Lehetseges, de hogy nem hasznalja a max powert az biztos.
Szoval gyakorlatilag nincs az 1047 lo, az tuti. Kint ilyen erovel joval nehezebb Suprak mennek gyorsabban.
Mar miert ne lenne eleg 1 bar? Palyazni nem eppen a nagy nyomas a legjobb.
Ezt a 15-hoz keves az ero tetelt sem ertem igazan. 195/45R15 pl. jo a celra szerintem.
Mivel az auto tokeletesen megy reszterhelesen (nem rangat, nem melegszik, stb. ez a legnehezebb resz), 2 napos "tuningot" kicsit soknak talalom.
Aki ert hozza, szerintem 3 meresbol belovi a padlogazt is, 2 ora max az egesz.
Uj ECU helyett megoldas lehet egy piggyback is egyebkent, igy megmarad minden ami jo, de a hibas resz kijavithato.
Abszolut nyomason szvsz.
Ha a szivocsoben 1atm a nyomas (nincs vakuum), akkor meg lehet 1-esl labmdazni.
Sot, felette is lehet meg picivel, minek is kellene nagyobb fogyasztast programozni negyed-, felgazra?
Persze ha nagyon melegszik, vagy valami mas nem 100-as akkor lehet dusitani.
Valoban mostansag ez a mondas, nem kell tukorsimara csinalni. De tagitani ugyis kell/erdemes, szoval ugysem lesz olyan durva a felulet, mint az az ontenyeknel megszokott.
Az ok viszont nem a jobb keveredes, hanem a jobb aramlas.
Kipufogo csatornakat azert erdemes allitolag toksimara csinalni, mert kevesbe tapad meg a korom rajta. De ez is csak egy mondas.
Akarhogy is, a felulet nem tul fontos, a meretek, kanyarok "enyhesege" sokkal tobbet szamit.
De az egy kulon tudomany, flowbench meresek nelkul csak probalknozni lehet.
Mondjuk az logikus valasz lehet, hogy a tul dus kevereknel az el nem egett benzin (vagy akar etanol) mossa le az olajat, es nem az abszolut mennyiseg szamit.
Hat nem kicsit meglepo ez. Milyen ECU van egy gyari turbos vasban, ami nem meri pontosan mennyi levego jutott a szivosorba? Ha MAP szenzoros a benzintabla, ha tobb levego megy be, ezt pontosan tudja az ECU. Ha legtomegmeros akkor is.
Legfeljebb rossz a program.
Az meg, hogy erosebb ugy, hogy kifejezetten szegeny a keverek, hat ez is eleg meglepo. Leszamitva ha csak nagyobb nyomason erosebb.
De a Nyomas mitol no meg? Legfeljebb ha rossz a nyomasszabalyzas.
Azonos fordulaton is elter a Pvono? (vonoteljesitmeny, elvileg ez a hajtaslanci veszteseg)
Mert a regi meresen lathatoan tovabb forgattak a motort, a Pvono pedig egy szepen novekedo gorbe.
A WBO folyton csiningelni fog, mert lambda bizony atmegy szegenybe is.
PSI-ra atalni nem olyan nehez, marmint ugyis csak kb. nezi az ember a mutatot legtobbszor.
Sebesseg limit esetleg? 5.-ben nem tudom hol a vege, de lehet nem tud annyit a pad.
Ha semmi oka nem volt ra, akkor "semmi baj, merje ujra, legyenszives."
Esetleg a lambda muszert nezve erezte ugy, hogy jobb ha elveszi.
Ki kinek hisz, vegulis, ez a neten mar csak igy megy.
Egyebkent a Wossner eredetileg bermunkaban csinalt dugattyukat 1995-ig valamelyik amcsi gyartonak, de nem tudom melyiknek.
A 14:7:1 helyett 1.7:1 a stoic ertek, szoval igen, sokkal dusabb kell, szerintem felejtos.
TF-ekben ultrabrutal gyujtas van, hogy meg is gyulladjon, mert ha nem, telemegy a henger azt hidrolock es bumm.
Oktanszamnovelkokben van valamennyi nitro, de hat etanol vagy metanol sokkal olcsobb es foleg jobb megoldas, mint benzint adalekolni.
Keskenysavut felesleges nezni, alapjaraton meg foleg.
Pont az a lenyege, hogy alapjaratod ugy tartja 1-es lambda korul a kevereket, hogy folyton fel-ala ugral korulotte.
Ez a 12.4 13.0 egy mondas. Amit en tudok, az annyi, en magamnak nem mertem teljesitmenyesest 13-as keverekkel sem, de nem igazan volt ez kontrollalt teszt, leven karbis benzinrendszerrel, nem allithato gyujtassal, gyorsitas kozben mertem csak.
13 felett viszont latvanyosan esett a gorbe.
Volumetrikus hatasfok. http://en.wikipedia.org/wiki/Volumetric_efficiency
Igen, van olyan, hogy 100% felett tud egy szivomotor.
Pl. a valtozo hosszusagu szivoag is abban segit, hogy minel nagyobb legyen a Ve.
Mint pl. a 787b 4rotoros motorjan volt.
Ha tenyleg nagyon ugral a turbonyomas mutato 1.5-1.9 kozott, akkor annak semmi koze az gazolaj adagolashoz.
Ajanlani en nem tudok senkit, nincs dizeles tapasztalatom.
Surge, ahogy szabyk is irja.
Azt nem tudom milyen turbo ez a gtb22, de tul sok levegot probal atnyomni a kompresszor, es nem a turbo kimeneti nyilasan at tavozik az osszenyomott levego, hanem a lapatok es a haz kozotti reseken aramlik vissza a szivoagba.
Elvileg eleg feltuno hangja is kellene legyen, de ha eppen csak elkezdi, akkor meg nem biztos, hogy hallani.