Mi is köszönjük neked, nektek és mindenkinek aki megtisztelt bennünket és részese volt a versenyeinknek és a díjátadónak. Találkozunk hamarosan illetve 2013-ban a pályán :-)
örülök ha így vélekedtek, nem rég rakta fel valaki, eddig csak foltokban volt meg, de most teljesen végig lehet nézni.
Ma ez ment nálunk is a műhelyben.
Tudom, és igen így van, ugyanezeket tapasztaltam én is.
Mikor belevágtam a váltásba, a fekete rendszámos kocsim után, nem gondoltam, hogy ekkora feladatba kezdtem. Így utólag mondom, hogy sem anyagilag, sem szakmailag nem voltam felkészülve rá. Nem véletlenül fizetem meg az árát így , hogy lassan haladok.
Az egyik munkánkat a tulajdonos felkérésére, tavasszal az első versenyre ki kell vinnünk egy 402m-es próbatételre.
Ha máshogy nem, úgy kijutok végre.
te tudod a legjobban mibe vágtam a fejszét mikor m20-ból akartam kihozni azt amiben én sem gondoltam, hogy kijön, de sikerült, 6 évben tellett míg eljutottam addig hogy nem kellett motort cserélni az autóban ilyen teljesítmény mellett(600Le) de!!
mechanika úgy néz ki rendben most az elektronika jön, de ez nem az én asztalom!!
nem bánnám már ha több BMW-s lenne a drag versenyeken!
2012ben csak úgy tudtam elmenni versenyre ha kifizették! (szélmalom harc)
a drift megölt mindent szerintem!
a drag racing egy zárt csoport mint versenyzőként,mint szurkolóként!
az orrmaszk akkor abban a pillanatban tetszett és akkor amit szerettem volna nem volt rá sem keret sem idő sem energia , de meg kellett csinálnom egyben mert 1/4 mile után nem tudtam levenni róla a géptetőt
az ajtó pedig nyílik kívülről is de be volt zárva belülről!!
a kaszniban pedig nem megy ü.a. vezeték!!!!!!!!!!!!! és soha nem is ment(tájékozódj legközelebb vagy csak simán gyere és kérdezzd meg tőlem)
egyetlen egy rossz akaróddal nem találkoztam még és senki nem bunkózott le téged, de nem válaszoltál a levelemre és ezért gondoltam azt amit leírtam.
Nem pont ez hangzott el tőlem, csupán annyi, hogy baromi ronda lett az orrmaszk, és a gépátvételen hogyan ment át kívülről a nem nyitható ajtóval, meg a kaszniba futó üzemanyag vezetékkel!!!
Gondolom a jóakarók már azt tálalták, hogy leszaroztam, mert a Káldy amúgy is egy bunkó, elfér rajta!
Csak úgy lehetne fixen profi kategóriákban versenyezni ha lenne szponzori háttér.
És akkor lenne 60 pofi versenyző és nem lenne foghíjas folyton a mezőny.
2008 óta amióta belecsöppentem ebbe ha mindenki aki akkor volt és akaik azóta jöttek profba ha még itt lennének, nagyon erős mezőnyünk lenne.
De pénz nélkül semmi sem megy.Engem is megfogna fél évre egy váltó vagy motor csere....mint volt is már ilyen évem.Most minden klappolt.
szurkolok neked, mert egy igazi fanatikus vagy.
Én is az lennék, csak nekem is nagyon lassan áll össze. Pénz itt sincs ,illletve amennyi akad az annyi minden másra kell, inkább a kitartásomat teszi próbára a sűrű fillér által nyújtott elhúzódó lehetőség.
Engem is nagyon motívál egy bajnoki cím, pótmotorra is gyúrok.De valószínű, hogy a 2013-as évben még csak összeszokásra futja, sok tapasztalatot kell begyűjtenem.
Szponzort keresek, nagyon nehéz dió, lassacskán már csak arra kell ,hogy a verseny költségeit állja, a rajtkészséget elő teremtem. Sokat kell kilincselni, és meglehetősen tájékozatlanok a potenciális támogató, sokan azt sem tudják miről beszélek.
Nyugodt vagyok, csak elmondtam mit gondolok teljesítménynek. :-)
Fejlesztettem, készen vagyok jövőre, de annyira csak hogy lehessen 9 teteje.
Profi P4-ben idén nyertem mindenhol összetettet ahol elindultam, azaz begyűjtöttem amit lehet itt.
Már évelején mehettem volna 10.2-t, mert a slicket évközben tettük fel és a nyomást is csak folyamatosan emeltük, mert az volt nekem a fontos hogy egy picit gyorsabb legyek mindig mindenkinél.
Jövőre mehetek padlón idénykezdettől, legyen 9, hameg folyamatosan bírja a 9-et, mert elvileg kell neki, akkor egész évben menni fog és elvileg egyre több superfinalt is.
Nyugi Puma, nem felhúzni akartalak, csak kicsit felpiszkálni, hogy fejlesz. Igazad van mindabban amit leírtál, de remélhetőleg tényleg bővül a hazai paletta egy régi új ismerőssel és várhatóan nem fog rosszul menni. Nem tőlünk jön ki az autó, csak tudok róla. és mivel tudom mi lesz benne azért gondolom, hogy jövőre lesznek nálatok is nagy csaták.
Jelenleg számomra többet ér egy egész évben menő autó még mindig, mint egy olyan mai 1-2x megy 8-9-et, utána félév szünet.
Azaz megnézem szívesen a kategóriámban ezentúl is a néha gyorsakat, ha évvégén előttem végez akkor gratulálok neki.
Én még nem próbálkozom azzal hogy 1x bírja ki és 9....én a folyamatos 9 híve vagyok, ezen fogunk dogozni 2013-ban, ha csak 9 teteje lesz akkor annyi, de azt elvárom az autómtól az összes versenyen.
Én a megbízhatóság híve vagyok, nem a néha ez van, néha az van mentalitású.
Mondtam régen hogy megyek 9-et.tartom is és fogok menni.incs változás.
Lássam Zoli folyamatosan és akkor elismerem és örülök neki.
Kérek mindenkit, hogy akik még nem jeleztek vissza a díjátadóval kapcsolatban, szíveskedjenek megtenni, mert kedd este véglegesíteni kell a létszámot....
Ők még nem jeleztek vissza:
BÓDIZS ATTILA
CZIHÁT CSABA
DEMETER RÓBERT
ENDRŐDI ZSOLT
ERDŐS CSABA
FRIEDMANN ZSOLT
GONDI PÉTER
HIMMER BALÁZS
KUTASI RICHÁRD
PÉTER NORBERT
PINCZEHELYI TAMÁS
SZENTGYÖRGYI ZOLTÁN
TÓTH JÓZSEF
ZÖLDI ISTVÁN
nincs nagyon, mert velem együtt 1150 -1200 kiló lesz és ez teljesen megfelel a FIA ide vonatkozó szabályainak, nem is beszélve, hogy az eddigi 20 liter üzemanyag helyett 50-60 litert cipelek majd a táv elején. Eddig 1150 kiló volt nélkülem, de nagyobb motor nehezített, míg a könnyebb kaszni kompenzálja a súlyt, ja én is híztam :-))
figyi...nem voltál mebeszélésen..elméletileg a "király" kategóriában lesz minimum súly és ccm-hez lesz köve....gondolom nem 1000 kiló lesz a minimum súly a 8-9-10K ccm.......
az én szarom pont 960kg velem együtt....azért az nem kevés....