Az MNASZ és a Hungaroring na és a Drag és Drift szakág jóvoltából ismételten lehetőség van a F1 Magyar nagydíjra jegyeket szerezni korlátozott számban. Természetesen a Licences ( street vagy profi ) versenyzőknek. akit érint és érdekel a téma írjon emailt a roland@dragracing.hu e-mailre vagy hívja a Rolandot a 06304564451 telefon számon. A jegyek korlátozottak !
Nem az augusztusi Rábaring a DDR.
Nevezésért 50 pont, minde nyert döntő futamért 50 pont, by futamért is ját. Ha hárman voltatok, akkor max 2 döntő futam volt.
De ez részletesen le is van írva!
2 kérdés:
nem úgy volt,hogy agu.23 lesz a rábaringi ddr?
az is marad és ez egy plussz ?
nekem nem 3x50pont volt taszáron?3an voltunk a kategóriában.és akkor 200lenne
Az autó elváltott 2 be 2.98 másodperctől az autó 6.8 másodpercig tiltáson megy utána 2-3 gázfröccs és a vége előtt gurulok 1-1.5 másodpercig motorféken. Ahogy leértem a ragasztóról a motorfék miatt keresztbe vágta magát. Most nem nagyon tudunk elképzelni mást. Az autóba nagyon sok potenciál van még, de ha csak ezzel a beállítással megyek akkor is egy tiszta futamban 6.6-6.8 közötti az idő. Remélem a németeknél ezt meg is tudom mutatni :-) Nekem az 1.04 hatvan láb ami nagyon tetszik, hiszen az Európa Bajnokságon a Pro Mod kategóriában se megszokott ez :-)
Rajtszam alapjan minden tovabbi nelkul kikeresem neked...
utolagos reklamacionak semmi ertelme nincs...ott szolsz...atsoroljuk stb...
mivel altalaban mindenki szereti eltitkolni mi van az autoban...se forgalmit nem adja oda...rendszamot is kitakarja...stb.stb
En szemely szerint nem emlekszem 1db leon turbora se aki beirta volna az awd...
pedig mindenkitol megkerdezem...
reklamaciora csak annyit....:
A4 be sorolandok ettol az evtol a 1500 cm2 feletti turbos autok is...
ne is vard hogy 5en legyetek a Kat.ba....
Nekem igazából ott bukott ki a dolog amikor is megláttam a sárga Seat Leon 1.8T 4x4-et A4-es kategóriába.Kérdeztem a sráctól , hogy lehet az hogy ugyan abba a kategóriába vagyunk hiszen az enyém csak elsőkerekes. Erre ő: gépátvételen ide soroltak.
Én nem akarok kötözködni , csak arra kérlek, hogy ezt a gépátvételes dolgot tényleg komolyabban kellene venni!
Így talán jogosan merült fel bennem a kérdés, lehet hogy nem is lettünk volna kb. 40-en A4-be ha normálisan átlettek volna nézve az autók?
Általában mindenkinek volt "humorerzeke"....
tavaly nem en voltam....es mivel erre az evre a valtozas pont a turbos street autok besorolasanal volt...engedtessek mar meg nekem 1 ilyen kerdest...hogy tavaly hova soroltak...a Te es sajat magam megnyugtatasa vegett...
De semmi gond ...ezentul kicsit komolyabban atnezzuk..mind a forgalmiban szereplo adatoktak...mind a kocsi fodarabjainak a szamaival....
de mivel kozel 300 autot vettunk at...es osszesen 1%-os volt a hibaszazalekunk-amit idoben kijavitottunk-szerintem mivel versenyezni jottunk...gondoltam felporgetjuk a dolgokat...
Köszi szépen a gyors választ!
Beszéltem vele, de nem tud segíteni.
Nekem nem intercooler kell, hanem vízhűtő.
Hirdetett itt más is ilyen témában, neki az elérhetőségét esetleg tudja valaki?
A szombati napon nagyon kevés lehetőség volt az autósoknak az edzésre.
Amíg a felvezető szakaszon álltunk autósok egy helyben, addig ugyan az a motor gokart vagy hatszor elment mellettünk míg mi egy métert se haladtunk előre.Én személy szerint a motoros-autós edzéseket teljesen külön tenném,mert így élvezhetetlen és idegesítő volt.
Vasárnap a motoros díjátadó után már sokkal pörgősebb izgalmasabb volt az egész.
A gépátvétel is eléggé vicces volt.Milyen kategóriába szoktál menni?........A4be .....jó akkor te ott mész.
Legalább volt egy látványos piros LADA 2104, s noha Sinka Zsolti fehér kombija is brutál hangot produkált jónéhány évvel elezelőtt a fekvő 45-ös weberekkel, ez a piros kombi rátett még vagy 2 lapáttal, hátamon a szőr felállt ahogy végigordította a 402m-t :-) időben talán valami 14.2-t futott (1.9-es kb 170 lóerővel)
A Facén már felvetettük hogy minden évben lehetne más-más nagyvárosban is ilyet rendezni, ilyenekre gondolunk mint Debrecen-Nyíregyháza, Gyula, Szeged, Győr, Pécs...
A rajtban 3000 fordulatról rajtoltam, de a rajt után szinte alapjáraton gurultam végig, mert engem is meglepett a tapadás. Nem tudom halkabbra venni az autómat, majd legközelebb adok én a gyereknek egy jó fülvédőt amin a Zoli autója is elviselhető :-)
Kicsi pöcsi, szakadjál már le rólam orgyival együtt, nem én rendezem a tököli versenyt, hiába tejeszi ezt bárki is.
A motorosokat a mi rendezvényeinken - gyengébbek kedvéért Ferőszentmiklós, Rábaring, Taszár - már helyükre tettük, semmi gond velük.
Arról megint nem én tehetek, hogy ennyien voltak kint, tényleg zsúfolásig telt a reptér.
Mondom még egyszer, és utoljára, ne köpködj engem tovább, főleg alaptalanul.
Tuti elmerted! hehe. Eleg messzirol lattam, de a hang alapjan nem is adtal gazt a rajtnal.
Azert jo, hogy vettem fulvedot a fiamnak. Azt mondta Zoli autoja meg ugy is hangos volt.
Meg a durrogos Audi ellen is hasznos volt.
Fapuma autoja is szepen zenelt, es az RWD konnyu gepek is nagyon szepeket mentek!
FWD-ben a szloven(?) Corsa volt durva.
a motorosokkal kezdhetnétek ti is vmit igazan
eleve nem ertjuk miert van rajuk ugyanakkora idocella szamolva, amikor minden egyes motorosra 10db auto jutott
aztan raadasul jott a jaaaaj mert a szegenyekre ramelegszik a borruha, hadd menjenek egy fel orat most ok megint, ami volt 50perc, vegul aztan lement az autos sor fele, utana jaaaaaaaaaaaaaj, megint motorosok jonnek, es kilenc ora korul meg volt auto ami konkretan nullaszor kerult sorra, es hat most meg mar a motoros donto jon, akkor azert mennek megint ok, es az a rengeteg, kb 12db motor ment korbe-korbe megallas nelkul, visszament, vart 2-3 parost, es ment ujra
meg az sem lenne baj, ha vmi rendezo szeruseg nem csak letszamnak lenne kint, es a gyros-s meg a hotdog-snal ugy rendezne az embereket sorba, hogy azok ne a kozlekedo uttesten keresztbe alljanak a szemkozti oldali fuig vagy arusig, ha mar azoknak onmaguktol nincs annyi hangya szintu eszuk sem, hogy talan parhuzamosan alljanak be, es akkor esetleg meg kozlekedni is lehetne toluk...akar
Remélem jövőre megismételjük az idei tapasztalatokat felhasználva egy még jobb rendezvényt rakunk majd össze.
Más, mit szólsz sima aszfalton húzott 1.200 hatvan lábhoz és a begurulós 5.7 eredményhez a rakparton
én csak szopatlak tudod jol....
ŰRbajnok.....
csak rossz példát csináltál...és ujra a bögyömbe vagy.....
megint ott tartunk hogy be kell nevezni utcai autoval a versenyzoknek,,,(mint TE tavaly és azelött....)hogy még véletlen se érje utol senki a bajnokságba....
ja és valaha futottam 5,2 mp alatt a 60 metert....
kérdezd Bálintot ez mit jelent...
most 10 alatt se menne
mutasd magad!!!!!!!!!!!!
hogy legyen kedvem kimenni....
Pista felbaszott hogy csak dumalok és már rég nem megy 11et a kispok...
na 1.5 es nyomáson...szarul beállitva...11.8...finom végsebességgel....
gyere mutasd meg a G1-et nekem hogy megy 10es időt.....
legyen értelme fejleszteni a kispokot.....
mert sajna senki nem tud stabilan az AP6ban 11 es időt.....se
én megmutattam a kisöreget....Kohári Úr engedélyével.....
hidd el én is örülnék ha lenne érdemes mennem....
várlak......
rakparton....
tökölön....
az hogy mit gondolsz...és mit irsz a németekről...az 1 dolog...hidd el nekem is bassza a csőröm hogy jobbak nálunk....
de én 17500 ft-ot költöttem a tavalyi évben a pókra...
idén 1 tábla lemezt...majd ha lesz miért...
de én tudom hogy 4000 eurobol erre futja
Mindegy Peti nem vitatkozni akarok, csak Te se sértegesd az állatlunk elért eredményt másokéval, amik szerintem nincsenek teljesen alátámasztva. A hivatalos német gyorsulási oldalon a 2013 -as autók között Christian Hofbauer a leggyorsabb ,de nem máshol csak ott: http://www.dragracelist.de/Klasse-Diesel-FWD.htm
Ha lenne összefogás és érdekelne valakit az , hogy itthon tudjuk a leggyorsabb dieselt,akkor beleraknánk egy NITROT A KOCSIDBA, VAGY AZ ENYÉMBE ÉS kis időráfordítással megfutnánk azt az időt.
2 Éve tévedésben vagy ,mert senki nem állította, hogy világ rekordot futottunk, indössze azt, hogy elsőkerék hajtás, dizel üzemanyaggal, nitro nélkül ez a legjobb idő amit futottak európában.
Ez viszont valós és nem tévedés.
Csak a tisztán látás érdekében.
Szerintem se Neked, se Nekem nem elérhetetlen ez az idő amiről beszéltek, csak neked ugyan úgy mint nekem semmi kihívás nincs benne.
Annyira nem húztak el,mert továbbra is az idejük a link alapján nitróval futott idő, és a nélkül 10,8 körül van.
Nagyon komoly idő, de JOE a poloval megfutotta már 5 éve a 10,3-at nitroval.Az akkor technikával, lacházi kezelt pályán, nem egy Santa Pod pályán....
De mindenképpen érdemes odafigyelni, mert tényleg elfognak húzni, akinek még van ösztönző ereje az tegye oda magát,mert nem elérhetetlen.Ha lenne sponzor akkor én is megpróbálnám nitroval megfutni, még talán az ennél jobb időt is, saját költségemen nekem ez már nem cél, van más ami jobb és fontosabb nekem.
Current Spec - 2.0 16v BKD PD140 Engine Conversion
Az esemény fontosságára való tekintettel a Poco Loco támogatónk nagylelkű ajánlattal állt elő! Minden gyorsulási nevezőnek egységes 16.500.- forintot kell csak fizetni a nevezésért, mert a többit a támogató állja! Természetesen mindazoknak akik már befizették a nevezést a gyorsulásra a versenyen visszakapják a különbséget. Így ezzel a nemes gesztussal a támogatónk sokkal jobban elérhetővé tette a mindenki által már nagyon várt Budapesti utcai versenyt. A nevezésedet küld továbbra is az info@dragracing.hu email címre a nevezési díjat a http://onlinejegy.dragracing.hu/ honlapon online fizetéssel vagy Budapesten a XIII. a XVI. vagy a XXIII. kerületben személyesen is megvásárolhatod.
Eddig nevezett versenyzők :
Pató László
Zsákai Olivér
Vanó Gábor
Vogelsinger Sándor
Demeter Róbert
Tóth József
Kohári Zoltán
Kovács Szabolcs Boby
Bódizs Attila
Felker Piros
Kiss Gyuri
Nagy Zoltán
Kapuvári Tamás
Eötvös Tibor
Lovas Mercedes
Tóth József
Szemes János
Péter Norbert
Zlatarics Botond
Spindler József
Igor Kovacic
Kiss Zoltán
Tom El'Chevynator
Mezey Krisztián
Molnár Henrik
Nagy Gábor
Écsi Norbert
Tellér Antal
Bocskor András
Kovács Szilárd
Lovász Róbert
Lovász Kornél
Ternai Csanád
Bodony Zoltán
Horváth Nobert
Kandikó Ákos
Ragó Attila
Szalai Gergő
Tóth Attila
Ifj. Kanyik Anti
Drozdik Tibor
Takács Péter
Az MNASZ és a Hungaroring na és a Drag és Drift szakág jóvoltából ismételten lehetőség van a F1 Magyar nagydíjra jegyeket szerezni korlátozott számban. Természetesen a Licences ( street vagy profi ) versenyzőknek. akit érint és érdekel a téma írjon emailt a roland@dragracing.hu e-mailre vagy hívja a Rolandot a 06304564451 telefon számon. A jegyek korlátozottak !