Rendben.
Nem is gondoltam azt,hogy holnap kihúzod a fiókot,és összetéped Sztmiki kategória kiírását.
Pusztán jeleztem,hogy lehetne így,és szerintünk jobb lenne.
Nem akarom ezt túlnyújtani.
Elolvastad,és a második hsz-od után,azt gondolom,hogy át is gondoljátok.
Itt minden évben remélik,hogy majd jövőre...
Na szval,részemről téma lezárva.
Legközelebb bemutatkozok személyesen.Egyszerűbb,mint itt írogatni.
Már olyan erős a profi dobogó és a street dobogó hogy utcáról beesve szériával nagyon kecvés helyen lehet dobogóra állni....
Egy rendes stabil gyor autó meg drága.....drága hobbi ez, lassan évek kellene másodpercnyi faragásokhoz....2009-ben még 12-t mentem, most 10 alját...eltelt 3 év...9-et vagy megyek jövőre vagy utána....ez mehetett volna 1 év alatt is ha van keret.....
Nem lehet utcaival jól menni.
Főleg ott ahol gyorsan és könnyen lehet erősebb autót csinálni turbócserével, meg nyomásemeléssel gyári motorral....
Bár néhol annyira kevés profi van hogy egy oda való tuningmentessel is dobogózhat lassan az ember....
Én is nagyon örülnék ha lenne street, nem kéne pakolgatni szerelgetni.
De eddig nem volt, sajnos.
A1ben a gokat gsx-r motorral a többiek ellen
Én is úgy érzem ezen változtatni kell!
Csak félek nem lennének feltöltött kategóriák sehol így.
Egy csapásra semmi sem megy.
Most anélkül váltunk kategóriát Écsen, hogy bármelyik versenyző szólt volna.
Hidd el nehéz ügy. Én pár éve versenyzek már, lassan elfogytak azok, akikkel 5 éve együtt nyomtuk.
De mindig jönnek újak, lelkesek, kevés az ilyen hardcore barom, mint én.
Az a hiba, hogy mindenki olyan kategóriát álmodik, amiben jó lenne.
Hogy ne személyeskedjek itt, a ropogósokat említeném inkább.
Vannak öten, de három kategóriát akarnak...............
Én az öt év alatt egy, azaz egy autóval tudtam csak versenyezni, akivel valóban egy súlycsoportba tartozunk, pl évekig alázott az Erdős Csabi a csőrössel, mégis túléltem, nem szegte kedvem. Most promod és altered az ellenfelem, ami fényévekkel más kategória, mint a Novám.
Ugyanezt élem meg, több száz kilóval könnyebb, és kétszer akkora motorerővel bíró vasak(???)a kategória társaim, Mások ugyanezt élik meg a többi kategóriákban is.
Pont nekem nem kell elmagyaráznia senkinek.
Az biztos, hogy egy utcai autótól a 11-es idő űridő, és kurván tisztelem is!
Kiforrja magát a kategória rövidesen, de ne találjuk fel a meleg vizet, más már gyártja.
A gyengébb autóknak csak az időalapú versenyzés hoz babérokat mindenhol a világon.
Valamikor nálunk is ez lesz szerintem, profi heads up és időalapú kategória a streetnek.
Nincs más lehetőség, mert sosem lesz 30 kategória, mint Madarason a kétkerekűeknek, és így esélytelenek a kisebb, de jól menő autók.
Az én kedvemet ez nem szegte eddig, de sokszor kiborultam már miatta hidd el.
Red Victor persze sokkal jobbat tud menni jobb palyan, de a Beast is gyorsabb, ha jobban tapad a palya.
De megis, ezen a nagyon rossz palyan is egyenesen mentek es biztosan.
Mindketto ~ 1800-2000 loero lehetett akkoriban, persze a tav legveget leszamitva itt nemigen mentek maxon.
Rosszul beallitott autok pedig profi palyan is tudnak bajba kerulni, ilyen videot most persze nem talalok hirtelen, de van boven.
Viszont a 600LE és alattit meg fogja a ragacs és kevesebb kilóméterrel érsz be.
Pl Kunmadarason mindig kevesebb a célvonalim még akkor is ha jobb időt megyek mint Lacházán ahol az első fele ragacs.
Rábán csodálkoztam maikor mentem 10.8-at úgy hogy a rajt rossz volt és 220, a 10.2-m meg 218km/h Lacházán :-)))) Meg volt 10.5 212-vel madarason.Motorerőm meg ugyanaz...sőt a 10.2-re erősebb volt a gép, mégsem ment 220-at :-)
Tehát Godrat...a k.erőseknek lehet jó ez, de nekem pl összkerékkel elég ha a rajtban van max :-)))))))
1000 lóerőig szerintem elég 100 méter 1500 Le nél már jobb a 200 ez felett jó lenne még hosszabb ragacsozás. Természetesen minél hosszabb annál jobb, de egy ilyen hordó anyag 250-300 ezer között van és egy hordóval 100-130 méter között lehet lekezelni spórolósan 2 pályát + ehhez jön hozzá a szerkezet amivel tudjuk csinálni na meg az emberi munka, tehát pl: Kiskunlacházán egy kezelés anyagára kb félmillió Magyar papír
Fap!
Értem,hogy mit mondasz.
De Én arra tettem javaslatot,hogy tegyék már külön itt is azt,aki tréleren érkezik rendszám nélkül,és aki az utcáról jön be.
Ennyi.Én mehetek máshová,de attól még itt nem lesz jobb semmi.
Na.Itt vagyok.Szóval...
Tudom,hogy egy fecske nem csinál nyarat.
Az,hogy ezt most Én írtam le itt,nem azt jelenti,hogy csak Én gondolom így.
De sajnos a többiek csak egymásnak dünnyögnek.
Más nem fog ide írni,mert ennek az oldalnak nem Fertő a fő profilja.
Másrészt,ha mégis benéz aki ott indul,és meglátja a nick-ek alatt a 10-es,9-es számokat,megszólalni sem mer,nem hogy ideírni a problémájukat.
De attól,még lehet véleményük.
Sajnos,csak kevesen tehetik meg azt,amit az osztrákok,illetve itt néhányan,hogy a pályára építenek egy hobbi autót.Bárcsak többen tehetnék.
Így marad az utcai autóik faragása,sok kompromisszummal,ezt nem kell magyarázni.
De mivel itt,a kategóriákban legtöbbször,a kicsit sem street autók érnek el jó helyezést,sokan csalódottak.
Én láttam sok barátomat kedvtelenül hazaballagni.
Lehet,hogy Ők még csak 13-14-15 másodpercesek,de így már az elején el megy a kedvük az egésztől.Abba hagyják ezt a sportot,hisz soha nem ér el ösztönző eredményt.
Nem azért panaszkodtak,mert kikaptak,hanem azért,hogy mitől kaptak ki.
Így,egy idő múlva "utánpótlás" sem lesz.Itt legalábbis.
Ezt el lehet mondani egész Gyms megyére.Hisz sok helyről jönnek ide.
Máshova nem fog elmenni egy 2x éves kölyök,mint ahogy a Pestiek sem járnak ide.Miért is menne,hisz itt is van a verseny.
Nem lenne nagy kunszt a két kat.Alapból street.Ha slick,vagy kipakolva,vagy utólagos turbo,vagy nitro,akkor profi.Ennyi.Csak legyen már vmi határ.
Néha el lehetne gondolkozni azon amit a pórnép referál,ha már referál.
Na mindegy.Vagy átmegy amit sugallni akartam,vagy nem.
P4-be beférsz, aztán mehetsz a 7.9-es Corvettel, 9.1-es Kharmannal, 9.5-ös kis Novával, Chevellével.....meg mittudomén.
Nem akarják a ccm-et feljebbhúzni hogy P3-ba beférjünk, vagy ccm határozni.
Tág kategória, sokszor nem jönnek ezek az az indok.Gondolom 2013-ban sem változnak a kategóriák.
Azaz itt sem jársz jobban mint A6-ban Fertőn...ne aggódj :-)
Hameg S8-ba beférsz ott GTR, Porsche is vár rád.
Azaz a leggyorsabb kategóriákba férsz be az Audival "csak", versenyezhetsz, de dobogós összetett helyezésre csak akkor vagy esélyes ha egész évben megy az autód kifogástalanul minden versenyen.
Nekem is így jött össze a P4 összetett első hely Kunmadár, MNASZ, Dragracing.
Volt amikor volt nálam gyorsabb, de az autóm ment az összes verenyen és egyre gyorsabban.
Ennyi.Ha kipakolt, ha sokezer ccm....mentem mindenki ellen, mindenhol.
2013 évre várható verseny időpontok és helyszínek !
2013. március 23 Kiskunlacháza
2013. április 13. Kiskunlacháza Nemzetközi Honda Találkozó
2013. április 14 Kiskunlacháza Magyar Országos Bajnokság
2013. április 21. Fertőszentmiklós ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. április 27. Kiskunlacháza
2013. május 4. Bolkovce ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. május 5. Murska Sobota / Muraszombat ( Dragracing.hu Időmérés ) eső esetén 05.26
2013. május 18. Kiskunlacháza
2013. május 19. Győr Rábaring ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. június 1. Trencin / Trencsény Magyar Országos Bajnokság
2013. június 15-16 Fertőszentmiklós ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. június 22. Piestany / Pöstyén ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. június 29. Kunmadaras Magyar Országos Bajnokság
2013. július 5. Szlovákia Ring ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. július 13-14 Győr Rábaring ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. augusztus 18. Kunmadaras Magyar Országos Bajnokság
2013. szeptember 7. Kiskunlacháza Magyar Országos Bajnokság
2013. szeptember 15. Fertőszentmiklós ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. szeptember 21. Kiskunlacháza Magyar Országos Bajnokság
2013. szeptember 29 Győr Rábaring Magyar Országos Bajnokság ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. október 5. Hungaroring
Biztos hogy nem lennének tele a kategóriák, így sincsenek.
El kell menni MNASZ versenyekre is, én idén többször is voltam.
Nagyon élveztem minden fillért megért.
Én már annak is örülök ha Rábaringen így lesz.
De teljes mértékben megértelek, de szerintem itt neked kell alkalmazkodnod.
Tudom nem fillérekből épült az autód, simán be kell vállalnod vele az MNASZ bajnokságot!!
A magyar profik eddig sem jöttek,és nem is fognak.Érthető.
De miért nem lehet,az eddig is itt indulókat,így kategorizálni?
Az osztrákok ugyan úgy jönnek a kipakolt autókkal,nem kevesen...
Nem lennének teli a kategóriák?
Elárulom a titkot, bár gondolom nem új keletű.
16 profi versenyző van az országban, akiknek több mint a fele nem fog eljönni 200 kilométerre Pesttől, egy gyenge tapadású pályára főleg nem.
Tehát eddig is a street versenyzőké volt a pálya, ezek után is az marad. Beesik egy-kettő profi talán nem zavaró
Emlékszem rá,jó rég volt.
De ez szerintem,a lényegen nem változtat.
Simán lehetne S/R kategória itt is.Az osztrákoknak nem keverne be,mert mehetnének ugyan úgy egymás ellen,max Race-ben.Nem nagyon értem,hogy miért lenne rossz,vkinek is...
Valaki felhomályosíthatna..
Sok utcai autó szokott dobogót elérni ott, osztrák Ferrari, Z6, 997 biturbo.... :-)))))
Nyertem ott én is A6-ot versenyen és összetettben is annó amikor még utcai voltam. :-D
Azt eddig is tudtam,hogy miattuk van így.
De szerintem,ennyi indulónál,nem biztos,hogy baj lenne,ha néha az utcai autók is elcsíphetnének egy két jobb helyezést.Tegyük hozzá,jogosan.
Szerintem az osztrákok sem bánnák.
nem jól mondod ,az első versenyen 3. lettél
a másidik versenyen pedig kiestél az első körben
nagyon is jól van írva a lista
ez a kunmadarasi nem pedig a kiskunlacházi díjátadó,szerintem kevered
NAGY GÉZA
IGOR KOVACIC
VOGELSINGER SÁNDOR
BLANDL ÁDÁM
RADICS GÁBOR
GYETVAI MIKLÓS
CSOLTI ÁDÁM
VANÓ GÁBOR
DEMETER RÓBERT
RÉVHELYI PÉTER
KISS GYÖRGY
KÚTSÁGI BÁLINT
PELYVÁS DÁNIEL
FEKETE TAMÁS
FELKER ISTVÁN
FARKAS PÉTER
KOHÁRI ZOLTÁN
ERDŐS CSABA
KÁLDY PÉTER
KAPUVÁRI TAMÁS
NAGY ZOLTÁN
ERŐS ATTILA
JÁSZBERÉNYI ALEX
KECSKÉS FERENC
HÉJA ROLAND
LÁSZLÓ JÁNOS
GONDI PÉTER
VARGA PÉTER
DÉR PÉTER
KÜRTI ZSOLT
SZENDI GÁBOR
ZÖLDI ISTVÁN
KESZELI IMRE
RIEDER KÁROLY
FRIEDMANN ZSOLT
PROVITS ZSOLT
ZÓLYOMI PÉTER
HAJDÚ KRISTÓF
DÉR CSABA
OZSVÁTH ZOLTÁN
SPINDLER JÓZSEF
PINCZEHELYI TAMÁS
KISS ZOLTÁN
IVÁN GERGŐ
PÉTER NORBERT
KINIK RÓBERT
SZIKI SZILÁRD
KISS GÁBRIEL
ZIMÁN ZOLTÁN
SZIVÁK RÓBERT
FELKER PIROS
MÁRTON KRISZTIÁN
Aki még nem regisztrált, a meghívón található email-en megteheti...
Szóljatok az ismerősöknek is , köszi.....
Nyílt szakági ülés tartunk 2012.10.18. 18h órai kezdettel a Magyar Sportok Háza XIV.-kerület Istvánmezei u. 1-3. alatt. Minden kedves Versenyzőt, Rendezőt és Érdeklődőt szeretettel várunk.
Akkor most hogy vége az évnek, örülök hogy feldolgozod az adatbázisba :-)
Legyen már rendes amit elkezdtél és a sportág krónikája összegyűjtve, hiánymentesen.
Ok?
Nem is gondoltam azt,hogy holnap kihúzod a fiókot,és összetéped Sztmiki kategória kiírását.
Pusztán jeleztem,hogy lehetne így,és szerintünk jobb lenne.
Nem akarom ezt túlnyújtani.
Elolvastad,és a második hsz-od után,azt gondolom,hogy át is gondoljátok.
Itt minden évben remélik,hogy majd jövőre...
Na szval,részemről téma lezárva.
Legközelebb bemutatkozok személyesen.Egyszerűbb,mint itt írogatni.