timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 1706 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.15. 23:09:58 (12877
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezek darab arak? 
Re: Bandi (12876)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.14. 21:58:34 (12872
Felhasználói profil
12.88 @ 175
650 korul durvan. 
Re: hori (12871)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.13. 23:00:01 (12862
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lehetseges, de hogy nem hasznalja a max powert az biztos. Mosolyog
Szoval gyakorlatilag nincs az 1047 lo, az tuti.    Kint ilyen erovel joval nehezebb Suprak mennek gyorsabban. 
Re: hori (12858)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.13. 10:36:38 (12855
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A gorgos videonal irjak is sokan, hogy elforgott nagyon, talan azert fals a meres.

Egy VW-tol azert ez nagyon jo eredmeny.  Ez nem Honda. Mosolyog
 
Re: szabyk RST (12853)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.11. 13:03:01 (12829
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat, gyors, olcso auto nincs.   Vagy ha van, arra valoszinuleg meg kell kolteni sokat.

Megis mennyibol akarsz vasarolni? 
Re: Honda09 (12828)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.08. 10:40:46 (12792
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Amit Jugo is mond, GT28 
Re: glo (12787)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.07. 23:04:03 (12785
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Es ezek uj turbok, vagy valaki felujitja oket mielott beteszed? 
Re: Gtaati (12784)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.07. 22:12:55 (12783
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Megis mekkora teljesitmenyhez?

Amugy disco potato-t! Széles vigyor  
Re: glo (12775)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.07. 22:12:22 (12782
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mennyire hajtod meg a turbokat?   Nyomas? 
Re: Gtaati (12781)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.04. 13:52:12 (12755
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ket cimere is elkuldtem.    Ha nincs meg, adjatok egy olyat ami mukodik is. 
Re: Robi-ka (12753)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.03. 23:52:31 (12748
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erdekes, tenyleg en sem latom a historyban.    Valoszinuleg a rakovetkezo meres feltetelekor irtam felul azt.  Na mindegy. 
Re: Crybaby (12737)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.03. 23:49:50 (12747
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem nagy, meg a 25-os szeria se nagyon.  A 28 mar "dolgos", hogy hasznalhato legyen. 
Re: Attila1987 (12745)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.03. 23:48:16 (12746
Felhasználói profil
12.88 @ 175
25-en gondolod szerintem, mert 26-an nem mertem Puntot.  De azt mar elkuldtem Zsoltinak mar piszok regen.   Megirtam mindent, beszeljetek egymassal. 
Re: Robi-ka (12740)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.03. 20:16:07 (12736
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egyebkent 150 loerovel nem lehet elvezetesen korozgetni egy ilyen konnyu autoval?     Kacsint  
Re: Crybaby (12731)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.03. 20:14:52 (12735
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Re: Crybaby (12731)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.03. 15:40:47 (12730
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mar miert ne lenne eleg 1 bar?  Palyazni nem eppen a nagy nyomas a legjobb.
Ezt a 15-hoz keves az ero tetelt sem ertem igazan. 195/45R15 pl. jo a celra szerintem.
 
Re: Crybaby (12729)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.30. 21:56:10 (12718
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mivel az auto tokeletesen megy reszterhelesen (nem rangat, nem melegszik, stb. ez a legnehezebb resz), 2 napos "tuningot" kicsit soknak talalom.
Aki ert hozza, szerintem 3 meresbol belovi a padlogazt is, 2 ora max az egesz.
Uj ECU helyett megoldas lehet egy piggyback is egyebkent, igy megmarad minden ami jo, de a hibas resz kijavithato. 
Re: GMalma (12716)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.29. 13:25:54 (12711
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Abszolut nyomason szvsz.
Ha a szivocsoben 1atm a nyomas (nincs vakuum), akkor meg lehet 1-esl labmdazni.
Sot, felette is lehet meg picivel, minek is kellene nagyobb fogyasztast programozni negyed-, felgazra?
Persze ha nagyon melegszik, vagy valami mas nem 100-as akkor lehet dusitani. 
Re: Atommanó (12710)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.28. 23:39:17 (12706
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Valoban mostansag ez a mondas, nem kell tukorsimara csinalni.  De tagitani ugyis kell/erdemes, szoval ugysem lesz olyan durva a felulet, mint az az ontenyeknel megszokott.

Az ok viszont nem a jobb keveredes, hanem a jobb aramlas.

Kipufogo csatornakat azert erdemes allitolag toksimara csinalni, mert kevesbe tapad meg a korom rajta. De ez is csak egy mondas.

Akarhogy is, a felulet nem tul fontos, a meretek, kanyarok "enyhesege" sokkal tobbet szamit.
De az egy kulon tudomany, flowbench meresek nelkul csak probalknozni lehet. 
Re: Jamal (12704)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.25. 16:09:55 (12662
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mondjuk az logikus valasz lehet, hogy a tul dus kevereknel az el nem egett benzin (vagy akar etanol) mossa le az olajat, es nem az abszolut mennyiseg szamit. 
Re: ave (12661)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.25. 14:18:09 (12661
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez az olajlemosas csak a benzin sajatja?   Mert bioetanollal ugye ez meg szegeny is, nemhogy dus. 
Re: KulinPapa (12652)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.24. 23:09:16 (12646
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat nem kicsit meglepo ez.   Milyen ECU van egy gyari turbos vasban, ami nem meri pontosan mennyi levego jutott a szivosorba?               Ha MAP szenzoros a benzintabla, ha tobb levego megy be, ezt pontosan tudja az ECU.    Ha legtomegmeros akkor is.

Legfeljebb rossz a program.


Az meg, hogy erosebb ugy, hogy kifejezetten szegeny a keverek, hat ez is eleg meglepo.  Leszamitva ha csak nagyobb nyomason erosebb.

De a Nyomas mitol no meg?   Legfeljebb ha rossz a nyomasszabalyzas.
 
Re: GMalma (12642)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.24. 20:35:09 (12641
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem vagy semmi, ha azt megerzed, amit egy legszuro tud hozni. 
Re: GMalma (12640)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.24. 11:20:50 (12633
Felhasználói profil
12.88 @ 175
1300 fokig jo a szenzor, hogy olvadna mar meg?    A motor elobb!
De ettol meg rakhatod utana. Mosolyog  
Re: Atommanó (12627)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.23. 23:45:07 (12623
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azonos fordulaton is elter a Pvono?    (vonoteljesitmeny, elvileg ez a hajtaslanci veszteseg)
Mert a regi meresen lathatoan tovabb forgattak a motort, a Pvono pedig egy szepen novekedo gorbe.

Egyebkent guminyomas, gumimeret is befolyasolja. 
Re: GMalma (12622)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.23. 23:04:22 (12621
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A te autoidon is turbo elott van az EGT szenzor?    Nem tul gyakori, pedig oda valo.
800 fok turbo elott merve viszont kifejezetten "fagyos". 
Re: Jugo (12620)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.23. 21:00:27 (12605
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A WBO folyton csiningelni fog, mert lambda bizony atmegy szegenybe is.
PSI-ra atalni nem olyan nehez, marmint ugyis csak kb. nezi az ember a mutatot legtobbszor. 
Re: Atommanó (12603)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.23. 20:57:35 (12604
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Sebesseg limit esetleg?   5.-ben nem tudom hol a vege, de lehet nem tud annyit a pad.
Ha semmi oka nem volt ra, akkor "semmi baj, merje ujra, legyenszives."

Esetleg a lambda muszert nezve erezte ugy, hogy jobb ha elveszi. Mosolyog  
Re: GMalma (12592)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.15. 20:34:02 (12568
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem csak viccbol. 
Re: Bandi (12567)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.14. 01:20:26 (12559
Felhasználói profil
12.88 @ 175
"De szerintem mindenki a masikat fikazza."

Egyebkent nem sajat tapasztalat, ahhoz kellett volna mar a teljes markapaletta minden tagjabol vagy 4-5 szettet hasznalnom. 
Re: tommyt (12558)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.13. 23:06:40 (12556
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ki kinek hisz, vegulis, ez a neten mar csak igy megy.
Egyebkent a Wossner eredetileg bermunkaban csinalt dugattyukat 1995-ig valamelyik amcsi gyartonak, de nem tudom melyiknek. 
Re: voszi (12555)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.13. 21:20:43 (12553
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A migweb az mi?    A JE sokkal inkabb az alja, meg a Ross.

De szerintem mindenki a masikat fikazza. Mosolyog  
Re: voszi (12552)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.11. 21:21:27 (12535
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Angliaban egyszerre 1000db-t gyartanak le ilyenekbol, itthon is vagy ugyanazt veszed, vagy egyediben legyartva, dragabban.   Szerintem. 
Re: GMalma (12534)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.09. 10:38:34 (12517
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A 14:7:1  helyett 1.7:1 a stoic ertek, szoval igen, sokkal dusabb kell, szerintem felejtos.
TF-ekben ultrabrutal gyujtas van, hogy meg is gyulladjon, mert ha nem, telemegy a henger azt hidrolock es bumm.

Oktanszamnovelkokben van valamennyi nitro, de hat etanol vagy metanol sokkal olcsobb es foleg jobb megoldas, mint benzint adalekolni. 
Re: Rafi (12516)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.08. 18:37:06 (12511
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Futó Gábor   futópad javító ez jol hangzik!   Mosolyog  
Re: Atommanó (12506)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.08. 16:49:41 (12503
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez tetszik ez a kitomoritette magat szoveg. Mosolyog  
Re: voszi (12502)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.04. 20:53:40 (12477
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Keskenysavut felesleges nezni, alapjaraton meg foleg.
Pont az a lenyege, hogy alapjaratod ugy tartja 1-es lambda korul a kevereket, hogy folyton fel-ala ugral korulotte.
 
Re: NISSAN (12476)
 ave
válasz erre előzmények 2008.12.01. 18:29:01 (12433
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>"Size of fuel pump is similar as Walbro's. "
 
Re: Leon (12432)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.30. 23:18:23 (12428
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat a lambda 1-hez kepest dus, valoban. Mosolyog

Ez a 12.4 13.0 egy mondas.   Amit en tudok, az annyi, en magamnak nem mertem teljesitmenyesest 13-as keverekkel sem, de nem igazan volt ez kontrollalt teszt, leven karbis benzinrendszerrel, nem allithato gyujtassal, gyorsitas kozben mertem csak.
13 felett viszont latvanyosan esett a gorbe.
 
Re: voszi (12425)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.30. 19:20:59 (12423
Felhasználói profil
12.88 @ 175
12.4 korul mondjak a dus oldali max powert, 13.0 korul a szegeny oldalit.
 
Re: voszi (12421)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.30. 19:16:21 (12422
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szivomotoron 70 fokos beszivott levego???    Ezt meg megis hogy? Hö?

0.1 mp alatt, amig a szivocso elejetol a motorig jut hogy melegszik fel mondjuk 25-rol 70-re? 
Re: voszi (12420)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.30. 19:02:41 (12419
Felhasználói profil
12.88 @ 175
11.6 az tul dus, csak akkor kell ennyire dusitani, ha a plusz benya hutesevel akarod a kopogast kitolni meg nagyobb toltonyomasnal.

80C az piszok sok, szerintem.
 
Re: voszi (12416)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.30. 14:45:25 (12415
Felhasználói profil
12.88 @ 175
100% azt jelenti, hogy a fel literes hengerbe fel liternyi legkori nyomasu levego kerult.   (Valojaban nagyobb nyomason kisebb terfogat) 
Re: voszi (12413)
 ave
válasz erre 2008.11.30. 14:43:47 (12414
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Volumetrikus hatasfok. http://en.wikipedia.org/wiki/Volumetric_efficiency
Igen, van olyan, hogy 100% felett tud egy szivomotor.
Pl. a valtozo hosszusagu szivoag is abban segit, hogy minel nagyobb legyen a Ve.
Mint pl. a 787b 4rotoros motorjan volt.
Click to see full size! 
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.25. 22:01:34 (12369
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Es jut eszembe, a legkori nyomast ne felejtsuk ki.

Tehat 2 bar, 1.5 es 1.3 bar.    (ami ugye egyaltalan nem  ugy aranylik egymashoz mint 1, 0.5 es 0.3) 
Re: gt28rs (12366)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.25. 21:59:00 (12368
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azert csak szolid nyomasi szinteken van igy.

 
Re: gt28rs (12366)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.23. 17:34:42 (12357
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha tenyleg nagyon ugral a turbonyomas mutato 1.5-1.9 kozott, akkor annak semmi koze az gazolaj adagolashoz.
Ajanlani en nem tudok senkit, nincs dizeles tapasztalatom. 
Re: 1zolee (12355)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.22. 14:23:19 (12352
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Surge, ahogy szabyk is irja.
Azt nem tudom milyen turbo ez a gtb22, de tul sok levegot probal atnyomni a kompresszor, es nem a turbo kimeneti nyilasan at tavozik az osszenyomott levego, hanem a lapatok es a haz kozotti reseken aramlik vissza a szivoagba.
Elvileg eleg feltuno hangja is kellene legyen, de ha eppen csak elkezdi, akkor meg nem biztos, hogy hallani. 
Re: 1zolee (12349)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.21. 11:51:14 (12336
Felhasználói profil
12.88 @ 175
CRXPalinak pedig az volt korabban.  Azt hiszem a harom meglevo lyuk nem volt akadalya 4 uj lyuk furasanak. 
Re: voszi (12334)

összesen 1706 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!