyt (73900)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 14:43:33 (73902
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Legalább lesz Erdős Csabinak ellenfele a csőrössel :-) 
Re: tommyt (73899)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 14:37:48 (73901
Felhasználói profil
10.01 @ 219
:-)))))) 
Re: tommyt (73899)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 13:46:28 (73900
A Viper atomjaira hullott volna.  
Re: Fapuma8 (73897)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 13:45:35 (73899
Hát, ha ez 270-el fog menni, akkor felgyújtom a gecibe.   Ez egy homológ top alcohol funny car váz és futómű, csak nem a funny car bódé van rajta, hanem a 23T altered, mert a funny car bódé egy klausztrofób rémálom...szóval ezekkel azért szoktak úgy elvétve menni 270 felett. 
Re: Fapuma8 (73898)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 13:15:22 (73898
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Azért egy ilyen 270-es célvonalival érdekes lehet....uhh :-)
Nem vezetném szerintem, ha gebasz van elég borulékonynak tűnik :-) 
Re: tommyt (73896)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 13:13:47 (73897
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Jó, mert amit a VTG arat a Corvettel, azt szerintem mi is tudnánk itthon.
Azaz a Viper tudhatta volna 2db turbóval, nitrót nem is említem arra még... 
Re: szabyk RST (73895)
válasz erre 2012.11.29. 12:43:23 (73896
Mosolyog   Csak egy szavadba került.



 
válasz erre előzmények 2012.11.29. 10:50:24 (73895
Felhasználói profil
9.78 @ 238
majd lesz jó turbos is...csak nem nagy ccm 
Re: Fapuma8 (73894)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 09:31:33 (73894
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én kíváncsi lettem volna tőled egy turbós-nitrós viperre, az is elég durva lehetett volna :-)
És ahhoz hasonlót senki nem csinál itthon.

Ezekből a nagy ccm + nitrós verdákból lassan dunát lehet rekeszteni idézőjelben, de az egyedi volt,lett volna.

Na sebaj. 
Re: oioio-1 (73893)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 08:37:57 (73893
Felhasználói profil
7.01 @ 337
igen, egy kicsit fáradt voltam amikor írtam, de természetesen polo 
Re: Fapuma8 (73892)
válasz erre előzmények 2012.11.28. 22:45:11 (73892
Felhasználói profil
10.01 @ 219
A Golf az a Póló volt a cikkben? 
Re: oioio-1 (73891)
válasz erre 2012.11.27. 21:12:58 (73891
Felhasználói profil
7.01 @ 337
válasz erre előzmények 2012.11.27. 20:44:23 (73890
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nagyon szép, igazi csemege. Mosolyog  
Re: v8drag (73869)
válasz erre előzmények 2012.11.27. 19:24:32 (73889
Széles vigyor  
Re: Turboá (73886)
válasz erre előzmények 2012.11.27. 19:24:23 (73888
Mosolyog  
Re: Fapuma8 (73885)
válasz erre előzmények 2012.11.27. 12:32:58 (73887
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia!

Ez (is) tényleg nagyon szép!
Jó lesz a 2013-as szezon Kacsint

Re: v8drag (73869)
válasz erre előzmények 2012.11.27. 11:51:10 (73886
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igazad van. "ne nézz oda! Hova?" Széles vigyor  
Re: zsolap406 (73883)
válasz erre előzmények 2012.11.27. 10:56:02 (73885
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Gondolta mindegy, mert a versenyek sem frissülnek idő hiányában gondolo, azaz Ave csak nem szól emiatt :-) 
Re: zsolap406 (73883)
válasz erre előzmények 2012.11.26. 23:43:54 (73884
Utalom az USA vasakat,de ez kurva jol nez ki Mosolyog  
Re: v8drag (73869)

összesen 75510 bejegyzés
Előző   [...]  28  29  30  31  32  33  34  35  36  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!