timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 75510 bejegyzés
Előző   [...]  31  32  33  34  35  36  37  38  39  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2012.11.04. 10:55:02 (73783
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Hú Peti ez egy kicsit marketing szagúra sikeredet, azt írod nagy a nyomás rajtatok, gondolom ezt a nyomást a versenyzők gyakorolják rátok, tehát ha a versenyzők szeretnék ezt és ti a versenyzők érdekeit tartjátok előtérben akkor ez helyes döntés, ha pedig nem erre mentek akkor is lehet helyes döntés csak ki kel próbálni aztán 50-50% vagy sikerül vagy nem. A V 8 kupa egy nagyon jó dolog, de a kategorizálás véleményem szerint kicsit szegényes a mai versenyzői társadalomhoz, mint ahogy ti se ezt alkalmazzátok a normál versenyeken. Összegezve nagyon örülök, hogy az a kis verseny ami 2003 körül kialakult Fertőszentmiklóson illetve folyattátok a Rába ringen, az ilyen nagy és egyre jobban szervezett versenyé nőtte ki magát. 
Re: v8drag (73782)
válasz erre 2012.11.04. 09:45:19 (73782
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Kicsit félre csúszott a dolog.
Én nem akarok sehol igazságot tenni, itt a nyugati oldalon (Westdragrace) tisztában vagyok a viszonyokkal, Lacházára versenyezni megyek, nem nagyon van rálátásom a dolgokra.
Nagy a nyomás rajtunk évek óta, hogy vegyük át a kategóriákat. Most meglépjük, nem mindenhol, de ahol kiélezettebb versenyek várhatóak, megtesszük.
Nekem ez a street történet sántított mindig is.
Van nekünk egy sorozatunk, V8CARS KUPA, itt rendbe tudtuk tenni a gyári, kistuning, nagytuning, dragster kategóriákat, és én ebben élek, ha utcairól van szó.
Szerintem a street autók fele profiba való.
Még egyszer is, nekünk másként kell gondolkodnunk, a mi viszonyainkat kell szem előtt tartanunk, a mi versenyzőinknek és nézőinknek kell megfelelnünk, és van mit javítani.
Mi Westdragrace maradunk, szerencsére egyre növekvő versenyző és nézőszámmal. Nem akarunk megfelelni senki másnak, csak a versenyzőknek és a nézőknek.  
válasz erre 2012.11.04. 00:22:46 (73781
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Na írtam még valamit az éppen kedv szerint döntőztetett superfinallról....de inkább leszarom....legyen csak ennyi....amikor túl sok a kiesett a leggyorsabb 8 közül, akkor meg sincs tartva.Mert?...akik talponmaradtak megérdemelnék mindig....aki elvérzett vagy hazament úgy járt... 
válasz erre előzmények 2012.11.04. 00:17:00 (73780
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én látom az üveggömbbe hogy jürgen ezeket a sorokat is fordíttatja és bizony reszeli azt a kurva hondát a magyar szabályokra :-))))))))))))))))

Én viszem a tűzálló overál kölcsönző bizniszt nálatok....100 euró/futam :-)
 
Re: v8drag (73776)
válasz erre előzmények 2012.11.04. 00:13:32 (73779
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ha Zolinak japán autója lenne, nekem is lenne már külön kategóriám, streetben nitróskáim, meg draggumi meg tökömtudja..... :-)))))))))))

Lobbiztunk volna...cöcö...te nem jössz P4-ben?Legalább lassan kilessz a 8-as fa bármilyen autókkal, legalább téged ver a döntőben a korvett :-)))

Végülis ennyi erővel lehetne 4 sztreet meg 4 profi kategória bezsúfolva és kész.

Madarasi díjátadón én ma nem számoltam, de vagy 20 motoros kategória volt :-D 
Re: v8drag (73770)
válasz erre előzmények 2012.11.04. 00:07:20 (73778
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Enyémen is van 2014-ig vizsga, mert bankos autó, nem lehet kivonatni.Mehetek streetben nálatok?Vizsgára vissza tudok rakatni minden fém ajtót...stb :-)

A street az amire van forgalmi.Ott helyben senki nem fogja ezt piszkálni.

Örülj hogy minél több versenyző van.....a profi osztály sok versenyen halott, a street legalább megy.

De ha a streetet teljesen leszigorítod, akkor lehet kénytelen mindenki profiba jönni.

Fiúk, olyan kevés a profi versenyző hogy bárhol ahol nincs ki a dobogó pénzdíjért mehettek...nevezzetek profinak :-) 
Re: v8drag (73764)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 22:00:49 (73777
Felhasználói profil
11.80 @ 196
Nem.Ne küld haza.Ezért is írtam a másik helyen,hogy a profi kat szigorítása biztos,hogy visszafelé sülne el.Mivel már a profi,és street kategória külön választását is szokniuk kéne,ezért a profi biztonsági előírásait nem kéne egyszerre behozni.Pláne,hogy itt a profik közül kevés olyan szintű van,mint pl Lacházán.Értem ezalatt az elért időeredményt.Igen,lehet,hogy streetben vicces autók vannak.De talán azért nem jön be a street autók java,mert a könnyített,slickes,plexis,együléses,tréleres autókkal nem tartja fernek a dolgot.Amúgy,hány % profi,és street az indulók között?Nézz végig sztmikin a füvön.Hány gyárilag is jó adottságokkal rendelkező autó lapul?Mennyivel lesznek hátrányban az osztrák (profi)hondák pl,ha profiban kergetik egymást az első helyért?A szabályokat pedig publikálni kell,időben.Az a baj,hogy Te fentről nézel lefelé,ami nem baj,csak emiatt nem érted amit próbálunk elmagyarázni. 
Re: v8drag (73776)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 21:25:50 (73776
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Feltételezem, hogy az osztrákok a pl Hondáikkal rohadtul nem ismerik az MNASZ szabályokat, nem is készítik az autóikat, azok meg vannak, küldjük haza őket tűzálló overálért?
Nem egy egyszerű eset, tudom.
A streetbe nagyon be kell keményíteni, mert mondom még egyszer, szerintem vicces autók vannak, nem kevesen.
 
Re: Braun (73775)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 21:08:59 (73775
Felhasználói profil
11.80 @ 196
Mivel feltételezem,időben megtudja az ember a szabályokat,annak tudatában készíti az autóját a versenyre.Ha egyszer le van írva,hogy street-ben egy elem lehet üvegszál,akkor egy elem.Muszáj leszel a street kategóriát bekeményíteni,csak így tudod kiszűrni (kiemelni)a profikat.Másképp sztem nem. 
Re: v8drag (73774)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 20:50:53 (73774
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Igen, ha mondjuk nem fér be a streetbe, mert pl 3 elem üvegszál, mehetne profiba, akkor tűzálló overáll + sisak + liszenc+biztosítás.
Biztos, hogy be akar férni a profiba?
Viszont versenyezni és döntőzni akar, hisz nem bámészkodni jött ki.

Tudsz más megoldást? 
Re: Braun (73773)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 20:36:22 (73773
Felhasználói profil
11.80 @ 196
Mi a garancia arra,hogy azért mert máshova is befér,máshová fog nevezni? 
Re: v8drag (73772)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 20:28:26 (73772
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Igazad van, de ezt nem is azoknak ajánljuk, akik amúgy is beférnek valahova.
Az idők még messze nem véglegesek.
 
Re: Braun (73771)
válasz erre 2012.11.03. 20:18:38 (73771
Felhasználói profil
11.80 @ 196
Ezt a street storyt,Én már egy másik helyen kifejtettem Orgyinak.Legalábbis az  Én szemszögemből.Nekem semmi gondom az utólagos feltöltöttekkel.Az MNASZ street szabályok szerintem teljesen rendben vannak,egy dolgot kivéve,hogy csak gyári kerékmérettel indulhatnak.Ezt az egyet ejteném.Mivel,általában mindenki akkorát tesz fel,amekkorát fel tud,vagy amekkorára pénze van.Ha túl nagy,lehet,még fogja is.Saját problémája mindenkinek.De a többi szempont,szerintem viselhető nyugodtan.Semmi extra nincs bent.Ha nagyobb motor van,és be van papírozva,akkor hajrá.Egy szava sem lehet senkinek.Ami streetbe nem fér be,mehet profiba.Idő alapot nem erőltetném.Példának mindjárt itt az utolsó középdöntőm a Révhelyi Novával.Azt mondtad,idő alapon 11-12.5,benevezek.A többit Te is tudod,mert láthattad.Ugyan ott lennénk. 
válasz erre előzmények 2012.11.03. 19:48:11 (73770
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Eszem ágában sincs fikázni.
Még egyszer, hogy teljesen tiszta legyen a kép:
A Rábaringen átvesszük az MNASZ kategóriákat, tehát 9 profi és 9 street kategóriát.
Nem kívánjuk azokat a versenyzőket előnytelen helyzetbe hozni, aki eddig befért nálunk valahova, és döntőzhetett is, így nekik alternatíva a "teszt" helyett az időalapú kategóriákba nevezés. Ezzel senki semmit nem veszíthet, sőt.
A streetről meg csak annyit emlékeztetőül az MNASZ szabályzatból:
"- Amennyiben az autó valamilyen szempontból nem felel meg a forgalmi engedélyében
szereplő adatoknak, úgy vagy teszt, vagy a profi kategória megfelelő osztályába kell
besorolni"
Vagyis:
alváz-motorszám/kód
ccm
évjárat
szín
sebességváltó
környezetvédelmi osztályba sorolás
teljesítmény
önsúly

A mai steet kategóriákban induló autók nagy része megbukik, ha ezt a szabályt betartjuk.
Ha meg nem tartjuk be, mi a fenének kell egyáltalán bármi szabályt megalkotni?

Nekem ez a fő problémám, és az első óvásnál, mikor valaki azt mondja, az Ő autója gyári teljesítményű, kategória társa meg az időeredményből adódóan 30%-al több, zárjuk ki, mit csinálunk?
Vagy látszólag baszottul füstöl, megóvom, mert a forgalmijában 5-ös környezetvédelmi osztály van, és ez baszottul okádja a füstöt mi van?

Adjak még tippet?
Helyszínen nem tudjuk megmérni sem a lóerőt, sem az emissziót, tehát megbukott a dolog, vihetjük tréleren az első emisszió mérésre, vagy padra. És ha igaza lesz az óvónak, még bukjuk a költségeket is!
Akkor kinek is jó ez a gumicsont street?

Ha lenne bármi ráhatásom a dologra, ez nem működne, mert ez csak a szabályok és az ellenfelek kijátszásáról szóló kategória.

Tudom, mi sírtuk ki a streetben a nitrózást is, de azért én röhögök azóta is rajta, lehet ha fluxuskondenzátorért lobbizunk, engedélyezett lenne ma az is.

Ne felejtsük, egy versenyen az autók 60%-a tényleg gyári, utcáról, rendszámmal, napi használatból, nem hagyhatjuk ezt figyelmen kívül.

pace Mosolyog Mosolyog Mosolyog


 
Re: radics1 (73769)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 18:42:41 (73769
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kár,hogy nincs itt törlés gomb.Felesleges volt válaszolnom. Remélem nem lesz belőle fikázás végeláthatatlanul. 
Re: radics1 (73768)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 18:39:05 (73768
Felhasználói profil
10.97 @ 200
"nem kell mindjart pelenkaert rohanni"

Az ilyen felesleges mondatokat nem értem sosem. Nem tudunk normálisan beszélni valamiről? Egészen normális stílusban írtam le a véleményem,amivel nem kötelező együtt érteni természetesen...   
Re: v8drag (73763)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 18:11:17 (73767
Felhasználói profil
9.78 @ 238
vigyél magaddal 4 bakot..... Kacsint  
Re: rambustibi (73756)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 17:30:39 (73766
Felhasználói profil
18.45 @ 115

tetszik, nekem 1 próbát biztos megér!!!
(csak k.rva messze van a Rábaring, legyen már Lacházán is Széles vigyor )

 
Re: v8drag (73758)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 17:23:12 (73765
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ugye pl a forgalmiban beirt teljesitmeny alap, a tuning az adocsalas kategoria a jelen jogszabalyok szerint,nem igazan legal street. 
Re: v8drag (73764)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 17:21:17 (73764
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Elemezd nekem kerlek,mi az a steet. Nalam az,ami utcai legal, tehat barmikor vegigmegy a vizsgasoron. A tobbi az epitett,nyomokban tartalmaz utcai jegyeket.
Ha kemeny lenne a gepatvetel, ritkulna rendesen a street. 
Re: hori (73762)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 17:18:03 (73763
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ez nem bracket. Ez a teszt kategori helyett lesz a Rabaringen, nem kell mindjart pelenkaert rohanni. 
Re: radics1 (73761)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 14:04:49 (73762
Felhasználói profil
13.40 @ 166
"Versenyezni gyors autóval akar mindenki, kihasználva az autó és pénztárcája lehetőségeit."
ez teljesen rendben is van. én is így vagyok vele.

De én ezt az időalapú kategóriát nagyon nem tartom jó ötletnek.
Szerintem street kategóriát kéne szorgalmazni.
 
Re: v8drag (73758)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 13:53:18 (73761
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Anno volt ilyen,az un. Bracket race,de szerintem senkinek sem jött be. Épít valaki egy 10-es autót,indul a 11-esben,és mindig megpróbál a határ felett maradni. Nem sok értelme van,valószínűleg ezért is maradt annyiban. Nem emlékszem,de talán ha 1 évben volt összesen.

A street turbót meg ne basztassuk már,mindenki ezen pörög.2 éve így megy,sok az ilyen autó szerintem,bele is férnek a kategóriákba. Ha ez megszűnik,sok ember lesz beszopatva a már kész vagy épülő autókkal,többek között én is. Profiban versenyezni ilyen autókkal nem annyira lenne jó,mivel senki sem akarja szétvágni az utcai autóját valószínűleg. 
Re: v8drag (73758)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 13:52:52 (73760
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Ezért lesz rendszámom... Fak da Streetlegal 
Re: radics1 (73759)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 13:48:13 (73759
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Erről is szó volt a gyűlésen,világosan el lett mondva,miért nem lehet: Ha hátul baleset történik,nincs se mentő,se senki,ergo felelősséggel nem lehet engedélyezni. Jó lenne,nekünk is sokszor szükség volt már rá,hogy teszteljünk kicsit.Sajnos erre az a megoldás,ha mész a pályán egy futamot. 
Re: rambustibi (73756)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 13:01:38 (73758
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ritkán értünk egyet, de most nagyon!
Ez az egész STEET dolog sántít, bárhonnan is nézem. Nekem pláne nem érthető.
Versenyezni gyors autóval akar mindenki, kihasználva az autó és pénztárcája lehetőségeit.
Sok a lehetőség a csalásra steetben, és a szabályok is sokak számára érthetetlen, mitől utcai is? Látunk tréleren street autót nemegyet.
Így, hogy jövőre átvsszük az MNASZ kategóriákat a Rábaringen engem is sokat foglalkoztat a kérdés. Agyaltam rajt eleget, mire rájöttem, hogy okosabbak ezt hogyan is csinálják. Adjunk már esélyt tényleg mindenkine, ha full gyári, ha szénné tuningolt és könnyített, indulhasson, döntőzhessen.
Tehát amit mi jövőre bevezetünk, és tovább fogjuk fejleszteni az évek során, az az időalapú kategória.
Nem lesz teszt kategória - minek is, senkinek sem jó, helyette időalapú kategóriába nevezteht aki csak akar, indulásnak 3-4, később több. Mindegy mi az, mindegy hol hajt, mindegy mivel megy, mindegy slikk, mindegy a kipakolás. Alapszabályoknak feleljen meg, biztonságos legyen - mint most is a teszt kategóri.
Járnak számok a fejemben, amik kb 11alatt, 11-12,5, 12,5-14, 14-16, 16 felett. Erre még alszunk párat persze. Lesz döntő, dobogó, kupa stb. Bárki beesik, nyerhet, nem kell az utcai autót szétszaggatni, tehet fel slikket, kipakolhat tetszés szerint. Sok múlik majd az ügyességen is, nem csak az autót. NEM, nem breket, ez heads up, lásd Európában sok helyen.
Véleményem szerint ez a megoldás, a street kategóriákat meg nem firtatom, aki oda akar menni, és befér a kocsija, menjen, ha lesz majd kivel.
Rettentő éles és színes futamok várhatóak, pl díze egyes golf vs Corvette, vagy Porke döntőzés?
Ugye erre mindenki gerjedne!
Véleményem szerint, kizárólag magán véleményem persze, csak így lehet egyenlő esélyt teremteni, nem lehet, főleg a streetben igazságot tenni. Persze kérdés pl profiban is igaz, hiszen vicces a lengyel Corvett a 8.0-val az öthengeres Audik ellen, elvesszük az emberek kedvét csak a versenyzéstől.
Mindegy, ki mit mond, ezt elindítjuk mi a Rábaringen, a többi az idő dolga.
Részleteken már dolgozunk, bár csak át kell vennünk a kinti szabályokat, nincs nagy okosság, más már régen gyártja a melegvizet, nem kell feltalálni.
Ez a Street dolog sehol sem működik jól, csupa konfliktus az egész. 
Re: hobizoli (73748)
válasz erre előzmények 2012.11.03. 11:44:48 (73757
Felhasználói profil
11.72 @ 205
ezt felejtsd el
ezt mi is felvetettük,igaz más célból
inkább nem is mondom mi volt az első reakció 
Re: rambustibi (73756)
válasz erre 2012.11.03. 11:31:36 (73756
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Sziasztok!
Én egy észrevételt javasolnék. Esetleg megfontolást érdemelne az a felvetés, hogy lehessen (KKL-n, máshol nem tudom van-e rá hely) a hátsó részen bemelegíteni az autókat, így nem a parkoló versenyzők és látogatók között cirkálnánk. Idén is többször hátramentem melegíteni, mikor jöttem vissza kaptam a lecseszést (jogosan), de inkább oda megyek, ahol nincsenek. Mosolyog   
Szeretem nem csak a motorolajat, vizet üzemi hőfokra melegíteni, hanem a váltó, diffi olajat is. Ezzel van még 1-2 ismerős így.  
válasz erre előzmények 2012.11.03. 09:42:50 (73755
Felhasználói profil
11.72 @ 205
egy gyorsulási versenyen ne akarjunk már annyira hivatalosak lenni
ha jól rémlik bár nem biztos a kresz 10% teljesítmény növelést engedélyez
elmondom neked ennyi erővel minden autó profi aki kijön a versenyre mert nem street/legális

az utólag turbósítás elbaszta? mit baszott el ?a punto gt k örüljenek ,hogy mehetnek a szívó kategóriában.
na ez a nevetséges ,de mindegy engem nem érint,
ezért nem is szóltam a gyűlésen bár gondolkoztam rajta hogy szólok ,fölvetem ezt a lehetőséget
nyugodtan mehetnének AS6 ba úgy is üres

"ha csinalok 1.4T-bol 1.6T-t, akkor az profi, ulessel, karpittal, mindennel, az 1.6NA-bol 1.6T meg street"
ha vennéd a fáradtságot és bele papíroztatnád a blokkod akkor mehetnél streetben
miért nem jöttél el a megbeszélésre?

"az meg, hogy gyarilag szivo motor utolag turbositva is street, az itthonisztanban uccan sosem street a versenypalya bejaratan kivul
csak akkor nem ertem mitol street a kategoria neve
mert xy ezt kisirta?"
2008 ban engedélyezve volt az utólag turbósítás ekkor kezdtük építeni az autom,2009 ben betiltották be is szoptam mert mehettem a teszt kategóriában,de mentem
2010 ben gépkönyvhöz kötötték mentem profiban ,mint utólag kiderült nem is kellet gépkönyv,mindegy
2011 re nagy nehezen ki lett sírva hogy az utólag túrbós autók menjenek streetben ,bepapíroztattam a mostani blokkom és mentem 2 évet
ki lett találva egy jó kategória erre az AS 6

rohadjak meg Zoli, megyek egy évet profiba ha te kijössz versenyezni és végig tolsz egy évet
 
Re: hobizoli (73746)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 13:24:30 (73754
Felhasználói profil
10.01 @ 219
:-)))

Deszépóótóóó :-) 
Re: Turboá (73753)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 12:25:39 (73753
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nem néz ki az üvegszálas kit rosszul, csak a "csodálatos" a képességeire értendő, nem a kinézetére.
Mosolyog  
Re: Fapuma8 (73749)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 12:06:45 (73752
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Hat ha azt blokk csere nelkul megcsinalod, kb Nobel dijat adok neked :P
OK, hogy kivulrol ugyanaz lenne, de belul a furat tuti nagyobb, mert ennyit az nem "enged" a legdizelesebb loketu fotengellyel sem

az utolag turbositas elqrta az egeszet
 
Re: radics1 (73751)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 11:31:40 (73751
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ugyan mitől lenne az 1.6T 1.4T-ből profi? Azt hiszem 2 éve engedélyezett a stroker streetben is.Magyarul ha 1.4-ből 1.9 lesz,akkor mehetsz AS7-ben legálisan. 
Re: hobizoli (73748)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 11:27:45 (73750
Felhasználói profil
10.01 @ 219
:-D 
Re: oioio-1 (73744)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 11:26:20 (73749
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Miért, milyen szép méretpontos üvegszálas elemeket csináltattunk rá, ugyanolyan messziről mint egy széria :-)

A hátsó lökös is visszamegy, csak nem volt rá idő hogy kivágjuk szépre, szart meg nem akartunk.

Ez egy szép evo8-as, kissé kipakolva :-))))) 
Re: Turboá (73745)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 11:21:05 (73748
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Bla-bla-bla

akkor megis mitol "street"?
ha csinalok 1.4T-bol 1.6T-t, akkor az profi, ulessel, karpittal, mindennel, az 1.6NA-bol 1.6T meg street
hat a facomat
ezek gyarilag azert kisebb ccm-sek, mert turbosak
vmit vmiert
pont ezt semmizi ki az, hogy szivobol lehet turbost csinalni, de a kis ccm-s turbosbol nagyobb ccm-s turbos az profi kategoria
baromira ertelmes, tenyleg 
Re: radics1 (73747)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 10:56:20 (73747
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Zoli,

az utólag turbós azért street,mert van papírja,ülése,kárpitja,mindene.Nincs szétvágva,csőből-műanyagból építve,stb.

Ha nem lehetne ilyen autókkal streetbe nevezni,nagyon sokan nem versenyeznének profiban az utcai autójukkal. Még jó,hogy nem kell mindjárt stock autókkal versenyezni,úgy,ahogy a gyárból kijött. Vicc is lenne,ez nem astra kupa,hogy szinte csak a sofőrön múljon. 
Re: hobizoli (73746)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 10:40:23 (73746
Felhasználói profil
14.93 @ 153
de a ket fos kategoriaknak sincs a vilagon semmi ertelme

az meg, hogy gyarilag szivo motor utolag turbositva is street, az itthonisztanban uccan sosem street a versenypalya bejaratan kivul
csak akkor nem ertem mitol street a kategoria neve
mert xy ezt kisirta? dejo

az meg hogy nemelyik autoba ugy van beutve a motorkod, hogy az 5-6 karakterbol 2 sincs egyvonalban az egy vicc, aztan ott vigyorog vele a dobogon
nyilvan biztos a forgalmi szerinti lehet a motor, mert gondolom biztos a motor is kategoria szerinti ccm-s
direkt nem irom le ki, majd max magara ismer

itt nyilvan mar felmerul, hogy a gepatvetelen is kene vmit faragni
pusztan ranezesre megis kiafasz fogja megallapitani, hogy egy motor 1.3-s vagy 1.8-s stroker? ha nem megy kiugroan nagyot, hanem mindig csak eppen nyer a masik elott, akkor nem dol meg sosem
es nopara, ezt pofatlanul van aki ki is hasznalja
viszont nem is kell annyira szetfaragni, hogy egy evben 2-3x szetessen miatta

donto utan, elso 4 helyezett gyertya ki, meres
cheater vagy, ott szopodsz be egy tomeg elott 
Re: v8drag (73727)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 09:23:32 (73745
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Láttam mostanában a kocsid , de ez nem úgy néz ki mint régebben.
Csodálatosnak nem mondanám, inkább amolyan szétbarkácsolt. Széles vigyor
Amúgy fasza eredményt értél el idén, grat! Mosolyog  
Re: Fapuma8 (73743)
válasz erre előzmények 2012.11.02. 07:04:41 (73744
Felhasználói profil
7.01 @ 337
A medve na az ami nem játék, az összkerék pedig állapot :-)) 
Re: Fapuma8 (73740)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 18:29:40 (73743
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nekem mindegy fiúk.

Az autóm csodálatos :-) 
Re: szabyk RST (73742)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 14:45:26 (73742
Felhasználói profil
9.78 @ 238
akkor mi a f@szt rinyálsz  víz miatt??? Széles vigyor
ha tudja a dolgát???

ilyet Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (73741)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 12:43:09 (73741
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én a minden pályán ugyanzt tudja egész évben részben hiszek, ha esik ha száraz, ha kezelt ha nem :-) 
Re: v8drag (73739)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 12:41:26 (73740
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Az összkerék komoly dolog fiúk, nem játék :-) 
Re: szabyk RST (73738)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 12:27:54 (73739
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ahhoz erő is kéne Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (73738)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 11:12:15 (73738
Felhasználói profil
9.78 @ 238
börnöld le...ne rijjá mindig Mosolyog  
Re: Fapuma8 (73736)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 10:27:16 (73737
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Fertőszentmiklóson pont nem rajtam múlik, Rábaringen viszont én döntöttem így, hogy legyen OB kategória mindig.
A helyzet az, hogy a  Tibi a főnök, hisz én csak belecsöppentem , Ő meg dolgozik közel 10 éve a fsztm-i rendezvényekért. Rám marad a kellemetlen döntések meghozatala és végrehajtása, sok konfliktussal, utálnak is sokan érte. Ő óvatosabb, és kerüli a konfliktusokat, engedékenyebb.
A rábaringen kezelt pályán jobban kiéleződnek a különbségek, ezért is gondoltam esélyt adni jobban az utcaiaknak is!
Az adottságok miatt Fertősznentmiklós egy jó buli lesz mindig, show, jó hangulat, kellemes környezet, de a gyenge tapadás, és a biztonságot is nehéz megteremteni.
Rábaringen tereprendezés után egy kellemes környezetet próbálunk teremteni, egy tiszta és jól tapadó pályával, nézők számára biztonságos, és kiváló láthatósággal. Itt lehet fejleszteni, van benne potenciál. 
Re: Braun (73733)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 10:22:34 (73736
Felhasználói profil
10.01 @ 219
F1 Pityesz vizes kerékkel? Amikor ugye még mindig nem lehet kikerülni évek óta a kibaszott vizet beálláskor, ezt kb száz ember százszor kérte sokéve... 
Re: ave (73734)
 ave
válasz erre 2012.11.01. 00:26:08 (73735
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De jo, hogy feljott a tema, keresgeltem a youtube-on es ezt talaltam.
www.youtube.com/watch?v=bwRfHSKosP4

Nem eppen HD minoseg, de van benne egy-ket elkepeszto eset.
pl. a legvegen 2 futam is mindent visz, persze teljesen mas miatt: http://youtu.be/bwRfHSKosP4?t=11m7s

 
 ave
válasz erre előzmények 2012.11.01. 00:22:47 (73734
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Remlik, igen.    De az osszkerekes nem?      Van olyan, hogy egy AWD auto rossz tapadas miatt elmegy keresztbe?    Inkabb csak reccsenes eseten, nem?
 
Re: Fapuma8 (73730)

összesen 75510 bejegyzés
Előző   [...]  31  32  33  34  35  36  37  38  39  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!